Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Di Apr 25, 2017 2:35 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:48 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Oh, een topic of een album maakt ook niks uit, maar het idee is dat het handig is als het centraal ergens verzameld staat :)

Maar het hoeft niet per sé een nieuwe update te zijn toch? Kan me voorstellen dat niet iedereen tijd/zin/mogelijkheden heeft om in december een nieuwe foto te maken, dus je moet ook mee kunnen doen met een foto van je vorige update.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:49 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

IK VIND dat iedereen z'n mooiste foto in mag sturen (waar je dreads goed opstaan!! wel zo belangrijk) en dat die dan in een nieuw topic komen te staan en dat mensen dan mogen gaan stemmen. Zo. Bam. Foto insturen tot....? 31 december? Of meer half januari, dan kunnen de mensen die niet elke dag lezen ook meedoen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:49 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Don't get it! Ik ben heel traag vandaag excuses
Gewoon een topic met een poll en alle foto's erin? Dat lijkt mij ideaal

Oh pollie je was me voor, dat ja! Insturen naar een groenpersoon en dan dat die een topic maakt met alle foto's erin.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:51 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

kan. alle foto's (1 per persoon natuurlijk) (met daaronder een linkje naar het fototopic zodat mensen ook nog verder kunnen bladeren door de foto's) in één topic. en dan is een poll wel net zo handig eigenlijk.

ofja, 2 topics dan denk ik? voor nieuwere en oudere dreads?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:52 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Maar is het dan meteen een definitieve verkiezing, of wel nog een voorronde en dan een finale tussen de mooiste 3 (of 4 of 5 of 6)?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:54 pm 
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Gebruikers-avatar

Als iedereen die mee wil doen nou zijn topictitel verandert? Bijv verkiezing2012: naam leeftijd dreads pagina foto. Ofzoiets?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:54 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Hmmm op zich kan dat dan een soort ''voorronde'' zijn en dan uit de mooiste drie/vier/vijf nóg zo een topic?
En dan inderdaad apart voor oude/jonge dreadjes.

Maar eh wat is dan oud en wat is jong? hihih
Jonger dan een jaar is jong of zo? of jonger dan twee jaar?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:56 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Hmmzzz, dat betekent dus weer dat degene die de verkiezingen organiseert al die topics door moet kijken. Ik vind Pollepels idee wel briljant eigenlijk. Lekker simpel, lekker duidelijk. Eén foto, linkje eronder naar je fototopic (bij voorkeur naar je laatste update) en dan 2 polls, eentje voor oude en eentje voor jongere dreads.
(alleen waar ligt de grens tussen jonge en oude dreads? [edit] hahaha Dagmar was me voor :D)

En dan later misschien nog een finale inderdaad tussen de paar met de meeste stemmen?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:57 pm 
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Gebruikers-avatar

Voor een jaar heb je meeste ontwikkeling denk ik. Daarna is het vooral groeien.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 5:58 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Jep, dat is denk ik wel het handigst. Gewoon bij elkaar en dan kun je van daaruit doorklikken mocht je willen.
Maarrr dan ook mannen/vrouwen of gewoon jong/oud? Omdat er niet zóveel mannelijke gebruikers zijn

en ja wp, een jaar is denk ik wel het meest logisch. :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 6:01 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Ik zou oud/jong doen, en ik vind een jaar of 1,5 jaar ook wel een mooie grens. Er zijn ook wel genoeg leden met hele jonge dreads toch? Niet dat jonge dreads de nieuwe mannen worden ofzo, met maar 4 deelnemers ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 6:33 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

O o o, maar ik vind het helemaal niet leuk! Als ik me er daadwerkelijk voor moet gaan inschrijven en in de etalage moet gaan zitten dan wil ik niet meer meedoen hoor. Ik werd altijd gewoon blij als er iemand per ongeluk onverwacht op mij stemde en dat vond ik leuk! Maar maar maar. Nou. :nein: Dan ga ik wel gewoon niet-participerend dreadjes kijken. Ofzoiets.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 6:38 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Misschien kunnen mensen na een bepaalde periode ook mensen aandragen die er niet tussen staan, maar die wel mooie dreads hebben?

Al is het van de andere kant ook zo dat sommige mensen het misschien helemaal niet leuk vinden om onverwacht voorgedragen te worden. Stel dat je dan in totaal 1 stem krijgt (alleen van degene die je voorgedragen heeft), dan kan ik me voorstellen dat sommige mensen misschien liever helemaal niet meegedaan hadden. Op de nieuwe manier zou niemand tegen zijn zin meedoen :) En met een verzameling in een topic heeft ook iedereen gelijke kansen, want met de oude topics was het vaak zo dat na 10 dagen iemand zei: 'oh! X heeft ook mooie dreads!' en dan zeiden andere mensen: 'oh ja, dat is waar, hoe konden we dat nou vergeten!'. Maar dan zijn de stemmen al vergeven ;)

Dus ik snap je wel, maar ik denk dat de nieuwe manier ook voordelen heeft.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 6:47 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ja precies, en etaleren vind ik op zich wel meevallen. Je haalt gewoon een foto van een update uit je fototopic en zet er een linkje naar de rest bij, dat is toch niet veel anders dan wat het eerst was? En wat Pebbles zegt inderdaad, zo kun je niet ''ongewenst'' gekozen worden mocht je daar helemaal geen zin in hebben. Plus natuurlijk dat je dan geen leden met stemmen krijgt die al tijden niets meer gepost hebben en dus niet eens weten dat ze winnen!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 10, 2012 6:57 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

sxp. schreef:
O o o, maar ik vind het helemaal niet leuk! Als ik me er daadwerkelijk voor moet gaan inschrijven en in de etalage moet gaan zitten dan wil ik niet meer meedoen hoor. Ik werd altijd gewoon blij als er iemand per ongeluk onverwacht op mij stemde en dat vond ik leuk! Maar maar maar. Nou. :nein: Dan ga ik wel gewoon niet-participerend dreadjes kijken. Ofzoiets.

Nee, idd wel beetje raar als je je moet gaan opgeven enzo, denk dat er dan idd wel veel mensen af gaan vallen ..
Misschien toch gewoon mensen die in de afgelopen twee/drie maanden ofzo een update gedaan hebben verkiesbaar stellen, en dat mensen gewoon uit die samengestelde lijst hun favorietjes kunnen kiezen?
Of misschien wel gewoon het oude systeem qua stemmen aanhouden, maar dan wel met de twee verschillende categorieën en wel van leden die ook echt actief zijn, zodat het allemaal niet te moeilijk wordt? :p

"Wij zijn verschijningen. Wij zijn nooit wat de anderen denken dat wij zijn." - Hugo Claus

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]