Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Vr Okt 20, 2017 3:27 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Vr Jul 01, 2011 8:24 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ja, ik probeer dus al de hele tijd te voorkomen dat het zo klinkt :P

Ik probeer vaak zat te reageren op andere mensen maar ik heb vaak gemerkt dat als ik ergens op reageer, mijn reactie net zo hard genegeerd word.
Maar als ik ergens blij van ben, ja dan wil ik inderdaad alleen maar even roepen "ja, ik heb het wereldrecord liniaalrijden verbroken!", ofzo, maar als ik dat eenmaal geroepen heb, ga ik wel gewoon mee in het gesprek.

En ik voel dit als een aanval omdat ik er een paar dagen geleden nogal bars werd aangesproken door *Ditl hierover. Daarom vond ik het wel frappant dat nu dit topic geopend werd.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jul 02, 2011 12:06 am 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Eefke90 schreef:
Ja, maar als ik ga vragen waar het over gaat, ofzo, kan ik er vanuit gaan dat deel 2 van mn post, hetgeen wat ik eigenlijk wil melden, over het hoofd gezien word

Hier geef je aan dat je het vervelend vindt als er niet gereageerd wordt op het 2e deel van je post, dat is dus precies wat we bedoelen met dit topic.

http://www.flickr.com/photos/s0y

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 11:10 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

ik snap eef volledig, heb heel lang tegen dezelfde veroordelingen moeten vechten, nu vecht ik ni meer, dat ze van me denken dat ze willen. maar ik ben ook van de mening ik post liever niet, dan dat ik oes en ahs en wooooooos ga posten, bedoel hoe ver kun je de hippy mentaliteit opleggen aan je forumgebruikers?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 11:15 am 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Jij grijpt ook elk excuus aan om hetzelfde te zeggen, hè? ;D
(Ik snap het niet; als je het hier zo onprettig vindt, waarom kom je hier dan? Toch voor de positieve feedback op je foto's gok ik, de egostreling, of om chickies te scoren, want veel andere dingen doe je hier niet, dus gun andere mensen ook dezelfde lol eens :mrgreen: )

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 11:20 am 
hihi Pix.
En ik maak mezelf ook wel eens schuldig aan walsen hoor.
Maar sinds er elders op het forum een opmerking over kwam ben ik heel erg op gaan letten dat ik dat neit steeds doe.
Beetje walsen af en toe is niks mis mee imo. Alles met mate! Behalve vrolijkheid ;)

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 11:55 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

op mensen als jij hun zenuwen werken pix, door ergelijke opmerkingen te plaatsen, dat was het toch niet? en chickies scoren aub, ik ben blij met men kiwi dus neen dank je!
en ja dit grijp ik idd aan omdat het blijkbaar nog altijd ontkend wordt door jullie, elk zen ding he, jullie ontkennen ik blijf erop wijzen
en tis niet omdat ik zo goed als nergens reageer, dat ik niet mee lees he, dat zou jij nu toch wel moeten weten ondertussen ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 12:09 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Heb je eigenlijk wel gelezen waar het over gaat doab? (en waarom zeg je steeds hetzelfde als je hier verder toch niet echt aanwezig bent in andere topics.. want volgens mij is er in de tussentijd wel veel veranderd? maar als je alleen maar hier kijkt om te rellen snap ik idd dat je dat niet ziet..)

Maar ik vind het wel fijn dat eefke er iets aan heeft (wel jammer dat voor de rest niemand zich er iets van heeft aangetrokken want het ging in mijn ogen wel op voor meer mensen)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 12:11 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

neen ik lees niet ik kies een lukraak topic uit en daar ga ik dan in gaan spuwen :juggle:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 12:19 pm 
Medium Dready
Medium Dready

Dreadonaboroard: ik ben het helemaal met je 'onderschrift' of hoe dat heet eens :D

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 12:56 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Beste DOB,

Het aparte is ook dat jij echt over alles heenleest/walst! Lees pixie's post nou eens goed en probeer daar gewoon eens een normaal antwoord op te geven ipv alles te ontkennen en eromheen te draaien want als ik in jouw post geschiedenis kijk zie ik wel degelijk dat jij hier voor 95% komt om over jezelf te posten (fototopic) of om te klagen.
Het gaat er hier om dat mensen zich genegeerd voelen, en als jij altijd meeleest zie je dat ook, mensen hebben hier schijnbaar problemen mee. Is het dan zo moeilijk om daar rekening mee te houden?!
Het gaat hier puur om contact via berichten. Dan is het toch niet heel erg vreemd dat we hier een topic over openen (en let op: We verplichten niemand iets wat betreft dit onderwerp, we vragen gewoon of mensen hier rekening mee willen houden en willen mensen erop wijzen omdat wij niet geloven dat al deze mensen werkelijk zo asociaal zijn maar ze het zelf misschien gewoon niet doorhebben).

Je praat alleen maar over jezelf, 95% van de tijd. Als iedereen dat hier zou doen zou de boel zo uitgestorven zijn tenzij dit forum bestaat uit mensen die graag over zichzelf vertellen en het voor de rest niks boeit hoe andere mensen zich voelen of ergens over denken. (en als dat bij jou niet het geval is snap ik niet waarom je alleen maar over jezelf praat en zou ik daar graag een uitleg over krijgen). Een reactie hoeft niet alleen OEEHAAAHAGOSSIE te zijn. Je kunt gewoon belangstelling tonen voor andere mensen in topics die jij zelf ook interessant vind.

Je zegt ook, dat je niet meer vecht, dat je dan liever niks meer post, maar toch, bij elke gelegenheid over een dergelijk onderwerp begin je weer te vechten tegen de veroordelingen. Door dat te doen zorg je er zelf voor dat we gewoon nog eens keihard gelijk hebben ook.
Als je het er niet mee eens bent dat we je vragen iets socialer te zijn (want een forum is nogal altijd een social medium) kun je beter wegblijven want wij als crew vinden dit nu eenmaal wel erg belangrijk! En er wordt nergens gezegd dat je alléén maar sociaal moet doen en nooit eens een flapuit-post mag posten en dat je altijd maar op andere moet reageren.

Het zou zo fijn zijn als jij je ego eens aan de kant gooit en ook gewoon eens toegeeft dat je niet altijd gelijk kunt hebben... (net zoals ik dat een tijdje terug gedaan heb, en geloof me, het is heerlijk als minder mensen je schijtirritant vinden, en nog een +punt, je krijgt er veel meer positieve reacties bij, 2 vliegen in 1 klap, iedereen blij :) )

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 2:11 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

wow jij kunt mijn gedachten lezen of wat, je kunt je zelf natuurlijk ook gewoon iet minder serieus nemen en beseffen dat dit slechts het internet is, maar bon, ik zal jullie verder laten forumpje spelen, nu blij ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 2:15 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Gohgoh... Echt jongen, GROW UP!

Waar haal jij in vredesnaam vandaan dat ik jou gedachten lees?

Het enige wat ik doe is FEITEN op tafel gooien. Maargoed, dat je hier weer zo op reageert zegt genoeg. Einde discussie en hou je aub voortaan buiten zulke onderwerpen want je hebt hier echt helemaal niks aan toe te voegen, schijnbaar! Doei DOAB!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 2:35 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Liselot schreef:
Maar ik vind het wel fijn dat Eefke er iets aan heeft (wel jammer dat voor de rest niemand zich er iets van heeft aangetrokken want het ging in mijn ogen wel op voor meer mensen)
Inderdaad. Ah well...

Ik hou het gewoon bij mijn 'motto': behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden :)

(vandaar dat we ook af en toe een reltopic opengooien, kan puberonaboard weer lekker even schoppen)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jul 08, 2011 5:02 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Liselot schreef:
(wel jammer dat voor de rest niemand zich er iets van heeft aangetrokken want het ging in mijn ogen wel op voor meer mensen)

Hoe kan je weten dat niemand zich dit heeft aangetrokken? Dan heb je denk ik speciaal mensen in je hoofd. Ergens vind ik dat je daar wel mee moet oppassen. Want dan ga je er op letten en door er op te letten vergroot je hetgeen wat diegene doet.
(snap je me nog ;D )

Walsen lokt walsen uit. Ik beschouw mezelf niet als een walser, maar soms gaat het zo door elkaar heen dat ik niet meer weet hoe ik moet reageren. Dan ga ik ook walsen.
Ik denk dat we er dus met zijn allen op moeten letten.

Net als dat schone straten schoon blijven en vieze straten viezer worden... zoiets :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jul 09, 2011 10:04 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

kindjes kindjes niet gaan naschoppen he, dat is niet in overeenstemming met jullie ongeschreven hippy-regeltjes, love and peace mensen, remember that ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]