[UPDATE 9-1-2019] MEDEDELING over de toekomst van het forum

Hier vind je het reglement en kun je al je vragen stellen aan de crew over het forum en aanverwante zaken.

Moderator: Moderators

Loader
Divine Dready
Divine Dready
Geslacht: dread-man

Re: [UPDATE 9-1-2019] MEDEDELING over de toekomst van het forum

Bericht door Loader » zo jan 27, 2019 9:59 pm

Hi Sxp

Een heel nieuw forum.... ik dacht dat van deze zoveel mogelijk verwijderd werd om weer simpel te houden met hoognodige informatie. Maar nu snap ik ook waarom ik veel dode links tegenkom.

Wou even zetter zoeken voor bijwerkbeurt. Ik had er een paar, en sommige kunnen niet, 2 zijn gestopt met dit werk en van 1 krijg ik geen antwoord ook al weet ik dat ze dit werk nog doet. Ik zoek iemand die het goed kan maar ook dat het niet heel strak bijgewerkt wordt dat de dreads dunner worden, dat wil ik niet.

Maar ja.. ik heb niet veel tijd meer. Ik laat steevast rond begin januari bijwerken, dan 8 - 10 weken niet nat maken om dan hele jaar door te kunnen kitesurfen , en dat begin in maart al.

Anju Sol
Über Dready
Über Dready
Geslacht: dread-vrouw

Bericht door Anju Sol » ma jan 28, 2019 6:59 pm

Loader, waar zit jij ergens dan? Want ik ben nog steeds actief met bijwerken en zetten en SXP en CIMI bijvoorbeeld ook :). En een reisje maken is geen probleem voor mij in ieder geval.
KronkelRupsenDreads 14-04-2012

Dreadjes zetten en bijwerken Nomad Dreads

Loader
Divine Dready
Divine Dready

Bericht door Loader » ma jan 28, 2019 7:42 pm

In Nijkerk, waar Gelderland, Utrecht en Flevoland bij elkaar komen. Daar ergens.

Ik reis altijd naar klant toe dus....

Ik ben 1x geweest bij sxp maar das hele tijd terug ( omdat degene die het toen deed niet kon ) . op haar facebook staat dat ze geen tijd heeft voor nieuwe klanten. alleen terugkerende klanten .

dreadbtc
Newbie Dready
Newbie Dready
Contacteer:

Bericht door dreadbtc » do feb 14, 2019 11:57 am

Goh, ik lees nu dit topic! Inderdaad is hier niet veel loos en haast me er bij te zeggen dat tot dusver ik hier slechts sporadisch kom.

Het bestaan van een forum als dit is er bij de gratie van (courante) informatie die er te vinden is. Dunkt mij dat daar wel wat aan te doen is. En linken naar hier vanaf een Instagram-account zou denk ik al wat kunnen schelen in plaats van te vertrouwen op de logaritmen van Google (ik gebruik zelf DuckDuckGo).

Maar inderdaad, mocht er weinig veranderen en weinig bijgedragen worden dan alleen "wat gezelligheid" dan gaat het over.
door aan de haren trekken, gaan ze niet harder groeien

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » zo feb 17, 2019 12:18 am

Goeie inderdaad :) Ik hoop dat we, zodra we alle technische dingen hebben gefixt, wat dreadzetters kunnen vragen een linkje te delen op hun Facebook-pagina. Intensief Instagrammen over DD kan wellicht ook wel helpen!

trashydiva
Medium Dready
Medium Dready
Contacteer:

Bericht door trashydiva » do aug 01, 2019 12:42 pm

sxp. schreef:
zo jan 27, 2019 5:42 pm
Hoi Loader,

Het klopt inderdaad dat de lijst niet meer up to date is, maar omdat we druk bezig zijn met het opzetten van een heel nieuw forum, gaan we deze hier ook niet meer aanpassen.

Mocht je informatie nodig hebben dan kun je hier altijd je vraag stellen, dan kan één van ons je misschien helpen! En wees uiteraard ook van harte welkom op het nieuwe forum tzt! 😊
Oei ik ben hier ook al een tijdje niet geweest en lees er vast over heen, maar is er al wat meer bekend wanneer het nieuwe forum er komt?

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » vr aug 02, 2019 5:17 pm

We zijn er nog mee bezig, maar het heeft niet een enorm hoge prioriteit omdat er toch zo weinig actieve leden zijn. Ik zou het nog steeds heel tof vinden als het forum blijft bestaan of door kan gaan, dus stay tuned zou ik zeggen :)

trashydiva
Medium Dready
Medium Dready
Contacteer:

Bericht door trashydiva » wo aug 07, 2019 8:39 pm

Ja zeker, het zou zonde zijn als het forum.zou verdwijnen. Er staat zoveel info op, en prachtige foto's! Ik heb hoe rook nog mn hele dreadtijdlijn-topic staan en ook van andere leden bekijk ik dat nog wel eens.
Dreads zijn momenteel misschien even wat minder r'hip' maar dat verandert vast weer.

Als jullie nog ergens hulp mee nodig hebben ??

Celinda
Newbie Dready
Newbie Dready
Contacteer:

Bericht door Celinda » wo sep 18, 2019 11:38 pm

Hallo allen. Helaas lees ik dit nu pas. Jammer, was juist van plan, vanwege een klantje van me die op jullie forum komt, mijn gezicht wat vaker te laten zien. Echter, de site is idd erg gedateerd. Ik denk echter wel dat het goed is een forum te hebben, maar misschien een wat gebruiksvriendelijkere. De tijden zijn verandert zie ik. Dit forum werkt nog op de oldschool way. hahaha.

Mochten jullie alsnog van plan zijn op een andere manier door te gaan, laat het me dan weten. Ik wil juist graag een beetje in contact treden met andere dreadgenoten.

Groetjes, Celinda.

CIMI
Dreadcrew
Dreadcrew

Bericht door CIMI » do sep 19, 2019 6:42 pm

Het lijkt me nog steeds ontzettend leuk om het forum door te zetten op welke manier dan ook, maar hoe is nog niet helemaal duidelijk. :) ik blijf hier iig wel kijken en wie weet krijgt een van ons opeens een briljante ingeving 👍

Plaats reactie