Zoals jullie misschien al hebben gemerkt, lag het forum plat afgelopen week.
We hebben de beheerder gecontacteerd en volgens hem zijn de problemen verholpen.
Helaas zijn er wel een aantal topics verdwenen!
Stel dat jouw topic weg is, maak dan weer een nieuwe aan, zodat we opnieuw kunnen beginnen.
Je mag ook hieronder melden welke topics er weg zijn en kan je opnieuw een topic starten of een van de mods maakt een nieuwe aan.
Topics verdwenen:
- Nijmegenmeet (aangemaakt)
- Show je creatieve kant! topic (is weer aangemaakt)
- Deepclean topic
- Woonruimte gezocht/ aangeboden (aangemaakt)
Serverproblemen september 2013
Moderator: Moderators
Serverproblemen september 2013
Ik heb het opgegeven te zijn zoals ik ben Ik groei maar mee met wie ik worden zal
- Mosselkweker
- Eredready
- Gombák
- Divine Dready
- Geslacht: dread-vrouw
Re: Serverproblemen september 2013
Zondagochtend lag ie er ook weer uit 

Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!
"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus
"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus
het knopje "toon nieuwe berichten" is nu kapot. Gelukkig doet het knopje van "Toon actieve onderwerpen" het wel 

Ik dacht eerst ook dat ie kapot was maar volgens mij is er vandaag gewoon absurd weinig gepost 

Bij mij is ie niet kapot, hoor Roos.
Ik heb het opgegeven te zijn zoals ik ben Ik groei maar mee met wie ik worden zal
- Gombák
- Divine Dready
- Geslacht: dread-vrouw
Is wel vaker dat er geen topics onderstaan omdat er al te lang niets nieuws gepost is! 

Ontwikkeling van mijn gingerdreadjes :] ~ 5+ jaar!