Mooiste dreads-verkiezing

Hier vind je het reglement en kun je al je vragen stellen aan de crew over het forum en aanverwante zaken.

Moderator: Moderators

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Geslacht: dread-vrouw
Contacteer:

Mooiste dreads-verkiezing

Bericht door pixie » ma dec 10, 2012 3:44 pm

N.a.v. deze post:
Lotus schreef:Kon ik maar vast stemmen voor de mooiste dreads van 2013! (Ik reageer gewoon 2 keer op deze update omdat ze zo gaaf zijn :D)
En het feit dat ik het eigenlijk al heel lang raar vind dat de verkiezingen van het jaar midden in of aan het begin van het jaar vallen. Is het niet veel logischer om nu, of in januari, te kiezen wie de 'mooiste' dreads van het jaar heeft? :)

[edit] poll weer weggehaald, eigenlijk is gewoon discussie leuker en handiger :)
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

Pebbles
Eredready
Eredready

Re: Mooiste dreads-verkiezing

Bericht door Pebbles » ma dec 10, 2012 3:56 pm

Ik vind het allemaal prima :) Wanneer zijn ze normaal ook alweer, in maart ofzo? Ik vind december ook wel logisch, maar ik heb me nooit gestoord aan de andere maand.

Wat ik altijd raar vind is dat er ook gestemd wordt op mensen die hier 4 jaar geleden actief waren maar nu nooit meer (of misschien één update hebben gedaan in een heel jaar, en verder niet op het forum komen). Volgens mij zijn er jaren geweest dat de winnaar wekenlang niet eens wist dat hij/zij gewonnen had. Het is toch leuker als zo'n prijs naar een forummer gaat die nog een beetje actief is?

Dagmar
Über Dready
Über Dready

Bericht door Dagmar » ma dec 10, 2012 3:59 pm

^dat!

Verder,
aan het eind van het jaar is wel logischer ja! Maar dan toch niet voor 2013? dan in december 2012 de mooiste van 2012? of snap ik het niet x]

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » ma dec 10, 2012 4:01 pm

Ik denk 2012 want december 2013 duurt nog wel héél erg lang!

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » ma dec 10, 2012 4:02 pm

Aan het eind van het jaar voor die van dat jaar, vind ik tenminste. En dan idd gewoon nu lekker nóg een keer stemmen voor 2012. Ik vind het zo raar om in maart al te stemmen voor de rest van dat jaar!

En ja, inactieve forummers... dat is een lastige. Net als mannen... daar zijn er niet zo veel van hier, en al helemaal geen actieve posters. Misschien nieuwe categorieën bedenken? Ook misschien iets om mensen met wat jongere dreads een kans te geven?
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » ma dec 10, 2012 4:06 pm

Misschien een bepaald aantal posts in het afgelopen jaar? En een update in de laatste zoveel maanden? Of alleen mensen die ook zelf stemmen op wie zij mooie dreads vinden hebben?

En ik vraag me nu even af waarom er uberhaupt een verdeling tussen mannen en vrouwen moet zijn. Dreads zijn dreads, dat kan toch best samen? Ik zou eerder een verdeling jonge en oude (en tussenin?) dreads maken misschien, omdat dreads van 6 maanden zelden winnen van dreads van 6 jaar, maar die zijn ook totaal niet te vergelijken. Dat zijn grotere verschillen dan tussen man en vrouw.

WorldPeace
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Contacteer:

Bericht door WorldPeace » ma dec 10, 2012 4:23 pm

Ik ben voor!

En categorie idd misschien bijv:
Dreads tot een jaar
Dreads een tot twee jaar
En oudere dreads
Of iets dergelijks.
En inderdaad mannen en vrouwen scheiden lijkt mij niet nodig.
:flower: :snake: :smilingplanet: :schaf: :jump: :sleepingcow: :dans:

Dagmar
Über Dready
Über Dready

Bericht door Dagmar » ma dec 10, 2012 4:26 pm

Of gewoon dat iedereen gaat updaten en uit die updates kun je kiezen? ofzo?

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » ma dec 10, 2012 4:28 pm

Dát is ook wel een goed idee, Dagmar :cool: (of alle updates van december ofzo?)

En dan moet er gewoon één centraal topic komen waar we naar alle laatste updates kunnen linken...

Maar een scheiding jonge-oude dreads ben ik ook wel voor :)

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » ma dec 10, 2012 4:30 pm

Ja, ik dacht ook aan een picasa album (gesplitst op categorie) waar iedereen een foto kan uploaden, en daar kun je uit kiezen. Dat is wel handig voor de mensen die gaan stemmen, alleen mis je dan denk ik heel veel mooie dreads omdat niet iedereen weet dat je daar kunt uploaden, of mensen zijn te bescheiden of denken dat hun dreads toch niet winnen of meer van dat soort redenen.

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door Poes » ma dec 10, 2012 4:31 pm

Ja! Jonge en oude dreads scheiden ipv mannen en vrouwen dreads. Dus wat Worldpeace zegt eigenlijk.
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Dagmar
Über Dready
Über Dready

Bericht door Dagmar » ma dec 10, 2012 4:42 pm

Apart ja, en dan zo'n album is inderdaad ideaal! Dat je gewoon een foto instuurt en daaruit wordt gekozen. Zo heb je geen inactieve leden die niet weten dat ze winnen en kan iedereen die wil heel makkelijk meedoen :)

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » ma dec 10, 2012 4:43 pm

O, ik vind zo'n album juist irritant. Dan gooi ik liever mijn foto's in een topic. Of gewoon de link van mijn laatste update of iets dergelijks. Via picasa moet je weer dingen downloaden en dan zien mensen je e-mailadres en echte naam en dat soort dingen, toch?

Dagmar
Über Dready
Über Dready

Bericht door Dagmar » ma dec 10, 2012 4:45 pm

Oh echt? Naja op zich kan dat natuurlijk net zo goed in een topic dan natuurlijk, gewoon een lijst met foto's en namen.
Ik ben zelf nogal lui qua oh god dan moet ik helemaal op een linkje klikken buh so lazy en dat hebben misschien wel meer leden hihi
Dus
Goed punt!

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » ma dec 10, 2012 4:46 pm

Linkje onder je beste foto dan? :D

Plaats reactie