Voorsteltopic van dreadedmom

Stel je hier even voor aan de andere (erg nieuwsgierige) leden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Dreadedmom
Newbie Dready
Newbie Dready
Geslacht: dread-vrouw

Voorsteltopic van dreadedmom

Bericht door Dreadedmom » do dec 06, 2018 9:33 pm

Hallo allemaal,

Net aangemeld hier dus zal me even voorstellen.
Ik ben 30 jaar oud, echtgenote en moeder van een 8 jarige dochter, woonachtig in omgeving Rotterdam.

Net begonnen aan mijn 4e set dreads (al tel ik de de 3e niet echt mee)
Mijn 1e set waren dikke gehaakte dreads, deze heb ik niet al te lang gehad omdat ik ze niet mooi vond.
2e set was mijn lievelingsset tot nu toe. Dit waren naturals, gestopt met kammen en daarna mijn haar zijn gang laten gaan 3enhalf jaar lang.
Na het uitkammen van deze set zo'n verschrikkelijke spijt gehad. Toch een jaar lang mijn eigen haar behouden.
Daarna de 3e set gezet, deze mislukte, alles klitte constant aan elkaar van achteren en het was 1 grote bende.

En nu dus de 4e set. Heb ze getwist en ripped en daarna een beetje laten gaan en tevens een beetje begeleid dmv haaknaald.
Ik ben er nog niet erg content mee, ik mis de wilde periode van mijn naturals en wil ze nu weer met rust laten in de hoop dat ze nog gaan verwilderen. Ze zijn nu iets te recht en netjes naar mijn zin. Ik hou van de dikke wilde bonken en kronkels die bij naturals horen.
Mijn omgeving vond mijn naturals de lelijkste dreads die ze ooit gezien hadden, het waren dikke vervilte bonken, maar ik vond ze prachtig.

Deze keer niet voor naturals gekozen omdat ik enige tijd geleden als ZZP'er ben begonnen en wist niet of ik dat wel kon maken haha, zeker de 1e wilde periode niet. Ze zijn nu 2 maandjes oud en ik hoop eigenlijk toch dat ze nog wild gaan doen als ik ze nu met rust laat.

Verder nog even handig om te vermelden dat de B toets van mijn laptop het heel slecht doet, ik zal mijn tekst steeds helemaal nalopen, maar soms zie ik een woord over het hoofd, dan weten jullie het vast :)

Hoop snel met jullie allemaal kennis te maken. Vragen staat vrij :D

yvonne
Senior Dready
Senior Dready

Re: Voorsteltopic van dreadedmom

Bericht door yvonne » do dec 06, 2018 11:09 pm

Hooi! Welkom! Ik ben heel benieuwd naar je dreads, ook van je oude set, heb je daar foto's van? Deel gerust, vinden we altijd leuk!
Though the problems of the world are increasingly complex, the solutions remain embarrassingly simple.

Dreadset 1: 1999 - 2013
Dreadset 2: geboren op 5 januari 2015

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » do dec 06, 2018 11:42 pm

Welkom! Ik ben ook benieuwd
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » do dec 06, 2018 11:51 pm

Welkom! :ja:
Ook ik ben benieuwd haha! Naar je nieuwe dreadjes en natuurlijk ook naar je naturals!

sxp.
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door sxp. » vr dec 07, 2018 8:59 am

Haha, leuke disclaimer over je B-toets :lach:

Welkom, Dreadmama! Ik ben ook echt heel benieuwd naar je dreads! (en ik denk dat het met je huidige set echt wel goed gaat komen, als je vanaf nu gewoon zorgt dat ze niet aan elkaar groeien en ze voor de rest lekker met rust laat. succes!!)
Afbeelding

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » vr dec 07, 2018 10:46 am

Welkom! Ik ben ook benieuwd naar je dreads :D
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Anju Sol
Über Dready
Über Dready

Bericht door Anju Sol » vr dec 07, 2018 11:23 am

Hoi en welkom! Dreads 4 life :). Ik had ook zo'n spijt na de eerste keer uitkammen. Eerste had ik 7 jaar en deze nu bijna 7 jaar. Nooit meer aanders
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

Dreadedmom
Newbie Dready
Newbie Dready

Bericht door Dreadedmom » zo dec 09, 2018 9:21 pm

Zal even uitzoeken hoe ik een foto moet plaatsen. Of ik nog een oude foto heb weet ik niet. Heb ik vast wel ergens... maar waar. Ga zoeken voor jullie :)

yvonne
Senior Dready
Senior Dready

Bericht door yvonne » za dec 15, 2018 12:58 pm

Ja leuk! Ik vind https://postimages.org altijd wel lekker makkelijk en snel, je upload een foto, kopieert de link en voegt m hier toe
Though the problems of the world are increasingly complex, the solutions remain embarrassingly simple.

Dreadset 1: 1999 - 2013
Dreadset 2: geboren op 5 januari 2015

Plaats reactie