Nieuwe privacyregels [1 april]

Hier vind je het reglement en kun je al je vragen stellen aan de crew over het forum en aanverwante zaken.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Anju Sol
Über Dready
Über Dready
BerichtenCOLON 7046
GeregistreerdCOLON Zo Feb 04, 2007 10:26 pm

Re: Nieuwe privacyregels

Bericht door Anju Sol »

Ja, van die dreadskwastjes aan mn tepels. Speciaal voor t tietentopic. En ik zie ene peer online hier. Wie de fuck is dat!?
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads
Gebruikers-avatar
CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 9909
GeregistreerdCOLON Zo Mrt 04, 2007 10:18 pm

Bericht door CIMI »

Beetje vroeg, niet? :-P
Maria
Divine Dready
Divine Dready
BerichtenCOLON 2282
GeregistreerdCOLON Za Okt 27, 2012 11:20 pm

Bericht door Maria »

is zeker een vervroegde 1 april grap?
Gebruikers-avatar
Madje
Über Dready
Über Dready
BerichtenCOLON 8237
GeregistreerdCOLON Zo Feb 11, 2007 7:57 pm

Bericht door Madje »

Ik zal alvast wat nieuwe modjes aan gaan nemen als ik jullie was! Ik bied me aan. Aangezien mijn naam nu dus ook niet meer mag wil ik voortaan graag door het leven als DeTrut.
Poes
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 5264
GeregistreerdCOLON Ma Aug 03, 2009 5:01 pm

Bericht door Poes »

Mensen, als dit een 1 april grap was hadden we het niet op 6 maart gepost... Ik dacht dat we het er allemaal over eens waren dat er nieuwe privacy regels moeten komen. Dit is een opzetje, er kan nog van alles aan veranderen. Suggesties zijn welkom :)
"I got 95 problems and the Catholic church's sale of indulgences is all of them." - Martin Luther
Gebruikers-avatar
WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
BerichtenCOLON 7697
GeregistreerdCOLON Zo Jan 28, 2007 1:16 pm

Bericht door WorldPeace »

Ehm maar hoe zit het dan met meetings, kan ik wel vriend meenemen? Want anders kan ik niet komen kamperen namelijk, aangezien ik niet alleen in onze oude bus ga rijden.
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:
Gebruikers-avatar
JinX
Senior Dready
Senior Dready
BerichtenCOLON 866
GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2008 3:07 pm

Bericht door JinX »

renazi was ook al maanden van te voren aanwezig dus dat zegt niks :P
Afbeelding
Poes
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 5264

Bericht door Poes »

@ WP: het is niet de bedoeling dat je mensen die geen lid zijn van DD mee gaat nemen naar meetings.
"I got 95 problems and the Catholic church's sale of indulgences is all of them." - Martin Luther
Medusa
Eredready
Eredready
BerichtenCOLON 5639
GeregistreerdCOLON Do Okt 29, 2009 12:41 am

Bericht door Medusa »

Ik heb echt geen idee voor een nieuwe naam.... as iemand een suggestie heeft?

Ik vind intro's op ene meeting wel leuk hoor trouwens. Dat was op een meeting waar ik bij was in Utrecht ook, en was heel gezellig (die hadden wel dreads trouwens, dat dan weer wel)
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club
Maria
Divine Dready
Divine Dready
BerichtenCOLON 2282
GeregistreerdCOLON Za Okt 27, 2012 11:20 pm

Bericht door Maria »

2. Forumnamen waarin een eigen naam (deels) voorkomt worden verboden, wat dus niet meer mag is bijvoorbeeld: Martin, Janine en Liselot. Wij verzoeken dan ook iedereen die een naam heeft in deze trant z.s.m. een nieuwe naam te verzinnen en dit door te geven aan één van de modjes, zodat je naam veranderd kan worden. Ook hiermee zullen we volgende maand gaan beginnen, dus je hebt nog even de tijd om na te denken.
Met welke rede zou ik mijn eigen naam niet mogen gebruiken? Dat is toch mijn eigen beslissing of ik dan wel of niet vindbaar ben
3.Iedereen die een jaar niet meer actief is op het forum wordt verwijderd van het forum. Zo voorkomen we ook ongewenst meelezen.

4. Het meetingtopic wordt alleen beschikbaar voor leden die meer dan 1000 posts hebben, met minder posts mag je dus niet op een meeting komen.
Ik vind dit echt een overdreven groot aantal post om naar een meeting te komen. Waarom word er uberhaut een x aantal post aan het mogen komen op een meeting gekoppeld
5. Meetings zijn ook nog enkel te bezoeken door mensen met dreads. Wil je toch komen en heb je geen dreads, dan mag dat enkel als je minstens één dread laat zetten op de meeting of als je samen komt met iemand met dreads. Dit om te voorkomen dat er mensen op afkomen die niet passen binnen de groep.
Ook deze regel vind ik raar ook mensen met dreads kunnen niet binnen een groep passen.
6. Iedereen die lid wordt en al lid is verklaart dat hij/zij nooit informatie die op dit forum staat zal delen met de buitenwereld. Wordt duidelijk dat iemand dit wel doet dan zal zijn of haar account per direct verwijderd worden.
en hoe ga je dit controleren dan?

7. Het niet-dreadlock gerelateerde gedeelte van het forum wordt pas zichtbaar voor nieuwe leden wanneer ze 100 zinnige posts in het dreadlocks gedeelte hebben gemaakt. Hierna kan men een aanvraag doen en zal een moderator controleren of hij of zij daadwerkelijk aan dit minimum zit.
Poes
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 5264

Bericht door Poes »

Kijk, daar hebben we wat aan! Bedankt voor je feedback Maria, we gaan het meenemen :)
Gebruikers-avatar
Mosselkweker
Eredready
Eredready
BerichtenCOLON 7179
GeregistreerdCOLON Ma Nov 24, 2008 8:51 pm

Bericht door Mosselkweker »

Jet zullen we ruilen? Jij lotje en ik jet!!
Afbeelding
Medusa
Eredready
Eredready
BerichtenCOLON 5639
GeregistreerdCOLON Do Okt 29, 2009 12:41 am

Bericht door Medusa »

haha Jaaaaaa!
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club
Gebruikers-avatar
JinX
Senior Dready
Senior Dready
BerichtenCOLON 866
GeregistreerdCOLON Do Mei 08, 2008 3:07 pm

Bericht door JinX »

:lach:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Druif
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 2950
GeregistreerdCOLON Za Sep 04, 2010 12:10 am

Bericht door Druif »

Hoe zit het dan overigens met profielfoto's en überhaupt het plaatsen van foto's? Met reverse Google Image search zijn die altijd te vinden, en dan zou je alsnog te vinden kunnen zijn op dit forum als iemand daar écht moeite voor wilt doen.
Ik snap dat het voor een forum als dit erg lastig is om foto's plaatsen te verbieden, maar misschien kan er dan naar de beveiliging gekeken worden, misschien een encryption tool over het forum laten lopen ofzo?
“Give a man a fire and he’s warm for a day, but set fire to him and he’s warm for the rest of his life.”
— Terry Pratchett
Mijn draadjes :)
BUTTON_POST_REPLY