Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Za Apr 29, 2017 7:23 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 3:25 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

tegenwoordig zie ik steeds meer fototopics verschijnen van mensen die helemaal geen dreads hebben of hebben gehad met de mededeling dat de dreads nog wel volgen oid. is het niet handiger (en logischer) om iets in de regels te hebben staan over dat je pas een fototopic daar kunt openen als je werkelijk dreads hebt? anders werk je ten eerste enkel spam in de hand, en ten tweede is en blijft dit toch een dreadforum.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 3:44 pm 
Eredready
Eredready

Volgensmij was er nu nog maar één topic waar ondetussen nog steeds geen foto's in staan, kan dat kloppen?
Dat mensen een dag van te voren een topic openen kan ik begrijpen, maar de dreadfoto's mogen in mijn ogen niet lang op zich laten wachten.

Dankje Pix!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 3:47 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

de meesten hebben ondertussen inderdaad al hun dreadjes 'opgehaald' ;), maar ik kan me herinneren dat er meerdere topics zijn geweest in het verleden die begonnen met dreadloze fotoos van dreadloze mensen, zoals bijvoorbeeld het topic van lizzie/lizzy. dank je wel in ieder geval! :top:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Sep 16, 2008 3:50 pm 
Eredready
Eredready

Ja, het gebeurt vaker ja, maar wat gebeurt is is gebeurt. Als crew zullen we overleggen of en hoe we de regels hierover zullen aanpassen :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Apr 09, 2010 1:04 pm 
Ik heb ook even een vraagje..

http://www.dutchdreads.nl/viewtopic.php?f=9&t=5814
Hier maakt Madje deze opmerking: volgens mij is het normaal gesproken niet de bedoeling dat je op dit forum post, puur omdat je iets wilt verkopen?

Eerlijk gezegd had ik dat idee ook wel een beetje?
Maar hoe zit dat nu presies...
Want als je dat niet mag, mag je dan wel het forum blijven gebruiken voor allen het verkopen van dingenals je ooit ergens wel gezellig meedeed op het forum en nu nergens te vinden bent behalve als je een keer iets te verkopen hebt?
Dat lijkt me nl ook niet erg eerlijk, zeker niet als de ervaring al meerdere keren heeft geleerd dat je bijv als Frann (ja ik noem het beestje maar eventjes bij z'n naam) al een aantal keer niet netjes met dat deel van het forum om bent gegaan.

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Apr 09, 2010 1:09 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

We houden er idd niet van als mensen zich hier aanmelden met een reclame-achtige post en puur en alleen om iets te verkopen. Omdat dit meisje haar dreads ook via hier had gekocht en ze er een nette post van had gemaakt, heb ik het topic toen wel opengelaten. Achter de schermen zijn we wel een beetje aan het proberen om hier regels voor te maken omdat er vaak posts zijn die net een beetje in een grijs gebied vallen, maar dat is nog niet zo makkelijk..

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Apr 09, 2010 1:12 pm 
Nou het gaat me dus niet alleen om dit meisje, ze had ze ook hier gekocht dus ik snapte het wel.
De discussie (die ik al met Pixie was aangegaan in een pb-tje) kwam eigenlijk omhoog omdat Frann gewoon stug blijft posten in het verkoop deel met dingen terwijl ze verder nergens meer te vinden is en er altijd gezeik van komt als zij iets verkoopt.
Niet persé omdat dat niet goed gaat maar ook omdat mensen met slechte ervaringen daar gewoon meteen op reageren in het topic van haar.

In de regels staat dat jullie willen dat mensen hier kunnen komen om dreadadresjes enzo te vinden wat ik heel goed snap.
Maar het algemene verkoop deel vind ik daar dan eigenlijk niet helemaal bijhoren, daar heb je meer dan genoeg plaatsen voor op internet om dingen te verkopen terwijl dit forum toch voornamelijk voor dreads is, als je niet actief meekletst verder ;)

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Apr 09, 2010 1:40 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Ah zo, dan snap ik wat je bedoelt. Voor het andere tk/a deel staan we sowieso nooit toe dat mensen daar iets kunnen verkopen zonder dat ze ook actief lid zijn, want dat is idd niet waar het forum voor opgezet is. Maar waar je de grens dan zou trekken bij mensen die op het forum ooit heel actief waren maar nu niet meer en wel wat willen verkopen, is een beetje lastiger. We hebben wel nagedacht over regeltjes en ideeen, maar uiteindelijk zijn er altijd wel weer uitzonderingen te bedenken waardoor je zoveel regels moet maken dat het niet overzichtelijk meer is. Dus daarom is het nu meer een per-geval-bekijken-situatie, en bij twijfelgevalletjes beslissen we meestal met zijn allen, en zijn we het ook eens.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Apr 09, 2010 6:27 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik vind het beide goede ideeen!

Ik vind het ook irritant als mensen foto's gaan plaatsen zonder dreads.

Over het verkopen... Ik vind het gewoon nogal asociaal als je hier alleen komt puur voor het verkopen van spullen,
ook al zijn dit dreads. Volgens mij is het wel mogelijk in te stellen dat je ergens pas een topic kan aanmaken als je
een x-aantal posts hebt.

Over mensen die eerder wel actief waren en nu niet meer, maar die wel spullen willen verkopen... Tja, dat is denk ik
gewoon heel erg lastig. Denk ook niet dat je daar echt een regel van kan maken want idd, waar trek je de grens?
Dan is het gewoon hopen dat die mensen zo sociaal zijn dat ze dit forum niet enkel nog gebruiken als marktplaats :)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2010 11:20 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Wordt hier nog iets voor geregeld? Bijvoorbeeld dat je een maand lid moet zijn om spulletjes te verkopen?

Nu is er ook iemand die vandaag lid is geworden en vet dure shit verkoopt... Kvind dat eigenlijk echt irritant...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Mei 03, 2010 11:46 pm 
Erenerd
Erenerd
Gebruikers-avatar

We zijn ermee bezig maar het is lastiger in te stellen dan gedacht. Volgens fora over ons forum (;)) zou het mogelijk moeten zijn, maar hoewel het met de versie van ons forum ingesteld zou moeten kunnen worden, is die optie er niet. Dus het is nog even vogelen...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Mei 04, 2010 10:33 am 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Het kan iig al bij de regels gezet worden toch? En dat als het toch gebeurd het topic meteen verwijderd wordt?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Jul 19, 2010 2:13 pm 
Zoals Madje al in een ander topic vroeg, gaat hier nog iets verder in gebeuren?

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 6:12 pm 
Ik vind de nieuwe richtlijnen voor de signatures echt nergens op slaan.
En het is nog bizarder dat je er niet eens even op kan reageren.
Eerst de kleurtjes nu dit. Renazi terug invoeren dan ook maar meteen?

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 6:18 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

1 april!!!

Haha nee, voel je vrij hierover een pb-tje te sturen naar iemand van de crew als het topic gesloten is of hier in een ander (nieuw) topic over te praten!

Het probleem is gewoon dat we ergens een grens moeten trekken omdat het af en toe echt te erg is wat voor onderschriften mensen hebben! En helaas voor jou, ligt de grens dan precies net onder jou onderschrift! :knuddel:

edit: wat is er mis met de kleurtjes?

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]