Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Vr Dec 15, 2017 7:44 pm

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1485 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 99  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2012 11:18 am 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Ik ook!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2012 12:25 pm 
Über Dready
Über Dready

Ik zie 'm ook niet, maar dat komt omdat ik Adblock heb geïnstalleerd. Heb jij dat misschien ook Roos?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2012 1:00 pm 
Erenerd
Erenerd
Gebruikers-avatar

Ik heb ook adblock :P

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Jul 28, 2012 10:09 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready
Gebruikers-avatar

nieuw hier dus ken het oude forum waar mensen over spreken niet, maar ben je hier niet grotendeels voor de info? en zodra je voorbij het zetten en het onderhoud van dreads ben. is het ook wel een beetje klaar toch? tot je ze weer afknipt en wel of niet nieuwe zet?

hoeveel topics kun je maken over dreads?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2012 2:27 am 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

ja. en daarom is het ook heel erg nutteloos en onnodig om dit topic weer te uppen. het gaat momenteel vooral over dreads en dingen die mensen graag willen delen en waar andere mensen bij kunnen helpen of informatie over kunnen geven en waar mensen mee mee kunnen leven. en dat is volgens mij waar een gemiddeld forum op draait.

en het is gewoon heel leuk om over dreads door te blijven zeiken en die informatie met 'nieuwelingen' te delen. ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Jul 29, 2012 8:31 pm 
Newbie Dready
Newbie Dready
Gebruikers-avatar

Maar soms is het ook juist goed voor nieuwelingen om niet teveel info te hebben!
Ik heb inmiddels zoveel gelezen: wel doen, niet doen, slecht, goed, etc. etc.
Al ons haar is anders, en dread ook anders. Het leuke is juist om er zelf achter te komen wat het beste werkt en met een beetje boerenverstand kom je een heel eind.
Tips zijn goed, maar een overload maakt mensen misschien bang om te doen wat ze eigenlijk zouden willen doen.
(Zoals ik met het wassen.. Ik wilde serieus mijn haar de eerste vier weken dan maar niet wassen... Tot ik dacht: Ik lijk wel gek, wassen die vieze boel! En daar werden mn dreads alleen maar steviger van)

Daarnaast, klikt iedereen lekker zelf op het topic waar ie info over wil, dus dit is eigenlijk een hele zinloze reactie.. :D

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2012 10:57 am 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

ik vind het heel vervelend als mensen dingen wissen die ze hebben gezegd op het forum. Het is dan net alsof je in een ruimte zit en een discussie heel goed volgt, heel aandachtig luistert en er ook wat over te zeggen hebt, als iemand aan de andere kant ineens begint te fluisteren (wat niet te verstaan is) en dat daar dan weer op wordt gereageerd, meestal boos of schreeuwend, omdat diegene daar een slecht punt maakt.

Natuurlijk is dit een voordeel aan het forum, dat je kan denken "oeps, dat was inderdaad heel dom" of "djeez, wat een eikels hier, ik hou mijn mond wel" maar laat dan bijvoorbeeld het oude bericht staan en voeg eraan toe: [edit] ik wilde dit eigenlijk niet zeggen maar zei het toch, nu ik de argumenten van de anderen heb gehoord ben ik het niet meer met mijn eigen mening eens.
Zoiets!
Dan is de discussie tenminste nog wel te volgen.
Dit is overigens met name in oude topics, waar mensen die weg zijn gegaan alles hebben gewist wat ze ooit zeiden. Bijvoorbeeld die discussie met Ditl, daar kan ik geen kaas meer van maken. Op het moment van die discussie was ik heel ziek, dus is het aan me voorbij gegaan. Dan is het toch fijn als je het even terug kan lezen.
Maar ook in actuele topics gebeurt het.

Dus, mijn punt, kan hier wat aan gedaan worden? Iets in het reglement of instellingen van het forum? Of zijn hier mensen heel erg op tegen?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2012 11:17 am 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Ja ik! Heel erg zelfs!
Zo dat als deze regel wordt ingevoerd (niet om te dreigen hoor haha) dat ik hier niets meer zal schrijven. Of in ieder geval niets meer van emotionele waarde of iets dergelijks. Om op jouw voorbeeld terug te komen: Je kan altijd weglopen wanneer je het niet bevalt uit de ruimte. Dat kan hier,met jouw verzonnen regel, niet. Ook kan je altijd terugvragen wat de ander nou zei en worden gesproken woorden snel vergeten. Hier blijft het altijd staan zoals je hebt geschreven, ook als je in een nare rotbui bent. Je bent en blijft dan eeuwig op het internet.
Ik snap dat het soms niet zo leuk is, maar als je bijv. ziek bent dan gaat de wereld door met leven, dan mis je dingen.. dat hoort er bij.
Ook omdat sommige mensen hier komen wanneer ze nog maar 15 zijn, ze veranderen daarna nog zo veel, ik vind dat ze het recht hebben om de dingen die ze hebben geschreven te verwijderen.
Dus ik stem heel hard tegen!!!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2012 11:23 am 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Ja, ik ben het eens met twinkl. Niet dat ik dan niks meer zou schrijven, maar ik hou wel van de mogelijkheid terug te kunnen komen op je woorden.
Al moet ik zeggen dat ik het ook vervelend vind als mensen al hun posts over een bepaald onderwerp weghalen. Dan krijg je zo'n gat en ik word er heel nieuwsgierig van. Maar dan nog, dat recht hebben ze wel. d

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2012 1:20 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Je moet toch kunnen verwijderen wat je wilt verwijderen. Echter, denk wel na over wat je typt.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2012 1:35 pm 
Mooiste oude dreads 2015
Mooiste oude dreads 2015
Gebruikers-avatar

Ik ben het ook helemaal eens met Twinkl al begrijp ik best dat het soms vervelend kan zijn.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Do Okt 25, 2012 2:58 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

oke oke :P ik was gewoon benieuwd of meer mensen er last van hadden. Juist niet dus :D nou mooi dan, ook goed. :) Het is inderdaad zo dat gesproken woorden zo weer kunnen worden vergeten, terwijl wat hier staat voor altijd blijft. Daar had ik niet bij stil gestaan.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 31, 2013 7:36 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik wil het andere topic niet verder off-topic laten gaan, maar ik vind de sfeer op het discussie topic over bijwerken echt nergens over gaan.
Vind het vooral geen stijl dat er weer de pik op iemand wordt genomen terwijl ze in mijn optiek niet echt wat verkeerd deed en vond op zich de reactie op de quote *weg* best te verwachten. Kunnen die fitties niet gewoon privé worden uitgevochten?

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 31, 2013 7:37 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

yeaaaaap. sorry voor dat. ik moet ook wijs zijn als mod enzo. nouja. ik ben gewoon een beetje gefrustreerd omdat ik de hele week al thuis zit met mn enkel en dat reageer ik dan af op internet, wat ik niet moet doen. totaal mijn fout.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 31, 2013 7:38 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

Noralina schreef:
Ik wil het andere topic niet verder off-topic laten gaan, maar ik vind de sfeer op het discussie topic over bijwerken echt nergens over gaan.
Vind het vooral geen stijl dat er weer de pik op iemand wordt genomen terwijl ze in mijn optiek niet echt wat verkeerd deed en vond op zich de reactie op de quote *weg* best te verwachten. Kunnen die fitties niet gewoon privé worden uitgevochten?

Hoeft niet, ik ben er klaar mee nu. Nog een fijne avond :)

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 1485 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 99  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]