.:. Heyy .:.

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

Moderator: Moderators

chick1892
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw

.:. Heyy .:.

Bericht door chick1892 » vr aug 01, 2014 7:16 pm

Sneak al een paar dagen op het forum rond, maar ben zo druk dat ik geen tijd heb gehad me voor te stellen, *4give me*! :juggle:

M'n nick is chick; lange historie op de PS3, dus kan er maar moeilijk van scheiden. Ik woon in Sittard-Limburg, met vriend en husky a.k.a. my furry baby <3. Ben 31 volgens m'n ID-kaart :lach:, maar toch nog echt lang niet volwassen in het echt - denk ik vaak dat ik dat ook nooit ga worden, pff, who needs that anywayzz... :rolleyes:

Op het moment heb ik geen dreads, maar dat zal van korte duur zijn ( :ja: yeayy). Ik ben ijverig op zoek naar een zetter! Vandaar dat ik op dit leuke forum ben beland. ;D

Ik heb in 2003 dreads gehad, maar die hebben maar kort mogen leven ;( . Het is nu nog steeds onmogelijk een goede zetter hier in de buurt te vinden, laat staan 10 jaar geleden. Mja, dat wist ik dus niet en dus ging ik vol enthousiast naar een afrokapster in het naastgelegen en enorm pittoreske Geleen. Die stomme %^&*#@ heeft dus mijn haar vol gesmeerd met een of andere grijze smurrie waar uiteindelijk alles in huis mee was bedekt. De dreads bleven ook niet goed zitten. Hop, nog eens braaf terug om 'bij te werken', maar geen succes. :nein:

Dus heb ik ze er niet veel later uitgekamd, met veel pijn in m'n hartje. Vriend was wél erg blij, hij was minder enthousiast geworden na dit hele proces. :(

Gelukkig is hij (en ik) een grote fan van Bob Marley en zijn teksten, dus hijs weer overstag en ik ben weer op jacht naar een mooi kopje vol draadjes! :D Whoehoe

Tot ziens op het forum!! :)
<3

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Re: .:. Heyy .:.

Bericht door Gombák » vr aug 01, 2014 9:37 pm

Welkom welkom!
We hebben een lijst met dreadzetters, maar linken is beetje vervelend via telefoon .. :)
Zelf zet ik dreads in Eindhoven, dus dat is op zich niet heel ver uit de richting! Feel free to message me ;)
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

fleurrie
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door fleurrie » za aug 02, 2014 12:12 am

Welkom :D

chick1892
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door chick1892 » za aug 02, 2014 5:58 pm

Dankjulliewel!

@Reauxche; had de lijst idd al intensief bestudeerd, ma zag ook veel peepz die troep erbij gebruiken. Zoals je wellicht kunt begrijpen uit m'n verhaal bovenstaand, ben ik daar niet zo happy mee. Verder heb ik sinds die tijd een kapperfobie en knip dus ook m'n eigen haar *lol*. Ik wil dit keer alleen iemand aan mijn haren die voldoende ervaring heeft en kwalitatief goede dreads kan zetten.
Nu zag ik bij jouw posts 1) dat je echt hele hele hele mooie dreads hebt en 2) dat je semi dezelfde slechte ervaring hebt gehad bij 'n afroshop. Dat geeft mij hoop dat je dreads zet met het respect dat ze verdienen haha. Dat je uit Eindhoven komt en dus relatief lekker dichtbij zit, is een bonus! Ik neem voor de details wel ff contact met je op in een bericht zodat het topic niet al te vervuild raakt! Thnxx alvast!
<3
Babylon System is the Vampire // Sucking the children day by day // Building church and university // Deceiving the people continually // Me say them graduating thieves and murderers // Look out now // Tell the children the truth--> Bob

Gombák
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Gombák » za aug 02, 2014 9:00 pm

Ik heb je een bericht terug gestuurd! ;)
Tot nu toe al een hoop mensen blij gemaakt, dus hopelijk kan ik jou ook verblijden en weer terug in de dreadfamilie verwelkomen n.n
Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

pheito
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door pheito » zo aug 03, 2014 10:36 pm

Welkom chick ;) Ik ben heel jaloers op het feit dat je een husky hebt! ;) Wat vervelend dat het in het begin mis is gegaan met je dreads. Ik heb de mijne ook door Reauxche laten zetten en ben er echt SUPER blij mee! Ik moet binnenkort nog is een update maken van mijn fototopic want het is pas opgestart en heeft direct een tijd stil gelegen. Ik heb er ook enorm veel complimenten mee behaald voornamelijk dat ze zo mooi gezet zijn ;). Groetjes en succes!
Babydreads halflang haar voor pic's ;) Dreadlock holiday ...(8)

chick1892
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door chick1892 » ma aug 04, 2014 3:30 pm

Thnxx Pheito! :)

Kom jij niet ook uit LB :?: De dupkes :lach:

Had idd al ergens op het forum gelezen dat jij door Reauxche bent verzorgd :ja: .. Super om te horen dat je er zo gelukkig mee bent; ik ben echt al aan't stuiteren van blijheid dat ik op dit forum terecht ben gekomen en binnenkort ook aan de beurt ben bij haar :D Ben al een grote fan lol

Ben benieuwd naar je foto's en hoop die van mij ook snel met volle trots te kunnen plaatsen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
@Reauxche: pleH!! ik probeer je te PB'en maar alles blijft in postvak uit :tot: .. Had je nog gefeliciteerd gisteren, dus bij dezen nogmaals met vertraging! :)
Weet niet of je dees week al te snel vindt om een zetafspraak te plannen, maar wellicht komt woensdag je uit (ja, ik bedoel echt woensdag over 2 dagen ;P).
Misschien is het, nu het 'voor 't echie' wordt, wel handiger telefoonnummers uit te wisselen? Weet nl. niet wat je bedoelde in je eerste bericht met 'linken via de tel is vervelend'.

Hoor/lees graag van je!

Grtz aan allen!!!
<3
Babylon System is the Vampire // Sucking the children day by day // Building church and university // Deceiving the people continually // Me say them graduating thieves and murderers // Look out now // Tell the children the truth--> Bob

chick1892
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door chick1892 » ma aug 04, 2014 3:49 pm

@Pheito

Ps Ik zal je een foto sturen van hoe mijn huiskamer er gisteravond uitzag; denk dat die jaloezie verdwijnt als sneeuw voor de zon *lol*.

Pup is nu tegen puberen aan, 61/2 maand oud, en geloof dat ze in haar vorige leven een (papier)versnipperaar is geweest. Fav bezigheid is in de oud-papierbox duiken en mijn hele huis+tuin versieren met confetti van onderscheidenlijke grootte, lmao.
Ik was al dat uitvallend haar en modder enzo wel gewend van onze vorige lieverd, maar aan die mix is dus nu papier toegevoegd en dat brengt het rotzooiniveau visueel toch weer naar the next level hahaha.

Neeee, valt wel mee hoor. Hoewel bovenstaande allemaal waar is, weegt het inderdaad zeker op tegen alle plezier en liefde die ze ons geeft. Mijn wanhoop duurt een seconde of 3 en dan moet ik gewoon glimlachen. Ben 't met je eens; husky's rule! ;P

<3

Øse
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Øse » ma aug 04, 2014 6:13 pm

Volgens mij blijft alles postvak uit tot de ontvanger weer online is geweest.. Of iets dergelijks. Geen zorgen om maken iig.
I solemnly swear that I am up to no good.

chick1892
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door chick1892 » ma aug 04, 2014 6:40 pm

Ohhhhhw.

Thanx Øse!!

Ben ik blij dat ik hetzelfde bericht maar 2x heb overgetypt en verstuurd..anders was ik bijna overgekomen als een soort cyberstalker *oeps*
:lach:

Nogmaals bedankt voor de info ^^

Grtz
<3

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » ma aug 04, 2014 9:07 pm

Ja, berichten staan in Postvak UIT tot ze gelezen zijn.
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

chick1892
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door chick1892 » di aug 05, 2014 12:47 pm

:lach: Ja idd Poes, heb 't nu door. Duurde ff, want ik ben 'n forumnewb :s

Nood is ook al niet meer aan de vrouw, so to speak, heb langverwacht bericht van Reauxche ontvangen.
Blijkt dat ik weer eens gewoon te ongeduldig ben :rolleyes:

Anywayyz, thnxx voor je reactie^^ en tot wederlezens!

<3

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » di aug 05, 2014 6:40 pm

Ja, wachten op dat bericht terug duurt altijd heel lang :D
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

twinkl
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door twinkl » di aug 05, 2014 8:38 pm

hallo chick welkom op het forum!
Ik heb het opgegeven te zijn zoals ik ben Ik groei maar mee met wie ik worden zal

chick1892
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door chick1892 » wo aug 06, 2014 12:38 pm

Haleuow Twinkle,

dankjewel, vind 't nu al erg gezellig!
Iedereen is c.q. lijkt errrg aardig :top:

Zullen elkaar nog wel vaker tegenkomen hier, dus; aangenaam kennis te maken :cool:

@ Poes; je snapt 'm ;D

Grtz
<3

Plaats reactie