MEDEDELING over de toekomst van het forum

Hier vind je het reglement en kun je al je vragen stellen aan de crew over het forum en aanverwante zaken.

Moderator: Moderators

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Re: MEDEDELING over de toekomst van het forum

Bericht door WorldPeace » wo okt 31, 2018 7:05 pm

Ik heb iig 35 mensen een uitnodiging gestuurd haha, we zullen zien of er iemand langskomt :P
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

London*
pink dready
pink dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door London* » wo okt 31, 2018 7:11 pm

Yes! Hier ben ik. Einde van een tijdperk wel, maar ik kwam hier eigenlijk al niet meer... Dus van mij mag het forum verwijderd worden. Zou het eerder fijn vinden dat al mn geblaat niet meer online staat haha.
That's what she said.

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » wo okt 31, 2018 7:17 pm

Ja, einde van een tijdperk echt! Ik krijg spontaan allerlei nostalgische gevoelens. Volgens mij was ik al aan het minderen en had ik een tijdje geen internet of kon ik niet inloggen en daarna ben ik er helemaal uitgerold..

Ik zou het wel zonde vinden als het niet meer bestaat, maar dat is dan weer pure nostalgie want het forum heeft voor mij niet echt een functie meer. Al zou ik het wel héél erg leuk vinden om van iedereen te horen hoe het gaat en wat jullie doen! Twinkl een gezinnetje lees ik? Wat leuk!

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » wo okt 31, 2018 7:28 pm

Pebbles schreef:
wo okt 31, 2018 7:17 pm
Ja, einde van een tijdperk echt! Ik krijg spontaan allerlei nostalgische gevoelens. Volgens mij was ik al aan het minderen en had ik een tijdje geen internet of kon ik niet inloggen en daarna ben ik er helemaal uitgerold..

Ik zou het wel zonde vinden als het niet meer bestaat, maar dat is dan weer pure nostalgie want het forum heeft voor mij niet echt een functie meer. Al zou ik het wel héél erg leuk vinden om van iedereen te horen hoe het gaat en wat jullie doen! Twinkl een gezinnetje lees ik? Wat leuk!
Zie nieuw topic, begin maar :P

Erna
Über Dready
Über Dready

Bericht door Erna » wo okt 31, 2018 8:04 pm

Ik zou het jammer vinden, volgens mij is één van de oorzaken dat photobucket betaald moet worden. Ik heb geen idee hoe ik foto’s moet plaatsen.
Moderator kan ik qua tijd wel worden, maar aangezien ik zo’n 8 maanden in het buitenland zit is het zonde van mijn internetbundel. Ik hoop echt dat het blijft bestaan hier

Anju Sol
Über Dready
Über Dready

Bericht door Anju Sol » wo okt 31, 2018 8:29 pm

Neee. Blijf! Ik kijk nog steeds en klets wat minder door de stilte. Nog steeds dreads en ook dreads zetter enzo!
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

sxp.
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door sxp. » wo okt 31, 2018 8:32 pm

Haha, iedereen wil modder eten

Ik vind het ergens ook wel heel erg jammer, maar inderdaad voornamelijk vanuit nostalgische overwegingen zoals Peggy ook zegt. Eigenlijk kwam ik hier al jaren niet meer, maar ik zou het ook wel zonde vinden als alles weg zou zijn... (hoewel Marissa ook een heel goed punt heeft; ik zou het ook geen ramp vinden als al m'n domme pubergeblaat voorgoed van the int0rwebz verdwijnt :lach: )

Hoewel ik het de laatste paar dagen wel gezellig vind hier, dus als het daadwerkelijk opleeft dan denk ik dat ik misschien ook zelfs wel gewoon blijf plakken.

Het is in ieder geval wel een enorme schat aan informatie: ik stuur regelmatig klanten hierheen om te bladeren en heb hier zelf ook héél veel geleerd!! Dat zou wel echt ontzettend zonde zijn om kwijt te raken!

Edit: @Erna: je kunt ook een andere host gebruiken! Hoe het precies het weet ik niet, maar als je even Googlet op "upload image" of iets dergelijks dan vind je genoeg denk ik!
Afbeelding

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » wo okt 31, 2018 8:39 pm

Imgur is heel fijn!

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » wo okt 31, 2018 8:41 pm

Ik.betaal niet voor photobucket hoor? Heb zelfs 2 accounts 😂

Druif
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-man

Bericht door Druif » wo okt 31, 2018 8:45 pm

Misschien hebben ze dat ondertussen weer teruggedraaid? Maar op een gegeven moment moest je voor Photobucket gaat betalen waardoor een hoop foto's op het forum stuk gingen.

Ik zou overigens best iets met de backend van het forum willen doen, waar en als het nodig is :D
“Give a man a fire and he’s warm for a day, but set fire to him and he’s warm for the rest of his life.”
— Terry Pratchett
Mijn draadjes :)

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » wo okt 31, 2018 8:56 pm

Haha misschien moeten we toch een doorstart maken en een beetje opschonen? Op zich voegen niet al die 200 spelletjes wat toe. En alle fototopics waarbij de foto's niet meer werken eruit. Persoonlijke dingen wat opschonen zodat mensen die hun puberproblemen niet online meer willen ook blij zijn. Dat soort dingen. Maar dan zal er wel reclame moeten worden gemaakt.

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » wo okt 31, 2018 9:49 pm

Een grondige schoonmaak lijkt me sowieso geen slecht idee, maar ik denk niet dat ik hier blijf hangen. Ik vind het leuk om even terug te kijken en te horen hoe het met iedereen gaat, maar dat is het.

Ik heb hier met heeeeel veel plezier rondgedwaald in de hoogtijdagen van het forum, met ook iedereen van de oude garde, maar ik heb er nu niet zo'n behoefte meer aan. Ik heb geen dreads meer, doe er verder niets mee, hoef geen persoonlijke dingen online meer te delen zoals vroeger (en wil dat ook niet meer), dus wat er dan overblijft zijn de meer onzinnige/onbelangrijke dingen. Vrijwel iedereen van toen is weg... En eigenlijk heb ik ook geen tijd om weer een forum elke dag te 'moeten' checken en bijhouden.

Ik denk dat DD voor mij gewoon een hele leuke herinnering is/blijft :)

Lonseflons
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Lonseflons » wo okt 31, 2018 11:27 pm

Ohh, het forum.. de nostalgie!
Anderzijds zou het ook best een prettig idee vinden als mijn berichten niet meer terug te vinden zijn..

sxp.
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door sxp. » wo okt 31, 2018 11:39 pm

Hahaha Lonsje, m'n wachtwoord heeft nog steeds jouw naam er in!! 😂
Afbeelding

Lonseflons
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Lonseflons » wo okt 31, 2018 11:43 pm

Haha, je snapt natuurlijk wel dat ik nieuw nieuwsgierig ben naar je wachtwoord 😂

Plaats reactie