Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Wo Mei 24, 2017 4:08 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1485 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 16, 2015 5:50 pm 
Senior Dready
Senior Dready

hier nog iemand die schuldig is :) vroeger heel actief op een aantal fora en nu inderdaad meer via FB + ook een vaste job enz en niet zoveel tijd meer als 'vroega' op de unief om tussen de lessen door wat op fora rond te hangen

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 9:32 am 
Über Dready
Über Dready

pixie schreef:
Zullen we gewoon lekker weer ontopic gaan en drugs in het daarvoor bestemde topic bespreken? En mochten mensen commentaar hebben op het moderaten dan kan dat ook altijd besproken worden, maar niet hier :)

Ik wil even weten wat precies het nut was om, na de actie van Øse waarna ik ondanks dat ik het een beetje flauw vond (maar waar ik niet boos om werd), passende maatregelen getroffen heb door mijn bericht zelf te censureren, opeens allerlei berichten te verwijderen en mijn eigen bericht te gaan zitten bewerken. Sorry hoor, maar daar werd ik dus wél pissig om. Vind het een beetje een nazi streek. Op de manier waarop het eerst al OPGELOST was, was het prima. Nu niet meer, want nu ben ik echt een beetje afgeknapt op de bekrompenheid en de macht van de modjes om zonder verdere uitleg gewoon posts te verwijderen. Cimi's maaaaad.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 10:50 am 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Wat is er nou precies gebeurd?
CIMI zegt : kijk dit ben ik in het groen met iets achter de kiezen waardoor ik er heel vrolijk uit zie!
En toen?

Ging er een modje tegen CIMI zeggen, wil je het plz veranderen? En deed een ander modje dat al, precies toen cimi bezig was of dat net had veranderd? Of zijn er hele andere dingen gebeurd?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 11:42 am 
Dreadcrew
Dreadcrew

Eerst stond er 'trippend op lsd'. CIMI had het veranderd naar "trippend op ******" oid, wat in onze ogen nog steeds meer iets was voor het onder invloed of drugstopic. En dat is verwijderd, inclusief de posts met ons verzoek om het te wijzigen en CIMI's reactie daarop ('Flauw'). Zodat het dus zou lijken alsof het er nooit gestaan had. Dat er een moderator heeft zitten poetsen is inderdaad niet helemaal netjes maar ik vind deze reacties ook wel erg overdreven.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 11:57 am 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ah oke! Doordat die posts zijn verwijderd is het niet meer goed te volgen, vandaar.
Hebben jullie tegen Cimi gezegd 'wil je dat trippend op *** nog weghalen?' of heeft een modje dat uit zichzelf gedaan zonder dat eerst te vragen?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 12:05 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew

Volgens mij is dat niet gevraagd, tenminste, ik heb het niet zien staan. Dat is inderdaad niet netjes, en daarvoor excuus, CIMI!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 12:06 pm 
Über Dready
Über Dready

Uugh.. Ik had ******** op *** gedaan, geen hond die dat zou raden.
Sorry hoor maar het gebeurde binnen 5 minuten, het was gewoon een vreemde actie!
Iets wissen zodat het lijkt alsof het er nooit gestaan had vind ik dus gewoon niet netjes!

En mijn reactie 'flauw ' was inclusief knipoogsmiley, want ik begreep het wel. Daarna stond er dus NIET meer 'trippend', alleen maar sterretjes.

Ik vind gewoon dat er nogal panisch op gereageerd werd op die manier en dat vind ik op een dreadlockforum dat vol zou moeten zitten met open-minded mensen echt niet tof. Voor mij een reden om minder te komen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 12:25 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Misschien heeft het iets te maken met wetgeving? Op andere fora waar ik lid ben moeten die topics ook echt in een afgesloten deel of ze worden verwijderd. Dat is omdat als er minderjarigen komen kijken en ze zien die "reclame" voor drugs en gerelateerde zaken dat het zou beïnvloeden. Er zijn daar wetten over waar je volgens mij als forum ook wel moet aan aanpassen denk ik?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 12:35 pm 
Über Dready
Über Dready

Fair enough, daarom ging ik ook in op de vraag van Øse om het aan te passen!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 12:46 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Punt van modjes is gemaakt, punt van jou is gemaakt, en beide excuses aangeboden.
Het 'flauw ;) ' viel ook in verkeerde aarde, net als bij jou dat de modjes het hadden veranderd.
Internetmiscommunicatie, niks om voor weg te blijven toch?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 1:17 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

CIMI schreef:
Uugh.. Ik had ******** op *** gedaan, geen hond die dat zou raden.
Sorry hoor maar het gebeurde binnen 5 minuten, het was gewoon een vreemde actie!
Iets wissen zodat het lijkt alsof het er nooit gestaan had vind ik dus gewoon niet netjes!

En mijn reactie 'flauw ' was inclusief knipoogsmiley, want ik begreep het wel. Daarna stond er dus NIET meer 'trippend', alleen maar sterretjes.

Ik vind gewoon dat er nogal panisch op gereageerd werd op die manier en dat vind ik op een dreadlockforum dat vol zou moeten zitten met open-minded mensen echt niet tof. Voor mij een reden om minder te komen.

Sorry voor onze misschien wat overtrokken reactie, maar het was ook deels bedoeld om de discussie terug te krijgen naar gewoon je vakantie, in plaats van over wat wel en niet besproken mag worden. Niet helemaal handig aangepakt, en daarvoor excuses. Denk inderdaad dat Roos het goed samenvat: we hebben elkaars posts ook een beetje verkeerd opgevat. Jeeej, lang leve internet ;)

Wat ik wel even nog wil zeggen -als pixie, niet als modje- is dat open-mindedness twee kanten op gaat. Dus ook van mensen die drugs gebruiken uit naar mensen die dat niet doen. Ik als anti-drugspersoon vind het prima als mensen wel allerlei dingen in hun lichaam willen stoppen (hell, ik drink graag ook een biertje en ik rook), maar ik vind dat die groep mensen dan ook moeten accepteren dat niet iedereen dat doet en daar rekening mee mogen houden. Voor sommige mensen kan het triggerend werken, dus zo openlijk tegenkomen buiten een drugstopic vond ik een beetje misplaatst.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 2:49 pm 
Über Dready
Über Dready

Dankje pix, goeie reactie.

Mbt triggeren zou je dan ook als iemand met een biertje op de foto staat of in het woym topic zegt dat ie op t terras een biertje gaat drinken voor de ex-alcoholverslaafden in moeten grijpen... maar ik begrijp dat de grens bij drugs ligt en ik zal vanaf nu ook niet meer in andere topics over drugs praten.

Ook excuses dat ik zo reageerde. Ik was gewoon heel blij want ik heb echt een hele fijne vakantie gehad en die herinnering wilde ik met jullie delen. Aangezien ik er niet wasted uit zie op die foto (wat ik ook niet was, want met trips blijf je helder) vond ik het gewoon leuk om erbij te vertellen en ik heb gewoon problemen met de close-minded / onwetendheid van veel mensen in mijn omgeving in Nederland, dus daarom was ik ff extra pissig.

Verwijder alle posts hierover maar uit mijn topic, dan plaats ik vandaag of morgen nog wat foto's (nuchter en trippend, maar dat mogen jullie dan zelf raden :-P )

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 3:13 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Hahaha dat klinkt als een goed idee voor een nieuw topic: "Wat heb ik hier op?" en dan raden adhv foto's :D

Ja, de grens ligt hier nu eenmaal bij drugs, al vind ik dat vaak ook hypocriet. Ik denk dat mensen die regelmatig blowen een heel stuk beter functioneren dan mensen die regelmatig drinken bijvoorbeeld.

En ik snap dat je heel graag je vakantieherinneringen wilt delen. Was je al eerder in Spanje geweest of niet? (Haha offtopic) ik hartje Barcelona.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 10:50 pm 
Über Dready
Über Dready

haha :lach: volgens mij is dat heul moeilijk!

nog even lekker offtopic: ja, Barcelona is superfijn :) ik was er een keer een paar dagen met mijn ouders geweest maar dat is toch anders. Ik moet wel zeggen dat ik het echt ietsje te toeristisch vind en ook een beetje vervelend dat er de hele tijd van die mannetjes met plastic tasjes naar je toe komen om je cold cerveza aan te smeren :P (zelfs terwijl je al een cerveza in je hand hebt dan zeggen ze nog "this one is extra cold!" hahaha) en dat je op het strand niet gewoon even lekker kunt gaan zwemmen als je veel spullen bij je hebt. Maar ik wil zeker weer terug! Meteen de eerste dag gingen we op zoek naar een... oh shit, dat mag ik niet meer zeggen nu hier hahahahaha! Laten we het een clubhuis noemen! Er zit een hele gezellige hippie-variant in Poble Sec en daar kwamen we weer allemaal goahippies tegen, dus meteen vrienden gemaakt en dat was ook een plek waar je lekker kon zitten en er was wifi enzo. Maar ik vond Valencia ook heel leuk, iets minder druk/toeristisch en ook een strand waar je wel weer wat beter ff kon gaan zwemmen, en er is een heel mooi park dat gebouwd is in de bedding van een opgedroogde rivier (de Túria). Daar was toevallig toen we er waren een alternatieve markt met kleding en eco-eten enzo, en 's avonds waren daar optredens en 's nachts een illegale rave onder een van de bruggen die over het park heen liggen :love: ook meteen weer allerlei leuke mensen ontmoet haha.

Hmm, ik kan echt merken dat ik geen Facebook meer heb, ik moet echt veel kwijt :P ! Misschien maar eens levensecht afspreken met vrienden :juggle: dan kunnen we nu weer ontopic! ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Vr Jun 19, 2015 11:01 pm 
Über Dready
Über Dready

oh en ontopic dus: wil een van de modjes de discussie in mijn fototopic dan maar helemaal verwijderen? :)

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1485 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]