Dutch Dreads Forum

Forum Voor Echte Dreads!
Het is momenteel Zo Mei 28, 2017 6:43 am

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 10:19 am 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

haha voor mij is dit ook nieuw... ik heb er ook nooit iets van gemerkt.

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 10:57 am 
anika schreef:
( zo min mogelijk ff offline om de hoognoodzakelijke updates te doen is al vervelend en ongewenst genoeg)

quote niet enkel wat je uitkomt, dat schiet niets op.

server updates kunnen trouwens op voorhand gemeld worden, alsook forumsoftwareupdates.
(mijn phpbb softwareupdate duurt max 15 min offline mits goed voorbereiden en uittesten eerst)(en dat is een plus, met tig mods, voor wie het wat zegt)

iemand schreef:
statistiekje

leuk statistiekje
er klopt alleen geen letter van.
hoe durven jullie nu de indruk geven hiermee te beweren dat je in gans juli en augustus nog geen second offline was?

de uptime van 10 uur die je daar ziet, naast de getuigenissen hier, verraad wel wat anders.

men zou verwachten dat er toch ergens een alarmbelletje rinkelt als er klachten komen, en je tenminste serieus genomen wordt met je klachten.

het is nog meer opmerkelijk en ook intriest dat, wie het aanbelangt, het probleem onderschat en zelfs ontkent.

Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 10:58 am 
Junior Dready
Junior Dready

^^ reaktie van anika

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 11:14 am 
Nou, je hoeft niet zo tevreden te zijn met jouw reactie hoor

Bepaalde termen in jouw reacties vind ik helemaal over de top. Wat doet het er toe dat het forum af en toe es offline gaat? Hangt jouw, of iemand anders z'n leven af van dit gratis (!) forum? Ik vind het helemaal belachelijk hoe je in discussie treedt voor een niemendalletje, waar bijna niemand last van heeft.

Je moet wat leren relativeren. Als dit forum van levensbelang voor je is, heb ik alle respect voor jouw verwoording, (oké, misschien is het niet jouw bedoeling wat bot over te komen) maar hou er gewoon wat rekening mee dat dit een gratis forum is, louter aangeboden voor ons plezier. En als ie nog es offline is, denk dan es aan biessy's vriend, in z'n autootje, langs de autosnelweg, alles te herstellen om zoveel onbekenden een pleziertje te doen.

Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 11:28 am 
Junior Dready
Junior Dready

wat wil je hiermee zeggen dan?
dat we zouden moeten betalen, willen we het forum nog meer online? of dat we maar met de problemen moeten leven omdat het forum gratis is?
er zijn miljoenen andere (en ja ook gratis !) fora die WEL een goede service kunnen geven.

izelf zie ik het als een favor als een probleem met mijn forum gemeld wordt.
om een onbegrijpelijke reden is dat hier niet zo.

alhoewel, dit een stukje van het mysterie verklaard:
Citaat:
Het is idd mijn vriendje die het host

hierdoor heb ik al wat meer begrip voor de zaak,
en ik laat het hier verder maar bij, want ik trap op lange tenen, zoveel is duidelijk.

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 11:29 am 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

Katje! schreef:
Afbeelding

niks aan toe te voegen :D

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 11:38 am 
anika schreef:
of dat we maar met de problemen moeten leven omdat het forum gratis is?

Dat dus. Weetje, Anika, dat er 'miljoenen andere fora zijn die wel een goede service geven' (vind ik echt bot), is het spijtig van jouw kant dat je net hier terecht bent gekomen.

Ik kan hier eindeloos op ingaan, doe ik maar niet want ik ken jou natuurlijk niet, maar ik ben ervan overtuigd dat er forumleden zijn die m'n gedachten delen, zeker inzake jouw twee laatste posts.

Maar goed, bij deze rond ik deze zaak af. Denk de volgende keer gewoon na. :)

Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 1:02 pm 
Dreadcrew
Dreadcrew
Gebruikers-avatar

anika, op zich ben ik het wel eens met je eerste post. de afgelopen tijd was de site 2 keer voor langere tijd offline. waarschijnlijk hebben veel mensen dit niet gemerkt, omdat niet iedereen zo forumverslaafd is als ik ;) dit duurde één keer meer dan een uur, en één keer een half uur tot een kwartier. ik heb géén idee of dit aan de server ligt of aan mijn internetverbinding (maar op die momenten kon ik wel op andere sites), maar dit is mijn ervaring.
echter in de maanden daarvoor is dit nog slechts 2 keer gebeurd (van maart tot nu dus), en beide keren veel korter. ik denk dat je misschien gewoon een verkeerde indruk heb gekregen. natuurlijk is het niet leuk als je een site niet kan bereiken, maar het is een overkomelijk probleem.
bij een wat minder agressieve manier van feedback zou je misschien serieuzer worden genomen.

en awww... Biessy.. dat beeld van je vriendje langs de snelweg.. awww :( ;)

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 2:37 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

joh.. ik wil helemaal niet ontkennen dat er wel eens problemen zijn. Echt niet... maar ik wil ook duidelijk maken dat de service, naar mijn idee, voor een gratis forum best erg goed is. Mijn vriend is ook heus wel op de hoogte als er problemen zijn en werkt er dan ook hard aan..

Ik vind alleen de manier van hierop reageren erg vervelend. Want @ Anika: wat maakt het uit dat het mijn vriend is? Hij heeft een eigen bedrijf. En niet een studenten-berijfje die wat site host, maar een echt bedrijf.. en dan nog..als hij niet mijn vriend was geweest was er geen forum meer geweest. Ik denk namelijk niet dat een ander hostingsbedrijf dit forum gratis zou hosten. Katje! sponsert een deel en dat is super fijn, maar als je kijkt naar de data die hier elke dag weer opnieuw overheen gaat, dan is het ook gelijk duidelijk dat mijn vriend (jaja...) dit ook gewoon voor ons allemaal doet. Hem zou het namelijk echt een worst wezen of mensen hier info kunnen vinden en met elkaar kunnen praten ed.

Dan als laatste: we nemen de problemen wel serieus en kijken hier ook heus naar!

(sorry een hoop slecht interpunctie...)

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Vr Aug 31, 2007 3:14 pm 
Divine Dready
Divine Dready
Gebruikers-avatar

hermanniet schreef:
Katje! schreef:
Afbeelding

niks aan toe te voegen :D

hier ben ik het helemaal mee eens! ik vind het niet erg dat het forum er heel soms even uit ligt. ik ben allang blij dat (zoals eerder gezegd) er geen irritante pop-ups zijn enzo, en dus dat het forum het toch bijna altijd doet.

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Za Sep 01, 2007 5:13 pm 
Über Dready
Über Dready

Hmmm, en ik maar denken dat het aan mijn PC lag dat ik soms even niet op 't forum kon komen, haha. Net als Pixie heb ik het zeker gemerkt dat het forum af en toe even niet werkte (en dat was idd een keer of drie in ruim een half jaar!!! Waar hebben we 't over?!?) , maar zelfs als het om een uur gaat, vind ik dat dat even best benadrukt mag worden. Opstaan, naar de plee gaan, afwasje doen, broodje eten en hoppa, ik kon alweer online, nix aan de hand... :mrgreen: Wat dat betreft vind ik dit de gelegenheid om Biessy en (het bedrijf van) haar vriend een dikke thumbs up te geven, helemaal nu ik begrijp dat het forum zonder hen helemaal niet zou bestaan. Bij deze: Keep up the good work! :zustimm::zustimm::zustimm:

Kuzziez van een van de vele tevreden DD'ers, die zojuist de nieuwe smileys heeft gespot. Jej! :freude:

xL

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Zo Sep 02, 2007 11:25 am 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

tom schreef:
Nou, je hoeft niet zo tevreden te zijn met jouw reactie hoor

Bepaalde termen in jouw reacties vind ik helemaal over de top. Wat doet het er toe dat het forum af en toe es offline gaat? Hangt jouw, of iemand anders z'n leven af van dit gratis (!) forum? Ik vind het helemaal belachelijk hoe je in discussie treedt voor een niemendalletje, waar bijna niemand last van heeft.

Je moet wat leren relativeren. Als dit forum van levensbelang voor je is, heb ik alle respect voor jouw verwoording, (oké, misschien is het niet jouw bedoeling wat bot over te komen) maar hou er gewoon wat rekening mee dat dit een gratis forum is, louter aangeboden voor ons plezier. En als ie nog es offline is, denk dan es aan biessy's vriend, in z'n autootje, langs de autosnelweg, alles te herstellen om zoveel onbekenden een pleziertje te doen.

hier heb ik niet veel aan toe te voegen. geweldige post Tom!

@Anika: natuurlijk heb je recht om je mening te geven en klachten te uiten! en natuurlijk is het dan ook logisch dat die serieus genomen worden (wat echt wel gebeurd denk ik?) en ze nuttig bevonden worden om de 'service' te verbeteren. maar zoals de meeste mensen hierboven ook al aangeven: de manier waarop?? hallo? het is maar een (gratis) forum hoor! een klein beetje dankbaarheid en relativeringsvermogen zouden niet misplaatst zijn.

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 5:36 pm 
Über Dready
Über Dready
Gebruikers-avatar

het forum doet al twee dagen vaag bij mij, bij jullie niet? gister probeerde ik het drie keer ofzo en toen kwam ik er helemaal niet op, vandaag ook al een paar keer niet en nu zit er helemaal geen layout meer aanominoverachtervoor..

misschien zeur ik, maar kdag melt t ff

edit: als je het over de duivel hebt.. hij doet het weer perfect! :lach:

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 6:24 pm 
Eredready
Eredready
Gebruikers-avatar

ja, het forum doet een beetje raar. We zijn van plan om dit weekend wat onderhoud te doen, zodat het allemaal wat soepeler gaat. :)

Profiel  
Reageer met citaat  
 Titel:
BerichtGeplaatst: Di Apr 08, 2008 6:52 pm 
Senior Dready
Senior Dready

Dan zal ik toch moeten melden dat ik absoluut, totaal en echt helemaal geen enkel probleem met dit forum heb en voorzover ik kan herinneren ook nog niet gehad heb.
Ik vind dit een geweldig forum, vergeleken met de andere fora die ik ken is het snel en zijn er erg weinig problemen (ook niet vergeleken met andere fora eigenlijk).
Dus ik steun Lotte in haar Thumbs Up voor jullie!

www.myspace.com/dopestarsinc
dsi, to spread and infect.

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn UTC + 1 uur [ Zomertijd ]