Vraag en antwoord: Hoe verwijder je een oude account?

Hier vind je het reglement en kun je al je vragen stellen aan de crew over het forum en aanverwante zaken.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Teun
Senior Dready
Senior Dready
Geslacht: dread-man
Contacteer:

Vraag en antwoord: Hoe verwijder je een oude account?

Bericht door Teun » di sep 15, 2009 10:27 am

hallo allemaal,

ik heb nog een oude account.
ik heb die een tijd geleden een keer aangemaakt maar ik zit er nooit meer op.
ik gebruik dit account.

verder maakt het me niet uit wat er mee gebeurt maar ik denk het is ook kansloos om een niet gebruikte account erop te late staan.

groetjes teun
[edit door pixie]
Accounts verwijderen doen we op verzoek, enkel bij een goede reden. Denk dus goed na over wat je post!
Als we een account wissen verwijderen we puur je account en persoonlijke gegevens, niet je posts. Aangezien er anders hele gaten in topics/discussies ontstaan of openingsposts van topics verdwijnen, laten we de posts staan met ook je nickname ernaast.
Als je je account verwijderd wilt hebben, vanwege googlebaarheid of posts over persoonlijke zaken, dan raden we je aan zelf die posts op te zoeken en aan te passen. Dat kan namelijk ook niet meer nadat je account is verwijderd.
Mocht je toch willen dat je hele dutchdreads-account wordt gewist, dan kun je één van de donkergroene modjes een berichtje sturen.

groetjes, de Crew
It's so predictable.

Simone
Eredready
Eredready
Contacteer:

Re: Hoe verwijder je een oude account?

Bericht door Simone » di sep 15, 2009 10:47 pm

Geen probleem dat je nu een nieuwe hebt aangemaakt. Al blijft je oude voorlopig ook gewoon tussen de lijst staan.
Mochten wij ooit eens alle gebruikers weggooien die -een bepaalde tijd niet hebben ingelogd- dan gaat jouw oude account automatisch ook weg :)

Teun
Senior Dready
Senior Dready
Contacteer:

Bericht door Teun » wo sep 16, 2009 4:30 pm

o oke, nou dan weet ik genoeg,

dankjewel!
It's so predictable.

misssubversive

Bericht door misssubversive » za jul 23, 2011 8:48 pm

Ik denk dat ik hier mijn vraag wel kwijt kan, kunnen jullie mijn account verwijderen? Of moet ik dat zelf ergens doen? Ik zit niet vaak meer op het forum en denk ook niet dat dit forum iets voor mij is.

bedankt!

Mosselkweker
Eredready
Eredready

Bericht door Mosselkweker » za jul 23, 2011 8:55 pm

Ah wat jammer! (nee maar echt!) Als je je verzoek kunt sturen naar een van de donkergroene meisjes dan komt het helemaal goed
Afbeelding

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Geslacht: dread-vrouw
Contacteer:

Bericht door pixie » di jul 26, 2011 3:07 pm

Even hier nog een keer, mochten mensen de edit in de eerste post over het hoofd zien ;)

Accounts verwijderen doen we op verzoek, enkel bij een goede reden. Denk dus goed na over wat je post!
Als we een account wissen verwijderen we puur je account en persoonlijke gegevens, niet je posts. Aangezien er anders hele gaten in topics/discussies ontstaan of openingsposts van topics verdwijnen, laten we de posts staan met ook je nickname ernaast.
Als je je account verwijderd wilt hebben, vanwege googlebaarheid of posts over persoonlijke zaken, dan raden we je aan zelf die posts op te zoeken en aan te passen. Dat kan namelijk ook niet meer nadat je account is verwijderd.
Mocht je toch willen dat je hele dutchdreads-account wordt gewist, dan kun je één van de donkergroene modjes een berichtje sturen.
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

prototype24
Newbie Dready
Newbie Dready

Re: Vraag en antwoord: Hoe verwijder je een oude account?

Bericht door prototype24 » zo okt 01, 2017 5:15 pm

Kan mijn profiel ook verwijderd worden? Ik probeer mezelf wat minder vindbaar te maken ivm werk.
Doe je haar gek, maak me los!!!

Afbeelding

Poes
Dreadcrew
Dreadcrew

Re: Vraag en antwoord: Hoe verwijder je een oude account?

Bericht door Poes » zo okt 01, 2017 8:07 pm

Ik kan je profiel verwijderen maar al je berichten blijven dan wel staan, dus ben je alsnog vindbaar. Die kun je beter eerst verwijderen.
Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.

Plaats reactie