Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Vr Dec 15, 2017 7:41 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1485 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 2:35 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Jet! schreef:
Nouja ik vind t ergens wel logisch dat als iemand nooit op het forum komt/zegt te willen komen en dat een van de eerste berichtjes meteen het afkraken van iemand bijwerk-werk is, dat dat een tegenreactie oproept.

Dat die tegenreactie óók niet netjes was, dat klopt ja.

En dat is het hem nu net, dat deed ik niet. Moet je eens gaan lezen ipv oordeel vellen. De puntjes zijn enkel omgehaakt maar die bleven niet zitten wat kan gebeuren, neem ik niemand kwalijk en daarmee doe ik ook geen afbraak aan "bijwerkkunsten". Uiteindelijk vind ik het beter zoals ze nu zijn, los. Ze waren mooi omgehaakt en daar heb ik helemaal niets over gezegd! Het ging er over dat beweerd werd dat ik mn dreads volledig had laten bijwerken en ze uit elkaar vielen wat totale onzin is. Dit kan je simpel na gaan door mn topic te bekijken!

Algemeen:

En of ik al dan niet goed reageerde, jah hoe vaak is dit al weer niet gebeurd he? Denken jullie nu serieus dat ik ga blijven liefjes reageren en op mn kop schijten? Oh daar is de pispaal weer, laten we iets zoeken in haar post en dit compleet uit context halen. Dit is al zo vaak gebeurd! Ik postte vb iets over gezondheid omdat ik me niet goed voelde, wat kreeg ik? Een hoop gezeik, ja dat had ik nodig en dat was de vraag ja! Als ik dan ergens anders wat zei werd daar ook altijd een gans verhaal rond gemaakt en dingen in mn mond gelegd die ik helemaal niet gezegd heb. En ja het zijn altijd de zelfde figuren zowat die dat doen!

Ik heb hier nog geen enkele keer iemand zn topic geopend en die gewoon beginnen afzeiken. Maar ik ga ook mezelf niet altijd laten afzeiken of in een daglicht laten stellen dat er niet is. Kijk nu ook "je kraakt een ander zn bijwerkkunsten af" wat een bullshit, echt. Dit is weer zo iets compleet naast de kwestie dat ik helemaal niet gezegd heb.

Maarja jullie doen maar hoor, zo ziet dat nieuw lid die het topic opende en overigens ook meteen gezeik kreeg wat voor mensen er hier zitten. Zal die zich vast ook 2x bedenken. En denk nu niet dat ik een of ander geval apart ben en ik spoken zie of weet ik veel. Er zijn nog mensen die hier niet meer komen om exact de redenen die ik al aanhaalde.

Dit is hier gewoon 1 troep vriendjespolitiek en het niveau lijkt me vaak eerder kleutertuin dan een informatief forum! Sommige mensen moeten opletten wat ze zeggen en andere "the popular kids" die mogen zeggen en doen wat ze willen. Echt te belachelijk, zeker gezien sommigen hun leeftijd...

En dit is dan ook de laatste moeite dat ik hier in steek. Moesten sommigen leren lezen en anderen iets gelukkiger zijn met hun leven dat ze op een forum zich niet moete afreageren hadden we dit gedoe nu niet WEER! Dus als je nog wat hebt om me af te zeiken of ergens in dit bericht weer wat staat om een gedoe van te maken. Je doet maar, echt, ieder zn hobby.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 2:41 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Is excuses aanbieden (en aftreden) niet meer genoeg tegenwoordig?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 3:01 pm 
Eredready
Eredready

Ho zeg, sorry dat ik mn mening geef over de kwestie dan... misschien heb ik je opmerking dan inderdaad verkeerd geïnterpreteerd, kan gebeuren.

Het was nergens mn bedoeling om je 'af te zeiken' of een oordeel te vellen, ik probeerde alleen iets van de andere kant te belichten, want ik denk dat die opmerking over het bijwerken dus blijkbaar niet alleen door mij zo werd geïnterpreteerd.
Verkeerd gelezen misschien, dat gaat wel vaker zo bij geschreven tekst. Maar zo in de verdediging/aanval schieten lijkt me nou ook weer niet helemaal nodig.

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. ~Fight Club

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 3:03 pm 
Über Dready
Über Dready

Ik denk dat als iets vaker is gebeurd een excuus idd niet meer zal helpen. Jammer dat het zo gaat.

Kalieckkkk viewtopic.php?f=6&t=4552&start=360 Kalieckkkkk

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 3:12 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Ik denk dat als zoiets al vaker is gebeurd mensen ook eens bij zichzelf te rade moeten gaan en niet alleen maar met de vinger moeten wijzen (dit geldt dus beide kanten op, voordat ik word beschuldigd mee te doen aan al dan niet bestaande "vriendjespolitiek")
Verder ben ik hier al zo lang niet geweest dat ik niks kan zeggen over de sfeer op het forum maar goed, ik kwam weer eens langswaaien en viel hier midden in en had er een mening over.

http://www.flickr.com/photos/s0y

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 3:26 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik ben nochtans op nog 3 andere fora actief over compleet andere onderwerpen en daar gebeurt dit anders niet richting mij. Je kan altijd eens een onenigheid hebben of een discussie die wat uit de hand kan lopen, iemand waar je het echt niet mee kan vinden maar echt dat keer op keer gezeik en alles uit de context sleuren heb ik enkel nog maar hier meegemaakt. Het maakt zelfs niet uit wat het onderwerp is of wat ik schrijf. Altijd word er wel iets gevonden om een verhaal rond te maken en dan zou ik mij moeten gaan verantwoorden, vervolgens word ik beschuldigd van liegen of dingen zeggen die ik niet deed en dan ben ik de boeman omdat ik kwaad word...

Ik ken het best hoor, in mn klas vroeger zat er ook een kerel die ik niet kon luchten, geen idee wat het was aan hem maar alles wat hij zie irriteerde me. Kan best zijn maar dan kies je er zelf ook voor hoe je ermee om gaat. Ga je die persoon om persoonlijke emoties beetje de grond in trappen of laat je die gewoon en stel je je daar boven. Ik heb het gevoel dat dit hier iets soortgelijk is. 1 of meer personen die mij om een of andere reden niet moet hoewel ze me niet echt kennen. Die denken dan alles te kunnen zeggen want ze zitten toch ver weg achter hun pc in een of ander kamertje. Voor een ander is het makkelijk in te haken, kuddegedrag en zo gaan de popjes weer aan het dansen buiten die enkele moedigen die wel voor hun mening durven uit komen, het risico lopende zelf als pispaal te dienen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 3:29 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

IK HEB TOCH VERDOMME MN EXCUSES AANGEBODEN? Hou dan toch een keer op. Wat wil je? Dat jij zeggenschap krijgt over het forum en dat de 'vaste crew' oprot?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 3:51 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Ik heb eerder het idee dat het andersom is, Eibhlin. Jij denkt dat je het slachtoffer bent en dat mensen de pik op je hebben en zodra je iets waarneemt wat maar enigszins in die richting kan wijzen ga je los, zonder dat er eigenlijk echt iets aan de hand was. Dat bedoelde ik met de splinter en de balk. Je zit zo te turen op de foutjes van een ander, dat je niet ziet dat je zelf ook niet alles perfect doet. Een keertje ademhalen en tot tien tellen voordat je moord en brand gaat schreeuwen zou misschien al een hoop schelen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 4:16 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Amen!
Goed gezegd pix.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 4:27 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

pixie schreef:
Ik heb eerder het idee dat het andersom is, Eibhlin. Jij denkt dat je het slachtoffer bent en dat mensen de pik op je hebben en zodra je iets waarneemt wat maar enigszins in die richting kan wijzen ga je los, zonder dat er eigenlijk echt iets aan de hand was. Dat bedoelde ik met de splinter en de balk. Je zit zo te turen op de foutjes van een ander, dat je niet ziet dat je zelf ook niet alles perfect doet. Een keertje ademhalen en tot tien tellen voordat je moord en brand gaat schreeuwen zou misschien al een hoop schelen.

Ik werd meteen beschuldigd van liegen en dan kwam jij met zo een stomme haha. Die is dan vriendelijk bedoeld ofzo. Ik ben in het begin vriendelijk genoeg geweest en alles netjes proberen uitleggen. Nu heb ik daar geen zin meer in. Moest zoiets éénmalig voorvallen ok maar het is al vaak gebeurd dus dat excuus van je dat ik zogezegd foutjes zit te zoeken is iets dat jij nu effe zit te bedenken. Ik heb vaak genoeg een gewone vraag gesteld, normale comment gegeven die dan naderhand vlakaf en duidelijk aangevallen word. Daar voor hoef ik zelfs niet gaan zitten zoeken en vissen en er zijn er hier genoeg die dat wel kunnen weerleggen. Als ik jou beschuldig van liegen of dat je iemand beledigd terwijl dat niet zo is ga je toch ook voor jezelf opkomen he? En ik heb al zat vaak van die sarcastische opmerkingen van jou gelezen, niet alleen naar mij toe. Moest ik mezelf als een of ander slachtoffer zien zoals jij dat veronderstelt zou dit probleem zich vaak voor doen, zowel in mn dagelijks leven als op andere forma maar hé, dat doet het niet! En los gaan haha. Zoals ik al 100x zei, ik heb vaaaaak genoeg netjes alles zitten uitleggen tot het belachelijke toe waar ik precies meer op de rooster gelegd werd dan mn uitleg mocht doen. Nu neem ik jullie gewoon niet zo serieus meer dat ik dat nog doe. Waarom zou ik? Amuseer ik me maar lekker met mn gedacht ook eens te zeggen zonder dat te gaan verbloemen zoals hier altijd gewenst is en doe ik lekker mee op jullie niveau! Ik kan ook zeiken en rellen en daar had ik gisteren nu ook eens lekker zin in!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 4:43 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Afbeelding

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 4:50 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik ga me er ook mee bemoeien... Eibhlin, Ik denk dat Pixie wel een punt heeft, en dat zeg ik niet omdat ik de pik op je heb of homies wil zijn met Pixie... Dit zeg ik, omdat het vaker voorkomt en ik denk echt dat je daar zelf ook een invloed in hebt. Ik bedoel, waarom zou men 'de pik' op je hebben? Ja als je zo 'gaat rellen en zeiken want daar had ik gisteren nu ook eens lekker zin in', ja dan gaan mensen je op een gegeven moment zat zijn ja.... En dat is toch jammer? Ieder persoon heeft iets in zich om lief te hebben, jij ook, Øse ook, Pixie ook!

Ik vind het vooral heel jammer dat het zo gaat. Ik heb het topic in kwestie gelezen en kan gewoon niet geloven dat je zo over de zeik gaat van iets, het lijkt alsof je een heel kort lontje hebt.... Als iemand mij bijvoorbeeld beschuldigd van liegen zeg ik 'sorry, maar ik zie het zo.' als die persoon het blijft zien als liegen, dan zeg ik 'toedeledokie, ik weet voor mezelf wat de waarheid is'. Maar het lijkt of je iets wilt bewijzen ofzo, of dat je je betrapt voelt op inderdaad een leugen... Snap je wat ik bedoel?

Sterkte allemaal ermee, vooral jij Eibhlin...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 4:58 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Silarean schreef:
Ja als je zo 'gaat rellen en zeiken want daar had ik gisteren nu ook eens lekker zin in', ja dan gaan mensen je op een gegeven moment zat zijn ja.... En dat is toch jammer?

Ja daar gaat het net om he... ik heb zoals ik dus al zei en nog maar eens zal herhalen mezelf al vaak genoeg normaal verdedigd. Vaak genoeg vriendelijk gebleven hoewel er tegen me bleef gezeikt worden en bleef de grond in getrapt worden. Daar ben ik klaar mee. Moet ik me nu gaan verantwoorden omdat ik eens doe zoals hun? Werkelijk? Als je altijd zo reageert dan gaan mensen je inderdaad zat worden, zoals ik dit dus zat ben! Maar zoals je zelf al had kunnen lezen reageer ik normaal niet zo ;)

Silarean schreef:
Ik vind het vooral heel jammer dat het zo gaat. Ik heb het topic in kwestie gelezen en kan gewoon niet geloven dat je zo over de zeik gaat van iets, het lijkt alsof je een heel kort lontje hebt.... Als iemand mij bijvoorbeeld beschuldigd van liegen zeg ik 'sorry, maar ik zie het zo.' als die persoon het blijft zien als liegen, dan zeg ik 'toedeledokie, ik weet voor mezelf wat de waarheid is'. Maar het lijkt of je iets wilt bewijzen ofzo, of dat je je betrapt voelt op inderdaad een leugen... Snap je wat ik bedoel?

Sterkte allemaal ermee, vooral jij Eibhlin...

Ik zou wel eens willen zien hoe groot jou lontje nog is als jij eens een berichtje post dat je in de put zit en ze halen je nog meer naar beneden. Als je reageert op een vraag en er worden je woorden in de mond gelegd die je helemaal niet zei of zo bedoelde. Ik denk dat mn lontje dus wel al meer dan opgebrand is eerder dan dat het kort is. En ik ga me inderdaad niet zomaar weer voor paal laten zetten, dan verdedig ik mezelf inderdaad ja. Ik voel me dus helemaal niet betrapt op een leugen.

En dan nu ga ik verder doen met wat ik deed. Doen jullie hier maar verder je ding. Kheb het wel weer gehad hiermee. Toedels

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 5:13 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

hee joh Eibhlin rustig maar, het is vervelend dat je al die dingen zo opvat enzo, maar je was hier toch überhaupt al weg? Nou probeer ik je niet weg te jagen, integendeel, maar in november wilde je per sé dat je account werd opgezegd omdat je de sfeer hier zo verschrikkelijk naar vond. En nu kom je terug, en ga je lopen vertellen dat we een stel kleuters zijn met vriendjespolitiek. Dat wist je in november toch ook al? Nogmaals: ik vind het leuk dat je terug bent en je topic update, en ik wil ook graag weten hoe het is met je katjes, maar om nou zoveel heisa te schoppen over iets wat je al wist en je onderschrift te veranderen in "pispaal van dienst" vind ik wel een beetje overdreven. Neem ff een kopje thee, kijk een filmpje, knuffel een poes en zoek een plekkie op internet waar je je beter voelt ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Apr 01, 2013 5:32 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Misschien moet iedereen gewoon even buiten van de zon gaan genieten :)

(Of schijnt die niet overal? Hier is het zo'n mooie dag!)

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1485 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]