Mijn naam is Roos, ik ben 30, getrouwd en woon samen met man en 7 katten en hond in een nog te verbouwen boerderijtje op het Friese platteland. Ik werk als werkvoorbereider bij een bedrijf in stroomtransformatoren, meetintrumenten en lichtmastsets en heb als hobby's: Beadwork forum, mijn blog http://curirosa.wordpress.com/ sieraden maken (o.a. borduren met ieniemieniekleine kraaltjes), zelf kralen maken van polymeer klei (Fimo e.d.), haken, breien, lezen, fotograferen, tuinieren, onze beestenboel, af en toe een poging om zelf kleding te maken en ik heb een pracht van een atelier waar al mijn spulletjes staan en ik heerlijk kan gaan zitten frummelen.
Ik heb ergens in mijn achterhoofd altijd een fascinatie gehad voor dreads..en ik heb eigenlijk altijd lang haar gehad (ooit een uitstapje naar kort...wat een slecht plan...hoop werk zeg! Om daar een model in te krijgen..pffff!) En ik zat nu echt op een punt waarop ik van plan was mijn haar weer flink in te snoeien, want het was aardig droog en dood, maar toen sprong dankzij een ex-dreadhead vriend van ons ineens het idee dreads weer in mijn hoofd, ik had nu de lengte en wilde toch radicaal wat anders en voor ik het wist had ik de afspraak staan!
Gisteren heb ik dus effe een tijdje keurig op de stoel gezeten bij Wijda en heb nu een koppie met babydreads!

Goed ik hoor de roep om foto's al...dus jullie worden op je wenken bediend:

Nou, genoeg info zo? Vast wel en anders hoor ik het wel.
Groetjes Roos