Bosbes

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Bosbes
Medium Dready
Medium Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bosbes

Bericht door Bosbes » di jun 04, 2013 11:58 am

Hey,

Misschien onbeleefd om al zo'n 7 jaar op dit forum rond te kijken en nu soms ook wat te schrijven, zonder me ooit voorgesteld te hebben. Het is niet mijn ding om wat over mijzelf te vertellen, dus ik zal het kort houden ;). Ik ben Bosbes. Niet mijn echte naam, maar hier heet ik wel zo en mijn eigen naam begint ook met de B en heeft ook twee lettergrepen :). Ik woon in Zuid-Holland en ben daar ook geboren, maar mijn ouders komen oorspronkelijk uit Suriname. Ik ben nu een twintiger. Hoe oud precies is niet zo belangrijk, want dat verandert toch steeds ;). Over een maand is het weer anders, en volgend jaar weer. En ouder worden vind ik niet het leukste op aarde :). Leeftijd zegt ook niet zoveel. Ik hou heel veel van muziek (allerlei soorten), (vintage) kleding, lipstick, literatuur, zelf schrijven, kunst, films, documentaires, natuur, dieren, denken, dromen, psychologie, aparte dingen enz. Ik vind dreads leuk en apart, dus wilde ik ze zelf ook toen ik 18 was. Ik heb toen veel pogingen gedaan in mijn kroeshaar, maar het er steeds weer uitgehaald na een tijdje. Nu zit het er al bijna drie jaar in, maar ik heb het wel vaak laten veranderen, verlengen, geverfd, er dingen in gedaan en weer uitgedaan enz. Het is nu nog niet wat het moet zijn, maar ik vind het leuk om het als een soort project te zien. Mijn eeuwige ontevredenheid en onzekerheid kenmerken mij volgens mij. Dankzij dit forum ben ik wel al bij veel goeie dreadzetters geweest ;). O, en ik doe geen studie en heb geen werk, door omstandigheden. Ik had het wel anders gewild, maar voorlopig is het nog even zo. Hopelijk komt daar snel verandering in. Vragen of opmerkingen zijn welkom :)! O, het is toch langer geworden dan verwacht, haha ;) ...
Give it a try :)!

compleet-gespinvist
Divine Dready
Divine Dready

Re: Bosbes

Bericht door compleet-gespinvist » di jun 04, 2013 3:45 pm

Jeetje ik wist niet dat je al zo lang op het forum rondzweefde! Leuk dat je je toch nog voorstelt :)
Vanaf hier is alles wat het lijkt
Dreads door Noni

Bosbes
Medium Dready
Medium Dready

Bericht door Bosbes » wo jun 05, 2013 7:26 pm

Haha, inderdaad ;).

Mosselkweker
Eredready
Eredready

Bericht door Mosselkweker » do jun 06, 2013 1:38 pm

Hihihihi ik vind dat je leuk typt! Welkom!! :D
Afbeelding

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » vr jun 07, 2013 12:48 am

Welkom leuk dat je je nog even voorstelt

Bosbes
Medium Dready
Medium Dready

Bericht door Bosbes » vr jun 07, 2013 3:43 pm

Dankies :)!

Tosti
Über Dready
Über Dready

Bericht door Tosti » vr jun 07, 2013 10:23 pm

zeven jaar?! oh man, dan weet je echt alles van iedereen. Ik wil wel een foto van je dreadlocks, ik ben heel benieuwd daarnaar maar ook naar jou :D :D
Afbeelding

Bosbes
Medium Dready
Medium Dready

Bericht door Bosbes » vr jun 14, 2013 3:09 pm

Haha, ik heb vooral veel foto's gekeken ;). Niet veel gelezen. Ik wilde heel graag dreads en liep me echt te vergapen aan al die mooie bossen die ik hier zag. Ik plaats niet graag foto's openbaar. Misschien dat ik daar ooit in verander, maar nu vind ik het wel lekker veilig zonder foto's van mijzelf op het net, haha. Als mensen een foto (van m'n dreads) willen zien, zeg ik altijd: stuur maar een pb'tje met je e-mailadres, dus dat zeg ik nu ook tegen jou, haha ;). Alleen vind ik het op het moment niet mooi, dus als er weer wat aan is gedaan (over een weekje staat er een afspraak gepland ;)), maak ik denk ik wel wat foto's.

Plaats reactie