Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Ma Okt 23, 2017 3:18 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 23, 2015 1:26 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready

Hallo rastahs, hierzo wil ik even mijzelf een klein beetje voorstellen, Ben Jair Juliano 25 Jaar, zet dreadlocks al vanaf 2008, zn 7 jaartjes nu. Dit bevalt me heel erg goed, ik ben begonnen bij een vriend van me hij had me de eerste keer laten zien hoe ik het nou precies moest doen. Dit beviel me zo goed en kon er lekker mn rust in vinden door bezig te zijn met dreadlocks. Hierna ben ik begonnen bij me zelf mijn moeder maakte de hokjes en ik haakte ze in. zelf heb ik kroes haar dus werkte ik met een haaknaald. even later kwamen er meer mensen bij me omdat ze hadden gehoord dat ik graag en mooie dreads maak, het zat kennelijk in me bloed haha. geef er dan ook veel liefde aan en wil dat mensen tevreden en goed verzorgde mooie strakke dreads hebben. Ik doe alle haar, zowel europees/stijl/slag als afro/kroes :juggle:.
2 jaar later begon ik er een kleine bedragje voor te vragen van 20,- voor bijwerken, hiervan kon ik weer lekker een beetje ganja roken. dit is uitgegroeit tot mijn vaste klanten die maandelijks of om de ong. 3maanden bij me terug komen.
Woon op mezelf, mijn Dominicaanse vriendin zorgt dat jullie lekker voorzien worden van wat te drinken, en wat hapjes en voor je het weet zitten je dreads alweer als fresh new!

Ik doe alles voor je dreads zoals jij ze zelf wil hebben. Punten bol, puntig en/of pluizig maken.
bijwerken, voor alle soorten haar.
Bulten, gaten, pluis wegwerken.
dreadlocks, splitsen, combineren.
dreadlock hairstyles, deze leg ik je uit zodat je het zelf thuis kunt maken.
verven, punten verven..
dreadlocks extensions, deze haak ik zelf met de hand om de NEPPE look te vermijden, waarna ik ze aan het haar bevestig. Lengte is naar eigenkeuze, dikte is naar eigen keuze!
en helaas ja, uithalen doe ik ook :(

Jullie kunnen mij bereiken op 06-25 12 75 64 dit nr heeft ook whatsapp, voor vragen en meer informatie..

prijzen zijn NIET zoals in amsterdam. Maar een klein bedragje zoals tussen de 20,- en 100,-

greeetz dames en heren , Juliano

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 23, 2015 2:14 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Hey Juliano, welkom!

Heb je misschien ook foto's om een beetje te laten zien wat voor werk je doet? :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 23, 2015 3:57 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Welkom hier! In de titel staat al dat je in Limburg woont, maar waar ergens in Limburg? ;) Je typen lijkt me Nederlands Limburg? :)

En misschien nog andere dingen die je typeren, naast het dreads zetten? ;)

En uiteraard ook wel benieuwd naar je eigen dreads, niet alleen wat je voor andermans dreads kan doen! :)

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Apr 29, 2015 1:44 am 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Welkom hier

https://m.facebook.com/donthurrybehippie/

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 4 berichten ]