Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Zo Aug 20, 2017 5:54 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 6:26 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Maar zo'n mededeling is er toch ook alleen als mededeling. Dat betekent vast niet dat je er niks over mag zeggen, dat kan toch prima hier?

Ik vind het wel goed zo. Tickers vond ik nooit zo storend (en met één regeltje tekst eronder ook niet), maar tickers met nog lappen tekst eronder of sigs in grote kleurige letters of van die foto's in je sig wel. Je maakt toch nooit iedereen blij, van mij hadden foto's wel helemaal verboden mogen worden, en nu zijn er regels voor om te voorkomen dat er van die irritante grote kleurige sigs zijn en als je dan net op de grens zit en je moet iets aanpassen is dat balen, maar het is wel voor een goed doel toch? Het grote geheel in plaats van individuele personen ofzo.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 6:31 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

En voor alle geschokte mensen over de nieuwe kleurtjes van de modjes en beheerders.

We zijn achter de schermen bezig om het forum een andere look te geven. Binnenkort krijgt het forum dus ook een andere
lay-out en zullen de kleurtjes vast niet meer storend zijn! Ik hoop dat jullie nu wat gerustgesteld zijn wat betreft de kleurtjes ;)

Nog even geduld dus :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 6:36 pm 
Mooiste oude dreads 2015
Mooiste oude dreads 2015
Gebruikers-avatar

*Ditl schreef:
Ik vind de nieuwe richtlijnen voor de signatures echt nergens op slaan.
En het is nog bizarder dat je er niet eens even op kan reageren.
Eerst de kleurtjes nu dit. Renazi terug invoeren dan ook maar meteen?

:top:
Ben het weer redelijk met je eens Ditl (alleen wist ik niet waar het te zetten). Mag het aub wat relaxed en vrij blijven?
Alleen die kleurtjes ben ik niet volledig mee Ditl, is het omdat ze veranderd zijn?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 6:38 pm 
Erenerd
Erenerd
Gebruikers-avatar

Maar vinden jullie dan dat we helemaal geen regels moeten hebben voor onderschriften of is het gewoon dat jullie willen dat de grens ergens anders ligt? (en zo ja, stel dan vooral een alternatief voor :))

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 6:39 pm 
Mooiste oude dreads 2015
Mooiste oude dreads 2015
Gebruikers-avatar

Pebbles schreef:
Maar zo'n mededeling is er toch ook alleen als mededeling. Dat betekent vast niet dat je er niks over mag zeggen, dat kan toch prima hier?

Ik vind het wel goed zo. Tickers vond ik nooit zo storend (en met één regeltje tekst eronder ook niet), maar tickers met nog lappen tekst eronder of sigs in grote kleurige letters of van die foto's in je sig wel. Je maakt toch nooit iedereen blij, van mij hadden foto's wel helemaal verboden mogen worden, en nu zijn er regels voor om te voorkomen dat er van die irritante grote kleurige sigs zijn en als je dan net op de grens zit en je moet iets aanpassen is dat balen, maar het is wel voor een goed doel toch? Het grote geheel in plaats van individuele personen ofzo.

@ peggy, er zijn wel meerdere dingen die mij storen in het leven en/of op het forum maar persoonlijk vind ik niet dat er allerlei regels moeten ingelast worden.

@ Marije: voor mij hoeven daar idd geen regels over te zijn.

Laatst gewijzigd door India op Wo Nov 24, 2010 6:48 pm, in totaal 1 keer gewijzigd.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 6:45 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Doen ik net een ontdekking betreffende ruimte innemen van signatures=>>check degenen zonder sig. die hebben lege ruimte die ingenomen wordt! :D
Misschien iets ruimer? Ietjepietje maar? :flower:

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 9:14 pm 
Madje schreef:
En voor alle geschokte mensen over de nieuwe kleurtjes van de modjes en beheerders.

We zijn achter de schermen bezig om het forum een andere look te geven. Binnenkort krijgt het forum dus ook een andere
lay-out en zullen de kleurtjes vast niet meer storend zijn! Ik hoop dat jullie nu wat gerustgesteld zijn wat betreft de kleurtjes ;)

Nog even geduld dus :)

Het is best prettig als zulke dingen idd even gemeld worden.

Ik vind het raar dat er ineens veranderingen doorgevoerd worden zonder dat er ooit ergens iets te lezen is geweest over mensen die zich irriteren aan handtekeningen.
De sigs op dit forum zijn absoluut niet over the top, geloof me.
Voor een forum waar het heel overzichtelijk is en niemand hyperbewegendeoverdrevengekleurde sigs heeft vind ik dit gewoon een absurde regel. En sorry maar een terechtwijzend pb-tje waar vervolgens een vrolijk bloemetje in staat om het een 'happy' gevoel te geven deed het hem ook wel. OF je tikt iemand op de vingers OF je stuurt een niet gecopy-paste berichtje wat niet zakelijk overkomt met het verzoek iets aan te passen.

Wellicht word mijn reactie als overdreven gezien maar ik vond het juist fijn dat je iig nog een beetje vrijheid hebt hier.
En als die verdwijnt ben ik om eerlijk te zijn ook zo weg, dat levert teveel irritatie op voor een plek waar ik voor m'n lol kom.

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 9:39 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Je kunt het ook andersom bekijken: het is maar een forum waar je voor je lol komt, het heeft toch totaal geen nut om je zo druk te maken om iets als een kleurtje of een regeltje :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 9:55 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

ditl niet weggaan! :nein:
en inderdaad, het is maar een forum.
en ik vind dat de regels hier best meevallen.
op piercingforum bijvoorbeeld, daar mag je nieteens een kleurtje in je onderschrift, laat staan een ticker.
en dat je dan hier een zinnetje weghalen moet, tsja. ook geen wereldramp imo.

maar een vraagje?
die peanuthead of hoe hij ook heet, die nieuwe, die heeft zo'n fotorij onderschrift, dat vind ik best irritant! irritanter dan tickers en een zinnetje teveel. en the oracle heeft dat ook. of had, misschien heeft zij het al wel weggehaald.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:10 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Oooh, het jeukt me echt aan alle kanten.
Dat er iets niet leuk wordt gevonden snap ik en dat daarin iets moet veranderen ook, maar het is net als bij een nieuwe baas.
Als die opeens na een paar dagen de regels verandert zul je ook gemauw krijgen, vooral als ze iets veranderen..waarvan het personeel niet eens wist dat er klachten waren. Anders is dat bijv. bij het verkooptopic, het was wel duidelijk dat het daar niet altijd goed ging.
Ditl is bijvoorbeeld al heel lang op het forum en komt hier, omdat het hier zo ging als het ging.
Volgens mij was het eerst overleg (ook beetje op het forum) en dan iets veranderen...
TIs een frisse wind die niet door iedereen als frisse wind word ervaren..ik schrok er eerlijk gezegd van... ik denk wat nu!?
In al die jaren nooit een bericht gehad dat er was mis was, dus valt het wat koud op het dak voor sommigen.

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:15 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik vind het hier ook nog wel meevallen enzo. Ik ken een aantal andere forums waar meteen een bezem doorheen gaat als je een beetje off-topic gaat,. En het regeltje minder of meer in je onderschrift, ach, dat moet dan maar. Ik snap het nut niet helemaal, omdat het hier inderdaad nog wel meevalt met onderschriften [ Op een ander forum ken ik toevallig iemand met 45 regels in zn onderschrift!!], maar als het zo besloten is,. het zij zo.!

Edit: Ik snap trouwens niet dat ik zo'n enorme lege ruimte onder mn onderschrift heb! Heb al gekeken bij m'n instellingen of ik dat kon veranderen, maar het werkt niet =/

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:21 pm 
Erenerd
Erenerd
Gebruikers-avatar

linaluwen schreef:
een nieuwe baas.
(...)
TIs een frisse wind die niet door iedereen als frisse wind word ervaren..

Nou zeg :P alsof de nieuwe mods dit hebben verzonnen. Wij waren hier al mee bezig vóór Anke en Peggy uit de crew gingen. Nu we allemaal leuke enthousiaste nieuwe mods hebben, raken wij (eh, de oude garde mods bedoel ik) ook gemotiveerder en zodoende kwam er schot in de zaak. Het is niet alsof de nieuwe modjes nu hardhandig het hele forum aan het veranderen zijn...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:26 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Draivun schreef:
Ik vind het hier ook nog wel meevallen enzo. Ik ken een aantal andere forums waar meteen een bezem doorheen gaat als je een beetje off-topic gaat,. En het regeltje minder of meer in je onderschrift, ach, dat moet dan maar. Ik snap het nut niet helemaal, omdat het hier inderdaad nog wel meevalt met onderschriften [ Op een ander forum ken ik toevallig iemand met 45 regels in zn onderschrift!!], maar als het zo besloten is,. het zij zo.!

Edit: Ik snap trouwens niet dat ik zo'n enorme lege ruimte onder mn onderschrift heb! Heb al gekeken bij m'n instellingen of ik dat kon veranderen, maar het werkt niet =/

kijk eens links van je bericht?
daar staat nog heel wat, waardoor die lege ruimte niet kleiner kan worden.

en modjes; ik vind de onderschriften van the oracle en peanuthead HEEL irritant, veeul irritanter dan een ticker en een regeltje tekst erbij! liever dat verboden dan dat extra regeltje tekst. zij zijn ook echt like de enige met een fotorij in hun onderschrift.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:27 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Draivun schreef:

Dat heb ik me ook afgevraagd! Niet bij jou hoor, maar in het algemeen. Het komt door de ava en de info links, omdat dat al een bepaalde plaats inneemt. En je sig, als je die hebt, komt meteen onder de tekst die je getypt hebt. Als je dus relatief weinig typt is er plek over omdat je ava enzo meer plaats innemen. Maar als je een hele lange post maakt, is dat weg :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:29 pm 
Erenerd
Erenerd
Gebruikers-avatar

Lon schreef:
en modjes; ik vind de onderschriften van the oracle en peanuthead HEEL irritant, veeul irritanter dan een ticker en een regeltje tekst erbij! liever dat verboden dan dat extra regeltje tekst. zij zijn ook echt like de enige met een fotorij in hun onderschrift.

Die zijn ook te groot, dus zij hebben daar een pb'tje over gehad :)

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]