MEDEDELING over de toekomst van het forum

Hier vind je het reglement en kun je al je vragen stellen aan de crew over het forum en aanverwante zaken.

Moderator: Moderators

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Re: MEDEDELING over de toekomst van het forum

Bericht door Poes » za nov 17, 2018 3:10 pm

Nee want zoals ik al een paar keer zei: we kunnen zelf googlen en hebben het probleem met de nieuwe posts inmiddels zelf opgelost. Alleen voor sommige dingen heb je toch echt een admin nodig.
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Hans
Junior Dready
Junior Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Hans » za nov 17, 2018 3:13 pm

---
Maar zoals ik ook al een paar keer gezegd heb, kun je die Admin

laten omzeilen door iemand met veel meer verstand er van, bijvoorbeeld

dus via die "hulp-site" :ja: :ja:

---

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » za nov 17, 2018 10:22 pm

Lastig. Want je kunt het forum denk ik niet eens opheffen zonder admin 🤣
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

Hans
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Hans » za nov 17, 2018 11:16 pm

WorldPeace schreef:
za nov 17, 2018 10:22 pm
Lastig. Want je kunt het forum denk ik niet eens opheffen zonder admin 🤣
Maar als het "Hoofd" hier het al beneden haar stand vind om

hulp te vragen waar je het kan krijgen, kom je nooit een stap verder :nein:

---

twinkl
Eredready
Eredready

Bericht door twinkl » zo nov 18, 2018 8:51 am

Als ex hoofd aan Hans: graag zou ik willen dat je zulke opmerkingen niet meer maakt. Een paar weken geleden had je hier van mij een officiële waarschuwing voor gehad.
Je mag je er best mee bezig houden, maar vernederende opmerkingen zijn hier niet welkom en dan doel ik op "beneden haar stand".
Ik vind het een nare opmerking en dat is niet nodig. Je had ook kunnen zeggen wat jammer dat je mijn tip niet hebt gebruikt om hulp op dat forum te vragen.
Je gaat met vervelend gedrag het forum geen nieuw leven inblazen. Er gebeurt van alles achter de schermen waar jij geen weet van hebt en dat blijft ook zo. Poes of wie dan ook hoeft zich niet te verantwoorden. Het forum is niet minder bezocht geraakt door het gedrag van de moderators. Wat er ook ten grondslag ligt aan de weinig bezoekers hier, dat weten we niet, maar je insinuaties en stekelige opmerkingen hierover mag je of netter beschrijven of achterwege laten van mij.
Ik heb het opgegeven te zijn zoals ik ben Ik groei maar mee met wie ik worden zal

Hans
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Hans » zo nov 18, 2018 10:45 am

twinkl schreef:
zo nov 18, 2018 8:51 am
Als ex hoofd aan Hans: graag zou ik willen dat je zulke opmerkingen niet meer maakt. Een paar weken geleden had je hier van mij een officiële waarschuwing voor gehad.
Je mag je er best mee bezig houden, maar vernederende opmerkingen zijn hier niet welkom en dan doel ik op "beneden haar stand".
Ik vind het een nare opmerking en dat is niet nodig. Je had ook kunnen zeggen wat jammer dat je mijn tip niet hebt gebruikt om hulp op dat forum te vragen.
Je gaat met vervelend gedrag het forum geen nieuw leven inblazen. Er gebeurt van alles achter de schermen waar jij geen weet van hebt en dat blijft ook zo. Poes of wie dan ook hoeft zich niet te verantwoorden. Het forum is niet minder bezocht geraakt door het gedrag van de moderators. Wat er ook ten grondslag ligt aan de weinig bezoekers hier, dat weten we niet, maar je insinuaties en stekelige opmerkingen hierover mag je of netter beschrijven of achterwege laten van mij.
Ik vind het persoonlijk helemaal geen nare opmerking.

Enkele weken geleden heb ik op een hele rustige manier haar en anderen een link

gegeven van dat speciale hulp-forum en ook toen kreeg ik van haar de reactie

"" denk jij dat we dat zelf ook niet kunnen vinden ?? ""

Nou.....schijnbaar niet en als je hem wel gevonden had, had je je daar moeten registreren

en hulp vragen!!

Maar "Poes " is volgens mij totaal niet geïnteresseerd in het redden van het forum, althans

die indruk wekt ze zeer zeker niet!!

Want ook nu reageert ze WEER op dezelfde manier met...

""" Nee want zoals ik al een paar keer zei: we kunnen zelf googlen """

Vind je dat een normale manier van reageren tegen iemand die alleen maar zeer

betrokken wil dat het forum blijft bestaan ??

Ik begrijp werkelijk totaal niet waar jullie reacties vandaan komen, ???

Maar het zal allemaal wel aan mij liggen ???---- ECHT NIET !!!

---

sxp.
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door sxp. » zo nov 18, 2018 12:08 pm

Hans, volgens mij heb jij compleet andere definities en interpretaties dan wij van een "nare opmerking", wat wel en geen gepaste opmerkingen zijn, wat een normale en acceptabele reactie is op een opmerking, of wat een "rustige manier" is om iets te zeggen... ik kan me voorstellen dat het vervelend is als er voor je gevoel naar gereageerd wordt op jouw goedbedoelde adviezen (ik vond het ook niet leuk dat ik werd afgesnauwd en uitgescholden nadat ik de tijd had genomen om je uitgebreid te helpen en je vragen te beantwoorden ;)) maar dat is hier met twinkls nette reactie volgens mij totaal niet aan de orde.
Hans schreef:Ik begrijp werkelijk totaal niet waar jullie reacties vandaan komen, ???

Maar het zal allemaal wel aan mij liggen ???---- ECHT NIET !!!
Ik denk dat de reacties komen door jouw denigrerende manier van typen, het vake "geschreeuw", en het betweterige gevoel dat er mee over wordt gebracht. Misschien ligt het inderdaad niet aan jou, maar dan vind ik het wel heel bijzonder dat jij de enige persoon bent waaromtrent continu dit soort conflicten ontstaan... en als het aan ons ligt, waarom ben je hier dan nog? Waarom maak je je zo ontzettend druk om een oud, inactief forum met moderators die je kennelijk niet aanstaan en leden waar je het niet mee kunt vinden? Het lijkt me dan een beetje tijdverspilling om zo ontzettend veel energie te steken in het trekken aan een dood paard, en je te ergeren aan dingen die je niet aanstaan, op een forum waar je eigenlijk vrij weinig mee te maken hebt...
Afbeelding

Hans
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Hans » zo nov 18, 2018 12:39 pm

---
@ SXP..

Ik reageer niet zozeer op de reactie van Twinkle, maar eigenlijk alleen maar op

haar en nu ook weer jouw manier van het lezen en interpreteren van reacties.

Mijn reacties worden onder een vergrootglas gelegd terwijl anderen naar mij

toe kunnen schrijven op een manier die ze maar willen en daar reageren de anderen

totaal niet op.

Ik weet dat ik altijd op schrift en in "natura" heel erg duidelijk ben en daar kunnen anderen

vaak niet tegen [ of misschien kunnen ze niet tegen de waarheid ???? ]

Grof en onbeschoft ben ik zelden , maar als een paar mensen , drie of vier vrouwen hier,

[ meer bezoekers zijn er trouwens niet ], zich verenigen en zich "en masse" tegen mij

gaan keren omdat ze het nodig vinden elkaar te moeten steunen , dan hou ik mijn

mond zeker niet!!

En het is nu eenmaal heel erg makkelijk om met een paar mensen zich tegen één persoon

te keren, omdat dat jullie een beetje "machtig " gevoel geven als vrouwen onder elkaar.

Ik loop niet zomaar weg bij iets waarvan ik vind en blijf hopen dat het blijft bestaan en

zeker niet omdat VIER vrouwen dit graag zouden willen en nog even lekker rustig verder

kunnen met hun "spelletjes" en nog meer onzinnige topics hier.

Nogmaals......ik schrijf al weken lang met de allerbeste bedoelingen hier maar ook over

de naar mijn mening "foute - dingen"

---

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » zo nov 18, 2018 12:52 pm

Hans, ik word een beetje moe van dit gezeik eigenlijk... Twinkl heeft het heel netjes verwoord, sxp heeft het heel netjes verwoord, en nu ga je opeens doen alsof we ons allemaal tegen je keren specifiek als zijnde vrouwen ook nog... Zowel denigrerend als onwaar. Jezelf in deze slachtofferrol plaatsen is ook niet nodig... Wat schiet je er zelf nou mee op?

Ik wil heel graag dat het forum verder kan gaan en niet doodbloedt, maar dan moeten we met z'n allen ook op een normale niet aanvallende manier kritiek kunnen geven. Persoonlijk vind ik ook dat je jouw kritiek op een vrij dwingende manier overbrengt en ondertussen zelf geen kritiek wil aanvaarden.

Laten we er over ophouden nu. Ik hoor graag ideeën en opbouwende kritiek in het brainstormtopic.

En even een persoonlijke noot: Ondertussen zit mijn manager al een paar weken met een burn out thuis, net nadat ik moderator werd. Ik werk in een kleine winkel en heb de afgelopen weken uren van haar moeten overnemen om alles draaiende te houden samen met m'n andere collega's. Op mijn computer ben ik ondertussen bezig geweest met een nieuwe indeling van het forum en dit heb ik achter de schermen ook al gedeeltelijk opgezet. Het is nogal noodzakelijk dat de admin van het forum een update opnieuw uitvoert vanaf zijn/haar bestand van dit forum zodat ik bestaande topics of posts kan verplaatsen naar de nieuwe indeling. Dus het is niet alsof er niks gebeurt, je ziet alleen niet alles.

Hans
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Hans » zo nov 18, 2018 1:04 pm

---
@ CIMI

Dit was, heel erg normaal en netjes [ volgens mij :rolleyes: ] mijn vraag zaterdag.
Hans schreef:
za nov 17, 2018 12:10 pm
---
Ik ben eigenlijk een beetje nieuwsgierig hoe het staat met de

"hervormingen" hier op het forum :rolleyes:

Ik hoor / lees er helemaal niets meer over.

---
Dit was de reactie die ik kreeg na mijn vraag of er al "hulp" was

gevraagd bij dat hulp-forum

[ vriendelijk ?? ]
Poes schreef:
za nov 17, 2018 3:10 pm
Nee want zoals ik al een paar keer zei: we kunnen zelf googlen en hebben het probleem met de nieuwe posts inmiddels zelf opgelost. Alleen voor sommige dingen heb je toch echt een admin nodig.
Wie begint er hier nu dus met onvriendelijkheid?? Ikke niet hoor [ dacht ik]

Misschien was het een stuk beter geweest als de laatste alinea die jij nu schrijft

eerder als reactie was gekomen , want dan weten wij, de anderen hier , dat

er wel iets gedaan word.

Dus begin nu aub ook niet tegen mij dat je het "gezeik" zat bent, want ik ben het

niet die loopt te zeiken.

---

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » zo nov 18, 2018 2:31 pm

Ik ben het ook een beetje zat Hans. Ik ga er daarom ook niet meer op in omdat je steeds hetzelfde herhaalt over dat forum waar we zelf ook al achter gekomen waren. En ik vind de toon die je tegen mij (En anderen) aanslaat niet fijn.

En ook een persoonlijke noot, zodat het misschien tot je doordringt dat wij levens hebben buiten het internet: ik probeer met bloedarmoede om een opleiding te volgen en ik weet niet of je weet wat bloedarmoede met je lichaam kan doen, maar het kost me al mijn energie om naar school te gaan. Daarnaast is CIMI inderdaad achter de schermen druk bezig met vanalles aanpassen.

Ik ga je nog een waarschuwing geven want ik vind dat jouw gedrag de sfeer hier echt niet ten goede komt. Als je zo door blijft gaan volgt er een ban. Want het is niet beneden mijn stand om mensen te bannen.
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Hans
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Hans » zo nov 18, 2018 2:51 pm

Poes schreef:
zo nov 18, 2018 2:31 pm
Ik ben het ook een beetje zat Hans. Ik ga er daarom ook niet meer op in omdat je steeds hetzelfde herhaalt over dat forum waar we zelf ook al achter gekomen waren.
Waarom is dan alles nog niet opgelost ??
Poes schreef:
zo nov 18, 2018 2:31 pm

En ook een persoonlijke noot, zodat het misschien tot je doordringt dat wij levens hebben buiten het internet: ik probeer met bloedarmoede om een opleiding te volgen en ik weet niet of je weet wat bloedarmoede met je lichaam kan doen, maar het kost me al mijn energie om naar school te gaan.
Als het toch persoonlijk wordt...ik heb maar één nier - nog maar 50% van mijn long functie -

de gehele dag barstende kop pijnen en als klap op de vuurpijl

kreeg ik een jaar geleden de fantastische mededeling dat ik een hersentumor heb !!

[ ik laat mij er niet voor behandelen en wacht de klap gewoon af ]

Dat is ook één van de grote redenen dat ik toch nog besloot om dreads te nemen en het

zo leuk vond dat er een forum voor was [ zou nog wat gezelligheid kunnen geven ] omdat

ik door dit alles geheel niet meer de deur uit kom en alles via internet regel en mensen

heb voor mijn huis en boodschappen.

Dus begin nu aub niet over een "leven naast internet" tegen mij, daar kan ik je nog

veel en veel meer over vertellen als wat ik hier boven even schreef [ geloof mij !! ]

Maar ik blijf erbij dat hier met twee maten wordt gemeten en daar kan ik niet tegen.

En als jij vind dat ik een ban moet krijgen omdat ik eerlijk ben, moet je dat gewoon doen!!

---

sxp.
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door sxp. » zo nov 18, 2018 3:21 pm

Hans schreef: Waarom is dan alles nog niet opgelost ??
Omdat mensen dus nog een leven buiten het forum hebben, met verplichtingen en verantwoordelijkheden en gewoon andere interesses en prioriteiten.

Ik vind het echt heel erg voor je dat je zo ziek bent, Hans. Dat wens je absoluut niemand toe, en ik wens je dan ook oprecht alle sterkte en draaglijkheid in je ziekte. Maar ik snap niet hoe dat allemaal in hemelsnaam relevant zou moeten zijn voor deze discussie?

De persoonlijke noot van Poes en CIMI waren, denk ik, bedoeld om duidelijk te maken dat er echt wel iets gedaan wordt achter de schermen en dat er gegronde redenen zijn waardoor het allemaal misschien niet zo snel (lijkt te) gaat/gaan als jij misschien zou willen. Niet als wedstrijdje zielig doen om wie het zwaarste leven heeft.
Afbeelding

Hans
Junior Dready
Junior Dready

Bericht door Hans » zo nov 18, 2018 3:32 pm

sxp. schreef:
zo nov 18, 2018 3:21 pm
Hans schreef: Waarom is dan alles nog niet opgelost ??
Maar ik snap niet hoe dat allemaal in hemelsnaam relevant zou moeten zijn voor deze discussie?

Ik ben niet degene die er als eerste "persoonlijke" dingen bij haalt maar als dat wel

gedaan wordt met als doel om tegen mij te zeggen dat ik waarschijnlijk geen leven

naast internet heb, reageer ik daarop.

Dus wederom een kwestie van ---eerst goed lezen!!

---

sxp.
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door sxp. » zo nov 18, 2018 3:39 pm

Hans schreef:Dus wederom een kwestie van ---eerst goed lezen!!
Precies dat ja; lees alsjeblieft nog eens goed wat ik heb gezegd. Niemand insinueert dat jij geen leven hebt naast het internet. CIMI en Poes leggen alleen uit dat zij, vanwege hun éigen leven naast het internet, niet altijd veel tijd of energie over hebben om in het forum te steken
Afbeelding

Plaats reactie