Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Do Nov 23, 2017 11:31 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: Vr Aug 01, 2008 7:56 pm 
Über Dready
Über Dready

:lach:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Jul 20, 2009 12:28 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Lieve dreadcrewers,
hier zegt Pixie "Ik gooi er een slotje op idd. Reclame Afbeelding"
Maar er staat in het reglement helemaal niet dat reclame niet mag. Dat is gek!?!?! Misschien moet dat er nog bij?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2009 12:15 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik ga effe zeiken hoor... Maar waarom mag je in vredesnaam maar 2/3 leestekens gebruiken? Ik deed dat zooo vaak in fototopics omdat ik die dreads dan echt superdupermooi vond!

Volgens mij was de regel van 'niet alleen maar hoofdletters' er omdat mensen het gebruikten in ruzies... Of onnodig (mensen die standaard in hoofdletters typen). Dat vond ik nog logisch.

Volgens mij worden veel uitroeptekens en vraagtekens alleen gebruikt omdat je iets echt súper! vind (wat volgens mij niet echt negatief is) of omdat je je iets echt heeeeel hard afvraagt.

Nouja, ik vraag me gewoon af waarom dit nou weer echt een regel moet worden, waren er echt mensen die er last van hebben?

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2009 12:20 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Nou ja, twee of drie is wel een beetje overdreven. Ik dacht niet dat het zo letterlijk genomen zou worden :D Ik zal het weer even aanpassen. Waar het vooral op slaat is dat er soms mensen zijn die posten: mooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik vind het echt gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En dat is voor veel mensen wel storend, en net zo irritant als wanneer iemand alles in hoofdletters zou typen. Met twee of drie uitroeptekens laat je net zo goed weten dat je iets heel mooi vindt, daar hoef je niet 10 seconden het uitroepteken voor in te drukken. Dus dat was eigenlijk de boodschap: gebruik leestekens met mate, twee of drie maken het ook duidelijk :) (Maar dat is niet zo streng dat je er maar maximaal 3 mag gebruiken hoor!)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2009 12:22 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Haha ok, gelukkig maar xD

Want ik typ best vaak, automatisch, meerdere uitroeptekens. Ik wil natuurlijk niet gebanned worden omdat ik, perongeluk, de forumregels niet naleef ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2009 12:29 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Nee, volgens mij zet ik er ook wel eens 3 of 4 achter als ik heel enthousiast ben. Dat is echt geen probleem! Maar ik neem aan dat je er niet per ongeluk automatisch 30 achter zet ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 24, 2010 2:59 pm 
pink dready
pink dready
Gebruikers-avatar

In hoeverre telt regel 1 op de situatie in het rastafari topic? Ik begrijp dat hier de ruimte moet ontstaan voor discussie maar vind de opmerkingen erg ver gaan.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 24, 2010 3:06 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

Dat is precies waar we het achter de schermen ook over hebben :) Tot hoe ver mag vrijheid van meningsuiting gaan? niet de bedoeling dat daar hier nu een discussie over ontstaat (al mag er wel een discussietopic over gemaakt worden natuurlijk), ik zeg het alleen even om aan te geven dat we het er over hebben

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 4:58 pm 
Senior Dready
Senior Dready

In het WOYM topic word regel 1 ook bepaald niet nageleefd.
Naast dat ik het nogal irritant vind hoe er daar gescholden word op elkaar, voel ik me ook aangesproken omdat de scheldkanonnade nogal in het algemeen, naar iedereen uitgespuwd word.
Quotes nodig of is dit duidelijk genoeg?

Dreadset 1: 1999 - 2013
Dreadset 2: geboren op 5 januari 2015

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Aug 09, 2010 5:26 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Ik wist niet zo goed waar ik het kwijt moest, maar vind nu hier de reactie van Yvonne.
Vind het zo jammer dat de sfeer naar beneden gaat door dit soort dingen zie o.a. WOYM en minimeetings. Als er onenigheden, meningen en frustraties zijn dan snap ik best dat die geuit moeten kunnen worden. Vind alleen jammer dat er dan nog een 3e, een 4e etc. erbij moet komen die eigenlijk verder niets te maken hebben met wat er gezegd wordt en dat gelijk ook iedereen maar moet meegenieten van al het gedramatiseer.

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 6:55 pm 
Senior Dready
Senior Dready
Gebruikers-avatar

idd. Ik vond dit forum net het einde omdat het een forum was waar niét iedereen op elkaar zat te zeiken. Houden zo alsjeblieft? :nein:

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 7:12 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Het is 2 dagen geleden... De sfeer gaat echt niet omhoog als iedereen er constant over doorgaat hoor ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 7:26 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Gisteren...als je naar de reactie van mij en Yvonne kijkt.

Wel jammer dat Ditl nu weg is, nog iemand contact met haar gehad om het uit te praten die een beetje dicht bij haar staat?

Dreadjes zetten en bijwerken Malgosia's Dreads

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Di Aug 10, 2010 10:55 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

Ja, dit soort dingen zijn heel jammer, maar eigenlijk praktisch onvermijdelijk. Met zoveel mensen bij elkaar is het logisch dat men elkaar soms even wat minder leuk vindt. Ik hoop dat t vanaf nu weer wat gezelliger is.

(oew, trouwens, dit soort dingen passen het beste in het 'sfeer op het forum'-topic, dat is het algemene 'blugh, die en die doet stom'-topic ;))

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: Ma Aug 23, 2010 2:02 pm 
linaluwen schreef:
Wel jammer dat Ditl nu weg is, nog iemand contact met haar gehad om het uit te praten die een beetje dicht bij haar staat?

Er viel niks uit te praten hoor.
Ik kreeg gewoon het gevoel dat ik me teveel liet meeslepen in de puberale streken van verschillende mensen.
Ik vind mezelf niet aardig als ik zo doe dus nadat er via pm nog meer dingen naar me gesmeten waren leek het mij gewoon even verstandiger even weg te gaan.
(en ik vind het al helemaal niet prettig als mensen me aanvallen op een voorval waar ze niks mee te maken hadden en wat allang uitgepraat is met degene waar het om ging)

Ach, het blijft maar internet weet je dus ik moet me niet zo snel aangesproken of persoonlijk aangevallen voelen.
Dat deed ik wel en dat is nutteloos want niemand die je alleen op internet spreekt kent je echt, ze zien alleen je digitale voorkantje :)

Wilde je dat ff laten weten gezien je post :)

Laatst gewijzigd door *Ditl op Di Aug 24, 2010 11:41 am, in totaal 1 keer gewijzigd.

Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]