Vraag: Algemene vragen.

Hier vind je het reglement en kun je al je vragen stellen aan de crew over het forum en aanverwante zaken.

ModeratorCOLON Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 19085
GeregistreerdCOLON Vr Feb 16, 2007 3:19 pm

Re: Vraag: Algemene vragen.

Bericht door pixie »

Neuh, daar kan het niet aan liggen volgens mij. Wat vreemd.. :s

Afbeelding
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes
Anoniem

Bericht door Anoniem »

Ik denk niet dat het aan het aantal lag. Ik heb vandaag een verkooptopic geplaatst en dat waren ook vijftien plaatjes ofzo...
appelman
Über Dready
Über Dready
BerichtenCOLON 3851
GeregistreerdCOLON Za Jun 13, 2009 11:05 pm

Bericht door appelman »

Ik ben nu even heeeel nieuwsgierig:
als je iemand een PB wilt sturen, dan staat er links in de kolom onder "groepen": ereleden.
Waarom is dat?
En die groep is leeg want ik ging natuurlijk proberen om een PB te sturen aan ereleden, maar dan geeft ie aan dat de groep leeg is.
Inside my heart is breaking. My make up may be flaking. But my smile still stays on.
Simone
Eredready
Eredready
BerichtenCOLON 3692
GeregistreerdCOLON Zo Jan 28, 2007 6:25 pm

Bericht door Simone »

We hebben die groep aangemaakt om leden daarin toe te voegen die toegang krijgen tot het admingedeelte op het forum, maar die functie niet (meer) hebben.
Voorlopig is de groep nog leeg, binnenkort zal Jeroen de eerste zijn die in die groep komt te staan. Dit hebben wij besloten omdat Jeroen vanaf het begin betrokken is geweest bij het forum. Dit lukt hem nu niet meer, en daarom zal hij binnenkort ook geen admin meer zijn. Wel blijft hij toegang houden tot "achter de schermen".

Dit is voorlopig een uitzondering, het is niet zo dat alle modjes en admins die stoppen, automatisch kunnen blijven meelezen.

In de nieuwsbrief zullen we dit ook nog even noemen :)
appelman
Über Dready
Über Dready
BerichtenCOLON 3851

Bericht door appelman »

Brutale vraag waarschijnlijk, maar waarom deze extra status voor jeroen.
Want wat heb je nog achter de schermen te zoeken als je toch geen mod meer bent.
Inside my heart is breaking. My make up may be flaking. But my smile still stays on.
Simone
Eredready
Eredready
BerichtenCOLON 3692

Bericht door Simone »

Niks mis met brutale vragen, hopelijk maakt mijn uitleg het iets duidelijker:
Wij zijn van mening dat Jeroen betrokken mag blijven bij het forum.
Deze "extra status" is bedoeld zodat Jeroen voor de leden niet meer aanspreekbaar is als admin, wat op dit moment nog wel het geval is, terwijl hij hier niet de tijd voor heeft.
appelman
Über Dready
Über Dready
BerichtenCOLON 3851

Bericht door appelman »

Maar: kan betrokken blijven bij het forum, kan dat dan alleen als je in het admin gedeelte mag?
Dat kan toch ook op andere manieren?
Het is niet dat ik hier lelijk over wil doen of mijn gelijk wil halen, of jaloers ben. Maar ik vind dit wel een beetje met 2 maten meten eerlijk gezegd. Wat heb je nog achter de schermen te zoeken als je toch geen mod meer bent en niets meer kunt editen enzo.
Verder hou ik erover op. It was just a piece of mind :-)
Simone
Eredready
Eredready
BerichtenCOLON 3692

Bericht door Simone »

Natuurlijk is het niet per se nodig op deze manier, en kan het ook op een andere manier, maar hier hebben wij voor gekozen.
Grappig dat het je opviel door het schrijven van een berichtje, ik zag zelf nu pas voor het eerst staan dat je een groep kan kiezen als ontvanger :)
Gebruikers-avatar
Mouse
Divine Dready
Divine Dready
BerichtenCOLON 1278
GeregistreerdCOLON Ma Jun 08, 2009 3:14 pm

Bericht door Mouse »

Nais deze melding:

Waarschuwing: het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
De website op dutchdreads.nl bevat elementen van de site www.hiphopmusicdotcom.com, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.hiphopmusicdotcom.com.
Meer informatie over hoe u uzelf online kunt beschermen tegen schadelijke software.
Neue update november
M'rie is Mouse gewordennnnn
Gebruikers-avatar
Pebbles
Eredready
Eredready
BerichtenCOLON 19854
GeregistreerdCOLON Zo Jan 28, 2007 2:09 pm

Bericht door Pebbles »

Hm. Dat klinkt niet goed!

Ik heb er ook geen verstand van verder, maar ik gooi het wel even op het mod-forum :)
Gebruikers-avatar
pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 19085
GeregistreerdCOLON Vr Feb 16, 2007 3:19 pm

Bericht door pixie »

Ik denk dat die melding zelf juist hetgene is waar je je zorgen over moet maken, niet over de site (als je snapt wat ik bedoel).
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes
Gebruikers-avatar
Aapman
Divine Dready
Divine Dready
BerichtenCOLON 2206
GeregistreerdCOLON Ma Mei 11, 2009 9:16 pm

Bericht door Aapman »

als het een pop-up is wel..
niet als het van je virus scanner komt?
opheldering graag mous? :)
^typefouten? fix it!^
Gebruikers-avatar
Øse
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 7755
GeregistreerdCOLON Ma Jan 14, 2008 8:29 pm

Bericht door Øse »

o, ik heb het ook!

de volgende keer zal ik de tekst even kopieeren en plakken.

ik heb kaspersky.
I solemnly swear that I am up to no good.
Gebruikers-avatar
Niamh
Erenerd
Erenerd
BerichtenCOLON 11475
GeregistreerdCOLON Za Jan 27, 2007 5:07 pm

Bericht door Niamh »

Het is in de browser zelf. Ik krijg het ook weleens met google chrome, maar in firefox heb ik het geloof ik nog niet gehad.
Ik denk bij zulke dingen sowieso altijd 'nevermind' want wat kan een windowsvirus nou op een linuxmachine?
Gebruikers-avatar
Øse
Dreadcrew
Dreadcrew
BerichtenCOLON 7755
GeregistreerdCOLON Ma Jan 14, 2008 8:29 pm

Bericht door Øse »

ik heb indeed ook een google chrome browser. kan best wel dat het daar vandaan komt, maar vandaag is het de eerste keer dat ik het had, en ik vind het echt raar. en ook alleen maar op dd trouwens.
I solemnly swear that I am up to no good.
BUTTON_POST_REPLY