Hoi!!

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Wildheart
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw

Hoi!!

Bericht door Wildheart » do nov 07, 2019 12:47 am

Ok, ik heb al een vraag gesteld op het forum maar vond het eigenlijk wel netjes om mij even voor te stellen.

Ik ben WildHeart, ik woon in een leuk groot dorp in drenthe en heb al jaren een dread wens :)
Na jaren twijfelen heb ik eindelijk besloten een bescheiden stapje te zetten naar een leven met dreads. 3 rijen vanuit mijn nek. Ik ben mij suf aan het googlen, youtuben en informeren. Zo doende kwam ik op dit forum terecht.

Ik vind het echt heel jammer dat er nog maar weinig mensen gebruik maken van dit forum, want jeetje! Ik heb er zoveel informatie kunnen vinden! Zo fijn dat er een Nederlandse community bestaat voor dreads! Want in mijn grote Drentse dorpje zijn niet veel dreadheads die ik om info of input kan vragen...

Aanstaande 18 december heb ik een afspraak bij peek a boo dreads in friesland. Zij is opgeleid door de mevrouw die seienstyle ontwikkeld heeft.

Heel veel inspiratie heb in gehaald van wired and stoned op Facebook. En elise buch.

Leuk feitje, ik heb een kitten. Ze is lief maar o zo ondeugend. Laten ee maar hopen dat ze mn dreads straks niet aanvalt... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Love,
WildHeart

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Re: Hoi!!

Bericht door CIMI » do nov 07, 2019 7:27 pm

Welkom :D

Wat leuk dat je 't forum gevonden hebt en er informatie hebt kunnen vinden! Wij vinden 't ook jammer dat het zo stil is hier, maar daarom is het extra leuk als er een nieuw lid zoals jij even een leuke voorstelpost maakt 👌

Hoe heet je kitten?

En denk je dat je ooit je hele hoofd vol met dreads wil? 😊

Wildheart
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Wildheart » vr nov 08, 2019 4:11 am

Dank voor je reactie cimi :) ( is het simi of kimi?)

Mijn kitten heet maartje! Het was een vondelingetje die ik gevonden heb op de parkeerplaats op mijn werk. (Martensplek)
Als het een mannetje was geweest hadden we haar martin genoemt hihi.

Dat denk ik niet... Ik werk in de horeca en ik merk dat er de laatste tijd veel fijner word gereageerd op alternatieve stijlen dan 'vroeger'. Bij mij op het werk (niet meer martensplek fyi) lopen ze met gel nagels, tattoos, los haar en piercings vrij rond. Heb zelf ook een neus ring en zichtbare tattoos. Dus ik kan me niet voorstellen dat er van mijn halve dread hoofd een probleem word gemaakt. Maar een vol hooft is natuurlijk wel een ander verhaal.
Buiten dat, zal het mij denk ik niet zo mooi zal staan. Ik ben niet de slangste en vind het wel fijn als er wat losse haren in mijn gezicht hangen. Dus nee, denk niet dat ik voor een vol hoofd zal gaan :)

Love,
WildHeart

Maria
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Maria » za nov 09, 2019 7:17 pm

Welkom op het forum.
Nog een maandje wachten en dan ben je ook een dreadhead.

Schism
Senior Dready
Senior Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Schism » ma nov 11, 2019 11:35 am

yooo
The poetry that comes from the squaring off between and the circling is worth it, finding beauty in the dissonance.

Plaats reactie