Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Wo Apr 26, 2017 12:20 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1485 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 5:49 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

of van de paddestoeltjes.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 7:06 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Roos~ schreef:
Afbeelding

O.k., o.k. verder is dit topic helemaaal niet grappig, maar Roosje Roosje, ik ga stuk om jou post. Ramptoerist! hihi

Anyhow, ik geloof dat ik al had gezegd wat ik ervan vond en eigenlijk worden er al teveel woorden aan vuil gemaakt. Maar ik begrijp nog steeds waar Eihblin vandaan komt en ik snap nog steeds niet hoe mensen die post zo anders kunnen lezen over dat bijwerken.
Een tip voor Eihblin zou toch wel zijn om de eer verder aan haarzelf te houden, het heeft geen zin om nog verder uit de slof te schieten. Misschien lucht het voor haarzelf op, het helpt alleen niet bij het aanwezig blijven op het forum, maar kan me voorstellen als haar dat inmiddels geen reet meer scheelt.
Ach jaaaa, ik zou nog heel veel bla bla kunnen doen, maar ik ben een beetje moe. Ga mooi nog wat paaseieren zoeken en een fret aaien.

off-topic: deeeeerp! Ik zie nintendo paddenstoelen haha!

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 7:30 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik vind het toch wel jammer dat je beweert dat ik alleen puntjes heb om gehaakt. Je hebt zelf verteld dat je niet tevreden was over hoe ze gezet zijn en er zaten veel losse stukken in de dreads toen die ik heb verstevigd. Ik heb ze inderdaad op verzoek niet strak gehaakt.

Daarbij vind ik het jammer voor je dat je niet zo goed ligt hier op het forum. Maar eerlijk gezegd vind ik het een hoop geklaag en geroep en aanstellerij (ik ben weg hoor, nu ben ik echt weg, nu écht !!! ) Wil je hier zijn, of niet? Zo ja, get over it hoe het er aan toe gaat en kom niet terug om ons te vertellen hoe we zijn... samenzweren, kinderachtig, niet naar onze leeftijd gedragen... doe jij dat wel allemaal? Ben jij dan jong genoeg om zo te doen?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 7:46 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

@Eibhlin: jammer dat dit de indruk is die je momenteel van het forum hebt. Gezien de conversaties die ik heb meegelezen kan ik me dat wel indenken, maar zelf ervaar zoiets buiten die topics niet. Ik kan me voorstellen dat je met het gevoel dat je hebt overgehouden aan vorige keren hier op het forum in een bepaalde mindset zit, in dit geval een minder positieve. Ik kan me ook voorstellen dat zoiets je verwachtingen aan dit forum in een negatieve manier beïnvloedt en dat je al een kort of opgebrand lontje hebt daardoor. Maar zou het daardoor niet ook zo kunnen zijn dat je daardoor dingen harder, zwaarder, negatiever opvat zijn dan ze bedoeld zijn? Het gaat hier nu eenmaal om geschreven tekst die vrij open is voor eigen interpretatie; wellicht komt wat hier gezegd wordt bij jou botter binnen dan de bedoeling was omdat je, met je eerdere ervaringen in het achterhoofd, er een andere lading aan geeft dan iemand die een positief gevoel heeft bij dit forum. Dit zie ik niet als tekortkoming van wie dan ook; dit is een normaal iets. Dat je je afzet tegen hoe het op jou overkomt kan ik ook begrijpen, en dat je probeert recht te zetten wat in jouw ogen niet klopt ook. Maar in mijn ogen komt er een punt dat je het voor je eigen gemoedsrust beter kan laten voor wat het is. Toen ik de conversaties teruglas had ik vrij snel door wat je punt was, maar je blijft jezelf verdedigen. Hierin ben ik het met Silarean eens: je hebt jezelf duidelijk gemaakt, maar of anderen daar wel of niet naar willen luisteren blijft buiten jouw invloed. Mensen denken toch wel wat ze willen, ongeacht hoe hard je ze probeert te overtuigen van het een of het ander. Dus: adem in, adem uit. Laat het los. Laat je niet opjagen door hoe je denkt dat anderen over je denken, meid!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 7:52 pm 
Eredready
Eredready

Keos schreef:
@Eibhlin: jammer dat dit de indruk is die je momenteel van het forum hebt. Gezien de conversaties die ik heb meegelezen kan ik me dat wel indenken, maar zelf ervaar zoiets buiten die topics niet. Ik kan me voorstellen dat je met het gevoel dat je hebt overgehouden aan vorige keren hier op het forum in een bepaalde mindset zit, in dit geval een minder positieve. Ik kan me ook voorstellen dat zoiets je verwachtingen aan dit forum in een negatieve manier beïnvloedt en dat je al een kort of opgebrand lontje hebt daardoor. Maar zou het daardoor niet ook zo kunnen zijn dat je daardoor dingen harder, zwaarder, negatiever opvat zijn dan ze bedoeld zijn? Het gaat hier nu eenmaal om geschreven tekst die vrij open is voor eigen interpretatie; wellicht komt wat hier gezegd wordt bij jou botter binnen dan de bedoeling was omdat je, met je eerdere ervaringen in het achterhoofd, er een andere lading aan geeft dan iemand die een positief gevoel heeft bij dit forum. Dit zie ik niet als tekortkoming van wie dan ook; dit is een normaal iets. Dat je je afzet tegen hoe het op jou overkomt kan ik ook begrijpen, en dat je probeert recht te zetten wat in jouw ogen niet klopt ook. Maar in mijn ogen komt er een punt dat je het voor je eigen gemoedsrust beter kan laten voor wat het is. Toen ik de conversaties teruglas had ik vrij snel door wat je punt was, maar je blijft jezelf verdedigen. Hierin ben ik het met Silarean eens: je hebt jezelf duidelijk gemaakt, maar of anderen daar wel of niet naar willen luisteren blijft buiten jouw invloed. Mensen denken toch wel wat ze willen, ongeacht hoe hard je ze probeert te overtuigen van het een of het ander. Dus: adem in, adem uit. Laat het los. Laat je niet opjagen door hoe je denkt dat anderen over je denken, meid!

Hier ben ik het helemaal mee eens :)

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Jun 19, 2014 2:51 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik kom gewoon even melden dat het zo leuk is dat er opeens zoveel nieuwe aanmeldingen zijn :), gezellig!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2014 3:33 pm 
Über Dready
Über Dready

Wat is het de laatste tijd stil op het forum! Waar Is iedereen? Echoooo ooo ooo ooo...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2014 4:08 pm 
Redactie nieuwsbrief
Redactie nieuwsbrief
Gebruikers-avatar

Ik kijk wel eens, maar bijna nooit nieuwe berichten :P we worden te oud voor forumen ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2014 5:39 pm 
Über Dready
Über Dready

Of het Is een winterdipje? Hoop ik ;-)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2014 6:56 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

t was mij ook al opgevallen. De nieuwe lichting(en) is ook niet zo actief :P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2014 7:40 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Ik denk dat het een samenloop is van omstandigheden. De oude 'vaste' garde is bijna geheel vertrokken, de nieuwelingen zijn minder actief, waarschijnlijk ook door de populariteit van andere media zoals facebook en instagram. Komt er nog bij dat dreads niet meer het populaire kapsel is wat het vroeger was, maar het is meer een nichemarkt geworden. En als laatste, en dat telt vooral ook voor mezelf; internet is minder veilig geworden. Dit forum was voor mij een plek waar ik alles kwijt kon, over relaties, seks, geld, iets geks, soms heftige discussies... Maar nu het makkelijker is om dingen te vinden online, en het forum ook groter is geworden met meer leden, maar minder posts, voel ik me minder prettig bij persoonlijke dingen hier posten. Ik vind het wel jammer, want 5 jaar geleden, toen ik na 10 jaar opeens weer 'alleen' was, heeft dit forum me echt helpen overleven. Ik heb er mijn beste en liefste vriendinnetje leren kennen!!
Dus tja, ik hoop wel weer op wat meer activiteit, maar ik weet dat ik zelf ook meehelp aan de stilte.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2014 9:48 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik zit hier ook al bijna 10 jaar en ik mis dat inderdaad ook. Ik praat ook niet meer zo makkelijk overal over als eerst en ik hoop dat het forum wel weer opleeft. Het is echt wel onderdeel geworden van mn leven eigenlijk

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2014 10:11 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Pfoe, ik zit hier ondertussen ook al meer dan 4 jaar. In het begin was ik actiever dan nu, en ik moet zeggen dat ik me goed kan vinden in wat Pixie zegt. Het voelt minder prettig om bepaalde privé dingen te delen op dit forum dan vroeger. Dit kan er natuurlijk ook mee te maken hebben dat ik nu überhaupt meer serieuze privé dingen heb dan 5 jaar geleden, want toen was ik nog maar een pubertje.

Desalniettemin kom ik elke dag wel even een keertje langs hier, lees een aantal van de nieuwe posts ( lang niet alles ) en laat zo nu en dan eens iets van me horen. Maar stil, ja dat is het wel.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Dec 13, 2014 10:51 pm 
Medium Dready
Medium Dready
Gebruikers-avatar

Ik zit hier ook al dik 4 jaar zag ik, maar heb nog steeds weinig gepost in andere topics dan de fototopics. Ik moest ook ontzettend wennen aan de hoeveelheid topics die er hier zijn in vergelijk met de kleinere forums die ik gewend was. Dat heeft me steeds overweldigd als ik het forum opende.
Voor mij staat de uitgebreide dreadinfo die hier te vinden is op nummer 1 en vind ik het super om af en toe ook eens de voortgang bij anderen te mogen meebeleven, maar zal ik nooit zo gauw mijn privedingen hier posten. Ook omdat ik eigenlijk niet weet hoe afgeschermd dat allemaal is.
En bij mij ligt het niet aan andere media, omdat ik die eenvoudigweg niet heb, maar ik maak echt bewust de keuze om minder achter de computer te zitten, maar echt de tijd te nemen voor mijn hobby's of vriendschappen.
Ik denk dat dat misschien ook voor meer mensen zal gelden.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Dec 15, 2014 6:05 pm 
Senior Dready
Senior Dready

k denk dat het voor mij wel geld, als 1 van de nieuwere garde, dat k sowieso niet zo een actief schrijver ben, maar daarnaast k de onveiligheid ook niet prettig vind. een deel van het forum is open en kan gegoogled worden en daarin wil k dan sowieso niet zoveel kwijt. denk ook dat het klopt dat andersoortige media populairder zijn geworden, met daarin ook nog dat er meer korte dingen gedeeld worden en minder dat er echt wordt gediscussieerd of dingen worden uitgediept. dat is inderdaad wel jammer. het lijkt daarin ook dat contact via internet wat oppervlakkiger is geworden.
maar het van mijn kant uit minder reageren en minder schrijven (uit mezelf) ligt meer aan de moeites die k zelf heb met contact maken.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1485 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]