Tips: voor het forum!

Hier vind je het reglement en kun je al je vragen stellen aan de crew over het forum en aanverwante zaken.

Moderator: Moderators

Azo
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Re: Tips: voor het forum!

Bericht door Azo » zo jan 02, 2011 4:36 pm

Er zijn denk ik al verschillende topics waar je dat soort dingen in kwijt kan. Dit is niet echt een forum waar voor elk nieuw dingetje van iemand een nieuw topic geopend wordt, dus dan lijkt het me niet echt geschikt.
Afbeelding
They lasted 3 years, 7 months, 2 weeks and 2 days. :D

Azo
Über Dready
Über Dready

Bericht door Azo » di jan 11, 2011 4:52 pm

griffith2014 schreef::top: :top:

En daarnet stond ik op het pontje, zag ik een meid met dreads, twijfelde of het pixie was besloot het maar te vragen maar het was iemand andersss

edit: ooh en lonseflons op een tijdje terug en ze had overheerlijke snoepjes bij!

[edit door modje] spam verwijderd uit je post (even checken of je wel een goede anti-internetzooidinges hebt? Er stonden urls van shoetrader ed onder je post.
Dit is een spambot. Hij quote gewoon een random post uit het topic, zodat het een echte reactie lijkt.
Afbeelding

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » di jan 11, 2011 4:54 pm

Fixed idd :top:
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
klikkerderklik voor chaosdreadselfotootjes

M.Lein
Über Dready
Über Dready

Bericht door M.Lein » ma feb 07, 2011 3:06 pm

Ik heb geen zin om 48 pagina's door te spitten, dus misschien is het al eens genoemd:
Ik vind het best irritant dat linkjes altijd openen in hetzelfde scherm/tabblad. Ik ben dan altijd het forum kwijt als ik eens per ongeluk niet rechtermuisknop, "open in een nieuw tabblad" doe. Op andere fora ga je wel gewoon naar een nieuw tabblad, kan dat niet ook gewoon hier?

sxp.
Über Dready
Über Dready
Contacteer:

Bericht door sxp. » ma feb 07, 2011 3:09 pm

Maar als je het 'hele forum kwijt bent' kun je toch gewoon op vorige klikken?

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » ma feb 07, 2011 3:18 pm

M.Lein schreef:Ik heb geen zin om 48 pagina's door te spitten, dus misschien is het al eens genoemd:
Ik vind het best irritant dat linkjes altijd openen in hetzelfde scherm/tabblad. Ik ben dan altijd het forum kwijt als ik eens per ongeluk niet rechtermuisknop, "open in een nieuw tabblad" doe. Op andere fora ga je wel gewoon naar een nieuw tabblad, kan dat niet ook gewoon hier?
Ik ben het helemaal met je eens, ondanks bovenstaande logische oplossing. Dingen in een nieuw tabblad openen is (voor mij) veel logischer, dus dat doe ik altijd maar handmatig (rechtermuisknop). Maar het zou veel fijner zijn als dat automatisch zo ging.
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...

*Ditl

Bericht door *Ditl » ma feb 07, 2011 3:20 pm

pixie schreef:
M.Lein schreef:Ik heb geen zin om 48 pagina's door te spitten, dus misschien is het al eens genoemd:
Ik ben het helemaal met je eens, ondanks bovenstaande logische oplossing. Dingen in een nieuw tabblad openen is (voor mij) veel logischer, dus dat doe ik altijd maar handmatig (rechtermuisknop). Maar het zou veel fijner zijn als dat automatisch zo ging.
:ja: :ja: :ja: :ja: :ja: :ja:

Niamh
Erenerd
Erenerd

Bericht door Niamh » ma feb 07, 2011 5:20 pm

Je kunt ook ctrl indrukken en dan klikken, of (als je een muis hebt) op de link klikken met het scrollwiel.

Misschien kunnen we er eens een poll over doen als het echt een issue blijkt te zijn (want dit is al de zoveelste keer dat dit genoemd wordt), maar er zijn altijd mensen die het ene handig vinden en mensen die het andere handig vinden, en de mensen die het dus net anders willen hebben hoor je en de rest natuurlijk niet ;)

Ik gooi het even op achter de schermen!

M.Lein
Über Dready
Über Dready

Bericht door M.Lein » ma feb 07, 2011 11:19 pm

sxp. schreef:Maar als je het 'hele forum kwijt bent' kun je toch gewoon op vorige klikken?
Nou.. meestal gaat het zo: er is een link naar bijv. youtube en dan heb ik het filmpje gezien en dan klik ik het tabblad weg en op het moment dat ik dat ik doe denk ik: KAK!
Marije schreef:Je kunt ook ctrl indrukken en dan klikken, of (als je een muis hebt) op de link klikken met het scrollwiel.

Misschien kunnen we er eens een poll over doen als het echt een issue blijkt te zijn (want dit is al de zoveelste keer dat dit genoemd wordt), maar er zijn altijd mensen die het ene handig vinden en mensen die het andere handig vinden, en de mensen die het dus net anders willen hebben hoor je en de rest natuurlijk niet ;)

Ik gooi het even op achter de schermen!
Ow echt? Haha sorry. Ik vind dit al zo lang vervelend en ik dacht NU ga ik er iets van zeggen :P
Maar je hebt gelijk, tis maar net wat je zelf handig vindt. Ik zou het op prijs stellen als je automatisch een nieuw tabblad opende iig :)

pixie
Dreadcrew
Dreadcrew
Contacteer:

Bericht door pixie » ma feb 07, 2011 11:23 pm

(met Firefox kan je pas gesloten tabbladen weer openen trouwens)

Pebbles
Eredready
Eredready

Bericht door Pebbles » ma feb 07, 2011 11:26 pm

Ik vind het ook al altijd heel lastig dat het niet in een ander tabblad komt. Ik vergeet ook altijd met rechtsklik te doen (waarschijnlijk inderdaad omdat het verder nooit ergens hoeft :P) en daarna denk ik dan ook elke weer GRMBL.

Niamh
Erenerd
Erenerd

Bericht door Niamh » ma feb 07, 2011 11:52 pm

Ja, dus misschien moeten we er maar een poll over doen, zodat we kunnen kijken of er inderdaad een grote voorkeur is voor één van de twee manieren (zelfde tabblad of een ander tabblad)?

twinkl
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door twinkl » di feb 08, 2011 5:54 pm

waar staat die poll dan?

Want ik stem voor openen in een ander tabblad, zo is dat bij de meeste sites dusss
Ik heb het opgegeven te zijn zoals ik ben Ik groei maar mee met wie ik worden zal

M.Lein
Über Dready
Über Dready

Bericht door M.Lein » di feb 08, 2011 9:01 pm

Hulde! Ik stem ook voor die poll en dan stem ik voor een ander tabblad :P

Azo
Über Dready
Über Dready

Bericht door Azo » wo feb 09, 2011 12:38 am

M.Lein schreef:Hulde! Ik stem ook voor die poll en dan stem ik voor een ander tabblad :P
+1 (haha hebben we de poll nog nodig op deze manier? xD)
Afbeelding

Plaats reactie