Dreads en professional life

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
pieter-jan
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-man

Dreads en professional life

Bericht door pieter-jan » di jan 31, 2012 3:23 pm

yooo dreaders!!

ik ben PJ en heb dreads gehad van me 15-17. Niet zo lang maar heb een tijdje geworsteld met mezelf, toekomstbeeld etc dus De dreads zijn verdwenen. Ondertussen is alles goed met me afgestudeerd en welfs werk maar toch mis ik iets...

Ik wil mijn dreads terug men haar is terug voldoende lang maar ik heb wat schrik van de reacties op het werk. Wie heeft er dreads en heeft ook een job. Ik ben vertegenwoordiger in eindhoven van metaalbewerkings machines...Dus ben niet helemaal zeker of dit geaprecieerd wal worden.

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: Dreads en professional life

Bericht door Eibhlin » di jan 31, 2012 3:25 pm

Welkom hier.
Ik heb mn dreads laten zetten terwijl ik een job had, ik werkte in de grafische sector als desktop publisher wat dus een bureaujob was, kreeg positieve reacties maar ik zat eigenlijk toch niet echt in met wat ze zouden zeggen. Ik wou er toch niet blijven. Misschien eerst overleggen met je baas ofzo?
Afbeelding

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » di jan 31, 2012 3:33 pm

Welkom hier, er is alleen al een topic over dreads en werk http://www.dutchdreads.nl/tydelyk/viewt ... f=5&t=1357 Hier kun je allerlei ervaringen lezen en vragen stellen.

Dus deze zal waarschijnlijk gesloten worden.

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » di jan 31, 2012 3:37 pm

WorldPeace schreef:Welkom hier, er is alleen al een topic over dreads en werk http://www.dutchdreads.nl/tydelyk/viewt ... f=5&t=1357 Hier kun je allerlei ervaringen lezen en vragen stellen.

Dus deze zal waarschijnlijk gesloten worden.
Tenzij hij dit als voorsteltopic beschouwt?
Afbeelding

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » di jan 31, 2012 3:47 pm

Ik gok dat het inderdaad gewoon een voorsteltopic is en anders heb ik dat er nu van gemaakt :D

Welkom pieter-jan!
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

M.Lein
Über Dready
Über Dready

Bericht door M.Lein » di jan 31, 2012 5:27 pm

Welkom!

Vaak kun je zelf wel een beetje inschatten of dreads wel of niet geaccepteerd zullen worden. Is het bedrijf waar je werkt erg formeel of juist informeel? Loopt iedereen in jasje-dasje is het juist meer casual? Hoe commercieel is jouw functie? Mijn ervaring is, hoe commerciëler de functie, hoe "representatiever" je eruit moet zien. Je kunt het natuurlijk ook gewoon vragen aan je baas of leidinggevende... soms is de oplossing erg simpel ;)

pieter-jan
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door pieter-jan » wo feb 01, 2012 11:30 am

Hey, Ja het was inderdaad een voorstel hoor Pixie.
Heerlijk toch die samenhang tussen mensen met dezelfde ideeen.
Heb zoals jullie voorstelde juist met men baas gesproken en had me het volgende te vertellen...
Hij vond het tof dat ik hem in de beslissing betrok en hij wil niet dat ik me ondergewardeerd voelde.
We zijn met zen tweetjes even op het internet gedoken want hij wilde zien wat voor dreads ik in gedachte had. Want ik heb inderdaad een comerciele functie maar hij zei dat ik wel het postuur heb om er iets 'ruiger' (zijn woorden) uit te zien.
Vervolgens spraken we het volgende af.

Ik zou de dreads pas zetten na een belangrijke deal die op touw staat.
Het moeten veel dunne dreads zijn smaller dan zijn pink en ik zou ze steeds moeten samenbinden of zoals ik het wil men dreads naar achter en we met elkaar samenknopen. Hij nam Seedorf als voorbeeld.

Ik ben echt super gelukkig met deze beslissing. Ik ben zelf zeer sportief ook en dit was exact mijn doel terug...
Lang leve de dialoog!!!

London*
pink dready
pink dready

Bericht door London* » wo feb 01, 2012 11:37 am

Hey PieterJan,
Ten eerste welkom, ten tweede: fijn dat het zo goed ging! Klinkt alsof je het goed hebt aangepakt. Zorg wel dat je je dreads zet bij iemand die er verstand van heeft. Hier op het forum zijn voldoende goede dreadzetters te vinden. Let er bijvoorbeeld op dat je dreads vooral in de beginperiode steeds dikker worden doordat ze 'krimpen'. Lees dus even goed in voordat je ze daadwerkelijk laat zetten :)
That's what she said.

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » wo feb 01, 2012 10:17 pm

Welkom hier en super dat je het hebt overlegd en helemaal tof zoals er is gereageerd, ik hoor het wel eens anders. Enne je leeftijd, hobbies woonplaats enz????

LaЯa
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door LaЯa » wo feb 01, 2012 11:07 pm

hoooi pj!

Soy
Eredready
Eredready

Bericht door Soy » do feb 02, 2012 12:12 am

Zo dat is een goede deal, nice! Vanaf wanneer mag je ze nemen dan?
En welkom :ja:
You win soms, you lose soms

http://www.flickr.com/photos/s0y

pieter-jan
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door pieter-jan » do feb 02, 2012 9:53 am

Het zou voor volgende maand zijn. Ik speel rugby en ben daar flankspeler dus snelheid en een beetje stevigheid komen daar zeker van pas :D. Ik ben zelf 28 dus kom stilaan in de buurt van de 30. Heb afgelopen zomer in Zuid-amerika rongetrokken. En het is tijdens mijn verblijf in een van de appartementen van Wimdu dat ik terug heb besloten dreads te zetten. Je ziet daar zoveel mooie dreads. De cultuur daar is er ook veel opener dus daar hoorde ik enkel aanmoedigingen.

Als ik ze heb stuur ik wel een foto de wereld in :tach:

Plaats reactie