Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Ma Dec 11, 2017 6:13 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:32 pm 
Mooiste oude dreads 2015
Mooiste oude dreads 2015
Gebruikers-avatar

Pebbles schreef:
Je kunt het ook andersom bekijken: het is maar een forum waar je voor je lol komt, het heeft toch totaal geen nut om je zo druk te maken om iets als een kleurtje of een regeltje :)

Ja Peg, dat is zo en ik ga me er ook niet druk over maken maar ik vind het gewoon stom dat er zo schoolse regels worden ingezet. Ik zie echt de zin er niet zo van in.
Iedereen is wel eens ergerlijk en bij de ene is dat dan zijn manier van reageren, de andere zijn onderschrift of whatever..... eventueel een pm-tje sturen indien nodig lijkt me fijner.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:45 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

@Marije, nee dat snap ik.. maar als je niet in het team zit kan het zo overkomen... :flower: ...:P was geen aanval hoor!

(oooh, ik had al gezegd dat ik niet zo goed ben in anticiperen en verandering...ik moet ook gewoon m'n mond houden, immers mijn probleem.)

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:48 pm 
Erenerd
Erenerd
Gebruikers-avatar

En dat snap ik dan weer :D en ach, wij doen ook altijd maar gewoon ons best. We hebben in de loop der jaren vaker klachten gehad over verschillende onderschriften van mensen, en nu vonden we het tijd om er ook daadwerkelijk wat mee te doen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 10:51 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

linaluwen schreef:
Oooh, het jeukt me echt aan alle kanten.
Dat er iets niet leuk wordt gevonden snap ik en dat daarin iets moet veranderen ook, maar het is net als bij een nieuwe baas.
Als die opeens na een paar dagen de regels verandert zul je ook gemauw krijgen, vooral als ze iets veranderen..waarvan het personeel niet eens wist dat er klachten waren.

Lina, het is echt niet zo dat wij hier nu zijn aangesteld en direct maar alles lopen te veranderen en dingen op willen dringen hoor. :) Zoals Marije al zei, waren ze hier al een tijdje mee bezig. En nu was er ook tijd en motivatie om het eventjes aan te pakken en daadwerkelijk mede te delen.

En er moest ergens een lijn getrokken worden, dat is verder niets persoonlijks geweest. We kunnen nou eenmaal niet zeggen 'jij mag wel je sig houden maar jij niet, want jij hebt ook zo'n zinnetje erbij maar dan in 3 verschillende kleurtjes!', dan wordt het allemaal wel héél ingewikkeld. :P

O, Marije is me voor haha. Nou ja, ik post hem alsnog, anders heb ik het voor niks getypt. :/

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 11:00 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Pebbles schreef:
Dat heb ik me ook afgevraagd! Niet bij jou hoor, maar in het algemeen. Het komt door de ava en de info links, omdat dat al een bepaalde plaats inneemt. En je sig, als je die hebt, komt meteen onder de tekst die je getypt hebt. Als je dus relatief weinig typt is er plek over omdat je ava enzo meer plaats innemen. Maar als je een hele lange post maakt, is dat weg :)

Ah, dus het ligt niet aan mij =P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 11:21 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready
Gebruikers-avatar

Sig weg gehaald , sorry als jullie hem irritant vonden !

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Nov 24, 2010 11:24 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Oeh, dit is een stuk beter Pea-Nut :top:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2010 4:20 pm 
Pebbles schreef:
Je kunt het ook andersom bekijken: het is maar een forum waar je voor je lol komt, het heeft toch totaal geen nut om je zo druk te maken om iets als een kleurtje of een regeltje :)

Ergens waar ik voor m'n lol kom wil ik me vrij kunnen bewegen/gedragen.
En het is maar een forum dus zal ik er ook niet slechter op worden als ik daar niet meer kom.

Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2010 4:38 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik ben het wel met Pebbles eens hoor,
en eerlijk gezegd vind ik dat je het je wel heel erg aantrekt voor iets dat 'maar een forum' is.

Ik bedoel, niet meer komen omdat er een regeltje uit je onderschrift moet is wel een beetje drastisch naar mijn mening.
Helemaal als het 'maar een forum' is, wat impliceert dat het allemaal niet zo belangrijk zou moeten zijn, toch?

Maar goed, we kunnen nou eenmaal niet iedereen tevreden houden. En zoals het er nu uitziet, zijn er 3 mensen die aangaven het vervelend te vinden, waarvan er eentje is die er echt een probleem van maakt, tegenover een grote meerderheid van de mensen die zonder protesteren hun onderschrift veranderen en vervolgens een berichtje sturen met 'gefixt :top: ' of iets anders in die richting (en natuurlijk -niet te vergeten- de mensen die het zelfs fijn vinden dat deze nieuwe richtlijnen er zijn).

Dus sorry Ditl, maar om het nou niet door te voeren omdat jij het er niet mee eens bent, vind ik een beetje overdreven.

En ik heb geen idee of ik dit wel mag zeggen en of ik wel zo subjectief mag zijn op 't moment,
maar ik kon het echt niet laten. :flop: En aangezien ik het niet weet, kan 't ook maar zo zijn dat het wél mag. Zo.
En anders krijg ik vast vanzelf op m'n kop.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2010 4:47 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Nou sxp., dat is nogal een raar iets wat je nu zegt.
3 mensen geven het aan vervelend te vinden, Maar de rest niet omdat ze het gewoon doen?
Dat zegt niets over of ze het jammer vinden. En dat betekent helemaal niet dat ze het dan zelf ook vervelend vonden.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2010 4:51 pm 
Mooiste oude dreads 2015
Mooiste oude dreads 2015
Gebruikers-avatar

Nou sxp., het gaat hem dan ook niet om het al dan niet iets moeten weghalen uit dat onderschrift want ik heb zelfs niets staan geloof ik in het mijne en vind het toch een stomme regel.
Ik vind het hier op zich nogal regeltjesachtig en daar gaat het over. Er zijn al zoveel regels in de maatschappij en ik ben ervan overtuigd dat er sommigen ook wel nodig zijn maar laat waar we het kunnen, het toch zo vrij mogelijk houden.

En ik zag ook gewoon het probleem niet.

Maar goed, dat zal dan wel een beetje de rebel in mij zijn zeker.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2010 4:54 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Sorry Aapman, maar uit een "gefixt :top: " berichtje, of een "Ik heb 't ff aangepast, is het zo beter? :D " of een "Zo mag het wel toch? ^^" maak ik niet op dat mensen bezwaar hebben tegen het nieuwe beleid. Ik bedoel, ik vind het ook jammer, ik moet m'n onderschrift ook aanpassen terwijl ik al eeuwen hetzelfde heb, maar ik vind het verder ook geen probleem.

Ik vind dat hier sowieso al aardig veel mag (inderdaad ook denkend aan piercingforum, waar je alleen maar een klein regeltje tekst mag, that's it) en ik vind helemaal niet dat er hier veel regeltjes zijn voor een forum. Ik moet zelfs zeggen dat dit misschien wel het meest soepele en niet-strenge forum is dat ik tot nu toe ben tegengekomen...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2010 4:58 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Maar Stijn, niemand maakt er voor de rest een probleem van dus dan gaan wij ervan uit dat zeker de helft het een goede verbetering vind. En anders horen we het natuurlijk graag!

En Ditl, ga niet weg omdat je je onderschrift moet veranderen! Niemand wil je missen om zoiets hoor! :) (en het is toch lang niet zo erg als renazi ;))

@ india: wat vind jij hier zo erg regelachtig dan? Want ik vind regels als, spreek normaal nederlands en maak geen ruzie op het forum vrij normaal.

Daarnaast zijn er wat mensen geweest die wel hebben geklaagd over die grote onderschriften omdat dat de pagina gewoon erg druk/ onoverzichtelijk maakt. Is het dan zo'n probleem om voor die mensen, die bepaalde onderschriften blijkbaar storend vinden, iets te veranderen? Of vind je het belangrijker dat jij je onderschriftje kan houden?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2010 4:59 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

misschien geen bezwaar, maar of ze het er mee eens zijn is iets anders.
Nu zet je het neer op een manier van: ze doen het DUS ze zijn blij met de regel ;)
hoeveel mensen hebben eigenlijk aangegeven dat ze het storend vonden?
(Oh madje heeft het al gezegt. laatmaar dan ;) )

Overigens ben ik niet zozeer voor of tegen betreffende het onderschrift, maar deel ik de mening van India.

Citaat:
Ik moet zelfs zeggen dat dit misschien wel het meest soepele en niet-strenge forum is dat ik tot nu toe ben tegengekomen...

Ik vind juist dat er veel "ingrijpen" van mods is.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Nov 25, 2010 5:01 pm 
Mooiste oude dreads 2015
Mooiste oude dreads 2015
Gebruikers-avatar

Ik kan en hoef ook niet te vergelijken met andere forums, het is duidelijk dat wij daarover verschillen in mening. :-)
Zal dan misschien aan mijn gevoeligheid voor regels liggen en jullie ongevoeligheid. Maakt verder ook niet uit.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]