Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Vr Okt 20, 2017 3:30 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2011 10:16 am 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

Je laat jezelf zo wel heel erg kennen. Best een beetje zielig :lach:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2011 12:01 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

als jullie denken dat jullie me hiermee kennen, well guess again, maar bon blijf aub hout op men vuurtje gooien, het brand nu zo lekker :P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2011 12:03 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

:') snap je het gewoon niet?

'je laten kennen' hoeft niet te betekenen dat wij je nu allemaal kennen.

ja. klaar.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2011 12:13 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Niemand denkt hier jou te kennen. Jij denkt alleen dat mensen denken dat ze jou kennen. Ik zie hier puur conclusies staan op jouw gedrag!

En nu weer ontopic graag, dit heeft namelijk echt niks meer met interactie te maken.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2011 10:47 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

nu is er nochtans waar jullie om vroegen, interactie, jullie zouden tevreden moeten zijn, en lon, meisje, je laten kennen of iemand kennen komt hier op hetzelfde neer, als je denkt mij te kunnen typeren door die paar scheve zinnen die ik op een forum typ, tja, zegt stukken meer over jullie dan over mij gelukkig, en nu weer niet boos worden he, en aub een pb over hoe lang die ban gaat duren, want dat durft wel eens vergeten worden

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2011 12:18 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

DATZEGIKTOCHJUISTNIETGAST! ik zeg dat dat 2 verschillende dingen zijn. en ik typeer je niet. en ik zeg ook niet dat ik je ken. jij begreep het al verkeerd en nu legde (okutisdatnederlands?) ik het uit en nu zeg je weer precies hetzelfde. misschien is dat laten kennen of iemand kennen in belgie wel hetzelfde.

hoe komt het dat jij op het longboardforum (waar ik ook wel eens rondkijk) veel relaxter bent? hier moet jij altijd dingen afkraken (je kraakt zelfs dit forum af op het longboardforum) en doe je nooit eens leuk mee. ik denk dat dat bij het longboardforum wél je interesses liggen en hier niet oid. dan vraag ik me weer af wat je hier doet. complimenten krijgen over je dreads? jahe? prima, als je alleen daarvoor komt en als je alleen daar normaal kan reageren op dingen die anderen zeggen. maar blijf dan ook in dat topic, graag.

alstublieftdankuwel mijn zegje is weer gedaan.

eigenlijk best vreemd dat je zo ontzettend pissig kan worden op internetpersonages

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2011 3:16 pm 
Kan er een keer een topic over de gang van zaken op het forum zijn waar het niet eindigt in een nutteloze discussie met iemand die alleen bezig is met jullie (succesvol ook) de kast op te krijgen?
Elke keer als het maar dreigt naar een nuttig iets toe te gaan in dit soort discussies komt meneer om het hoekje kijken en wordt er eindeloos gesteggelt en gefrustreerd.
Wellicht tijd voor een DoaB topic?
Het is nl zo nutteloos, het gaat uiteindelijk neit meer over waar het om ging en hij heeft lol want iedereen gaat op de kast zitten.

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2011 4:24 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Daarom graag weer ontopic! DOAB zal ons vast voorlopig niet meer lastigvallen hier :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2011 4:41 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Toen ik hier net op het forum kwam vond ik juist dat het te veel een grote kliek was. Iedereen kende elkaar leek het wel, en iedereen sprak vaak met elkaar af. (zo leek het). Men wist wanneer die en die was wezen sporten, of "Oh dat goafeest van zaterdag was zo tof! Doorgegaan tot zes uur 's ochtends" en daar dan lang over praten. Ik vond dat echt stom, want het was des te moeilijker om ertussen te komen. Er was ook een groep die er 'niet bijhoorde' leek het wel. Ze waren niet cool genoeg of gingen niet naar de feestjes waar de meeste mensen van het forum heen gingen.
Dat was 2007

Nu is het 2011
En ik vind dat het over het algemeen veel gezelliger is geworden. Minder jongens, dat is wel jammer. Maar zeker minder kliekjes, en dat vind ik superfijn! Van die ene post in het schoolwerkstudietopic van Pixie ben ik, en ik denk ook veel anderen, best geschrokken. Toen ik teruglas merkte je het echt, en ging bij mezelf na: ja, ook ik wals de laatste tijd wel vaak!
Maar als ik doordenk, denk ik: Dit is al jaren zo, eigenlijk ken ik het forum niet anders. Alleen in die begintijd werd er veel op elkaar gereageerd, en als je dan nieuw bent is het best irritant omdat je er niks van snapt. Oja, toen werd er ook weinig op mij gereageerd omdat ik nieuw was, en ik was niet belangrijk. (Zo voelde het)
Niet dat ik niet belangrijk vind dat er minder gewalst wordt. Maar ik zou er nou niet teveel een punt van maken. Misschien kun je in de forumregels zetten: Walsen mag, maar met mate! :P

Trouwens.
Waarom spreekt Ditl Eefke daarop aan? Daar zijn modjes voor toch? Waarom gaat Ditl dan niet naar de modjes om te zeggen "Er moet meer interactie komen want ik merk het heel erg bij sommige mensen zoals die die en die. Kunnen jullie hun een mailtje sturen of een speciaal topic maken?" Zo hoort het toch, ipv mensen er op zich op aan te spreken? Ik kan me voorstellen dat Eefke er onwijs van geschrokken is en zich aangevallen voelt. Juist omdat ze nieuw is. Ha, ik bedenk me nu dat dit misschien klinkt als een aanval op Ditl. Maar dat is niet zo hoor Ditl :P Het was gewoon een vraag in het algemeen. En een beetje offtopic.

En ik wals over de discussie van doab heen omdat dat daarop reageren te nutteloos is.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 10, 2011 5:45 pm 
Omdat ik vond dat ik dat best zelf op kon lossen met Eefje?
Omdat het vaak bij mij gebeurde en ik het onzin vind om de haverklap naar een Modje te stappen.

En het is niet al heel lang zo voor mijn gevoel dan hoor. En waarom aangevallen voelen als ik heel netjes in een pb-tje poogde het op te lossen?
Zoals ik in het begin van dit topic al zei heb ik het absoluut niet bitchy of aanvallend aangepakt.
Maargoed, voor mij hoeft een forum gewoon niet zo hard meer als er niet meer sociaal gedaan wordt. Vandaar dat ik er wel een punt van maakte.

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Jul 11, 2011 3:31 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Dat is ook mijn punt inderdaad: een forum is een sociaal gebeuren. Zonder interactie heeft dat niet zo veel waarde meer en kan je net zo goed gaan twitteren ofzo.
Ik vind het juist heel goed dat mensen onderling proberen conflicten op te lossen en niet meteen de modjes erbij halen. Zo doe je het toch ook in het echte leven? Je gaat eerst aan je buren vragen of de muziek misschien zachter mag en pas daarna bel je de politie ;)

Maar je hebt zeker een punt, Roos: walsen mag, maar met mate :mrgreen:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Jul 14, 2011 9:27 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Jeemig de peemig, lees dit topic nu pas.
Maar ik zal er ook nog ff extra op letten, ik zal vast wel eens walsen...
Met sommige dingen kan ik me gewoon echt heel slecht inleven, maar dat is een gebrek waar ik zelf ook over struikel.
Toch probeer ik wel wat nuttigs te zeggen dan, maar andersom heb ik ook wel eens het gevoel vergeten te worden. Meestal denk ik dat ik mijzelf dan wat aanpraat ofzo.
Alhoewel er in 1 topic na mijn reactie gewoon het topic is opgehouden (ofhoezegjedat) en dan haal ik me de gekste dingen in het hoofd, maar dat is denk ik gewoon paranoia henkie.
Ik weet nog wel een paranoia henkie trouwens :p, maar zal t beestje niet bij de naam noemen straks duikt het arme beest weer op met enge met rare gedachten sprongetjes.

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Sep 10, 2011 12:27 am 
Über Dready
Über Dready

Noralina schreef:
Jeemig de peemig, (...)

dat dacht ik ook na twee pagina's! wat laten mensen zich hier toch opfokken aan alle kanten! :eek: :D

maargoed, ik wals ook wel eens over mensen heen en ik zal er op proberen te letten. denk dat het in 'whatever's on your mind' topic trouwens half zo hoort, ik schrijf daar zelf meestal wat in als ik iets van me af wil schrijven en vind het persoonlijk ook niet erg als er geen reacties op komen, als ik echt ergens advies over wil zoek ik er wel een speciaal topic voor. maar als ik over mensen hun posts heenwals, sorry! ik kom hier niet zo vaak meer en ik weet ook niet echt wat er allemaal gaande is bij alle forumleden, dus het is sowieso moeilijk om me in te leven nu. maar ik zal er aan denken :top:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 20, 2011 1:33 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik voelde me ook een beetje aangesproken toen ik dit topic zag. Note taken, ik zal erop letten. :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 23, 2011 4:35 pm 
Junior Dready
Junior Dready
Gebruikers-avatar

Roos~ schreef:
Toen ik hier net op het forum kwam vond ik juist dat het te veel een grote kliek was. Iedereen kende elkaar leek het wel, en iedereen sprak vaak met elkaar af. (zo leek het). Men wist wanneer die en die was wezen sporten, of "Oh dat goafeest van zaterdag was zo tof! Doorgegaan tot zes uur 's ochtends" en daar dan lang over praten. Ik vond dat echt stom, want het was des te moeilijker om ertussen te komen. Er was ook een groep die er 'niet bijhoorde' leek het wel. Ze waren niet cool genoeg of gingen niet naar de feestjes waar de meeste mensen van het forum heen gingen.Dat was 2007

Nu is het 2011
En ik vind dat het over het algemeen veel gezelliger is geworden. Minder jongens, dat is wel jammer. Maar zeker minder kliekjes, en dat vind ik superfijn! Van die ene post in het schoolwerkstudietopic van Pixie ben ik, en ik denk ook veel anderen, best geschrokken. Toen ik teruglas merkte je het echt, en ging bij mezelf na: ja, ook ik wals de laatste tijd wel vaak!
Maar als ik doordenk, denk ik: Dit is al jaren zo, eigenlijk ken ik het forum niet anders. Alleen in die begintijd werd er veel op elkaar gereageerd, en als je dan nieuw bent is het best irritant omdat je er niks van snapt. Oja, toen werd er ook weinig op mij gereageerd omdat ik nieuw was, en ik was niet belangrijk. (Zo voelde het)
Niet dat ik niet belangrijk vind dat er minder gewalst wordt. Maar ik zou er nou niet teveel een punt van maken. Misschien kun je in de forumregels zetten: Walsen mag, maar met mate! :P

Trouwens.
Waarom spreekt Ditl Eefke daarop aan? Daar zijn modjes voor toch? Waarom gaat Ditl dan niet naar de modjes om te zeggen "Er moet meer interactie komen want ik merk het heel erg bij sommige mensen zoals die die en die. Kunnen jullie hun een mailtje sturen of een speciaal topic maken?" Zo hoort het toch, ipv mensen er op zich op aan te spreken? Ik kan me voorstellen dat Eefke er onwijs van geschrokken is en zich aangevallen voelt. Juist omdat ze nieuw is. Ha, ik bedenk me nu dat dit misschien klinkt als een aanval op Ditl. Maar dat is niet zo hoor Ditl :P Het was gewoon een vraag in het algemeen. En een beetje offtopic.

En ik wals over de discussie van doab heen omdat dat daarop reageren te nutteloos is.

Dat gevoel had ik ook toen ik mij voor het eerst aanmelde, dat was ook in 2007 dus rond dezelfde tijd als jou roos. Jij bent er lekker tussengerold met je spontane reacties. Ik daarintegen heb ook nooit erg mijn best gedaan om er tussen te rollen, kreeg indd altijd het idee dat dat wat ik zei te "oninteressant was". (Lees: er werd toen ook al gewalst) Ik lees het forum dagelijks, bekijk ook foto's etc etc, ook reageer ik af en toe nog wel eens. Maar heb eigenlijk gewoon nooit meer echt de behoefte gehad om me ertussen te wurmen. "Walsen" kan er ook voor zorgen dat nieuwe leden zich minder, of misschien soms wel helemaal niet welkom voelen.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]