Hoi :)

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

Moderator: Moderators

Misspingping
Medium Dready
Medium Dready

Re: Hoi :)

Bericht door Misspingping » di mar 01, 2011 5:16 pm

Ik zal sabrepulse zometeen eens even opzoeken :) Klinkt leuk allemaal!
Castlefest kan ik in ieder geval heel erg aanraden, zou het echt niet kunnen missen en het aftellen is al begonnen :D Verder nog hobbies? Lievelingseten?

celien
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door celien » di mar 01, 2011 5:51 pm

Welkom!!

Wetteren ligt niet zo ver van bij mij, ik kom van dendermonde en passeer dagelijks Wetteren om naar school te gaan ( Gent) :D

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Eibhlin » di mar 01, 2011 6:50 pm

Misspingping schreef:Ik zal sabrepulse zometeen eens even opzoeken :) Klinkt leuk allemaal!
Castlefest kan ik in ieder geval heel erg aanraden, zou het echt niet kunnen missen en het aftellen is al begonnen :D Verder nog hobbies? Lievelingseten?
Enkele vrienden van me zijn er al eens geweest en die zeiden ook dat het geweldig is. Echt hobby's niet echt, ik ga gewoon graag eens als het goed weer is dan wel de bos in hier in de buurt, daar heb je zandvlakten en duinen :) geweldig om een boek te gaan lezen dan, verder ben ik bezig met spiritualiteit maar dat is al letterlijk gans mijn leven en zie ik meer als een levensstijl en iets dat bij me past dan een hobby. Ik wou graag djembé leren spelen al sinds vorig jaar maar ik woon in een rijhuis en mijn buren gaan dat niet bepaald opt prijs stellen :/ qua eten ben ik vegetariër en eet het liefst pasta gerecht, zou het elke dag kunnen eten :P
Afbeelding

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » di mar 01, 2011 6:52 pm

celien schreef:Welkom!!

Wetteren ligt niet zo ver van bij mij, ik kom van dendermonde en passeer dagelijks Wetteren om naar school te gaan ( Gent) :D
Hey

dat is inderdaad niet zo ver, heb zelf in Wetteren nog nooit iemand zien lopen met dreads, woon hier nu bijna 4 jaartjes. Daarvoor een jaar in Gent gewoond maar is echt niets voor mij een stad.
Afbeelding

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » wo mar 02, 2011 10:04 am

Schism schreef:Aalst for the win. :cool:
Haha zal dit weekend toch niet zijn, dan struikel je over de zatlappen ;D
Afbeelding

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » wo mar 02, 2011 2:55 pm

Schism schreef:nee idd, ik mijd het dan ook liever. :P maar op een normale vrijdag/zaterdagavond kan het er zeker wel leuk zijn. :)
Bwa ja, ging vroeger vantijd wel eens naar Aalst maar vind het niet bepaald de gezelligste plek om te gaan, ga dan liever naar gent, is vanuit wetteren zowat even ver schat ik. In het verleden wel eens wat probleempjes tegen gekomen in Aalst terwijl ik niet eens wat gedaan had :( die politie daar is echt abnormaal partijdig.
Afbeelding

HederaHelix
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door HederaHelix » wo mar 02, 2011 3:46 pm

jaaa Castlefest , doen!!!
wij gaan ook weer dit jaar
das... mijn mama en ik en mijn twee meidjes en misschien kan mijn man dit jaar ook eindelijk een keertje mee (werkwerkwerk ;(

en spannend he eindelijk die knoop doorhakken en voor dreadjes gaan
ik heb ze nu net een week
en ik hoop zo dat het me goed gaat bevallen
ik vind ze zo leuk namelijk en zie de laatste tijd steeds meer mensen(lees vrouwen) van mijn eigen leeftijd met dreadjes rondlopen
en dat heeft geholpen om er eindelijk eens voor te gaan

groetjes
en alvast veel plezier met rollen en verzorgen van je babydreadjes

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » wo mar 02, 2011 4:24 pm

HederaHelix schreef:jaaa Castlefest , doen!!!
wij gaan ook weer dit jaar
das... mijn mama en ik en mijn twee meidjes en misschien kan mijn man dit jaar ook eindelijk een keertje mee (werkwerkwerk ;(

en spannend he eindelijk die knoop doorhakken en voor dreadjes gaan
ik heb ze nu net een week
en ik hoop zo dat het me goed gaat bevallen
ik vind ze zo leuk namelijk en zie de laatste tijd steeds meer mensen(lees vrouwen) van mijn eigen leeftijd met dreadjes rondlopen
en dat heeft geholpen om er eindelijk eens voor te gaan

groetjes
en alvast veel plezier met rollen en verzorgen van je babydreadjes
Hey

Als ik iemand weet te overtuigen mee te gaan zal het misschien wel lukken, heb een maandje terug al eens zitten kijken op de site van hun :)

Het is inderdaad erg spannend, nog 2dagen met gewoon haar te gaan :) ik begin nu toch wel beetje erg ongeduldig te worden. De vooroordelen heb ik nu al volop gehoord dus dat zal nu niet veel verschil maken als ik ze daadwerkelijk heb. Ik dacht ook even dat 23 misschien ook wat laat is om er nog aan te beginnen maar zag hier dan op het forum anderen die al veel later er voor kozen :)

Ik wens jou even veel plezier met die van jou :)
Afbeelding

HederaHelix
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door HederaHelix » wo mar 02, 2011 7:47 pm

stukkie ouder dan 23 ben ik wel ja
hahaha, leukste nu vind ik vooral de fotoos bekijken van iedereen zijn dreadjes hier
leuk.

groetjes

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » do mar 03, 2011 9:56 am

HederaHelix schreef:stukkie ouder dan 23 ben ik wel ja
hahaha, leukste nu vind ik vooral de fotoos bekijken van iedereen zijn dreadjes hier
leuk.

groetjes
Ik ook :) vind vooral die ontwikkelfase leuk, ik hoop zelf wel dat ze niet al te veel gaan inkorten qua lengte, bij sommigen lijkt er niet veel lengte verlies maar anderen dan weer super veel. Mijn haar is nu aan de kortste delen tot mijn schouders ongeveer en de langste delen toch wel een stuk er over (is in laagjes geknipt geweest begin dit jaar)
Afbeelding

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » do mar 03, 2011 10:02 am

Schism schreef:
Eve schreef:
Schism schreef:nee idd, ik mijd het dan ook liever. :P maar op een normale vrijdag/zaterdagavond kan het er zeker wel leuk zijn. :)
Bwa ja, ging vroeger vantijd wel eens naar Aalst maar vind het niet bepaald de gezelligste plek om te gaan, ga dan liever naar gent, is vanuit wetteren zowat even ver schat ik. In het verleden wel eens wat probleempjes tegen gekomen in Aalst terwijl ik niet eens wat gedaan had :( die politie daar is echt abnormaal partijdig.
hmm, in al die jaren nog geen problemen gehad met de politie daar.. ik stel voor om eens naar 'De Geniepigen Drauk' te gaan in de Sint Jorisstraat vlak aan de Hopmarkt, daar zit je veilig. :P (en het is er übergezellig en chill!)
Vaak ging het maar om iets dom ook hoor, vb kwam er ooit eens toe met wat vrienden en enkele hadden een sjaal om van hun favo voetbalploeg, was namelijk kou dus logisch dat je zo een ding draagt, komen er 2 flikken bij ons vragen of we geen voetbal rellen gingen houden en waarom ze die sjaal droegen, moesten we onze pass tonen enzo :rolleyes:

een andere keer was er blijkbaar iets gebeurd ergens in een café niet ver van het station, wat juist heb ik geen idee van, kom ik aan het station toe en zie zo een ganse bende onder begeleiding van zwaantjes enzo naar het station worden geëscorteerd, toevallig kende ik enkele dat erbij waren, wij komen net met zn 3 afgestapt van de bowling, komt die politie naar ons mochten we verdorie mee de trein op omdat we er het zelfde uit zagen als de rest die daar liep :eek: uiteindelijk beetje info gekregen waar al dat gedoe goed voor was maar had zelf er helemaal niets met te maken

Dus nee kvind het geen gezellige politie daar :P

Van dat café ofzo hebbek nog nooit gehoord, ben ook niet echt super thuis in straat of plein namen daar, kan wel vinden wat ik zoek qua winkeltjes of sommige plekken maar verder... :)
Afbeelding

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » za mar 05, 2011 7:45 pm

My dreads are born :) :birthday: er volgen nog wel fototjes maar is nu beetje donker :)
Afbeelding

Saticmotion
Medium Dready
Medium Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Saticmotion » za mar 05, 2011 8:00 pm

Welkom ;) En proficiat!

goldenranger
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door goldenranger » di mar 08, 2011 11:19 am

Lollll, en daar zitten wel zeer weinig dagen tussen(voorstellen en DreadDay), duss proficiat met de geboorte van je dreads :top:

Eibhlin
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Eibhlin » di mar 08, 2011 6:11 pm

goldenranger schreef:Lollll, en daar zitten wel zeer weinig dagen tussen(voorstellen en DreadDay), duss proficiat met de geboorte van je dreads :top:
danku, ja was het wel al wat langer van plan :) maar het is een interessante site om even rond te neuzen.
Afbeelding

Plaats reactie